Ik was altijd zeer regelmatig met het begin van mijn periode, en met behulp van een app was mijn ovulatie ook altijd snel berekend. Van die datum ben ik ook uitgegaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Limone!
Vervelend hè, die signalen? Ik heb het al vaker gezegd maar ik wist altijd zeker dat ik zwanger was terwijl dat niet zo bleek te zijn, en toen ik echt zwanger was voelde ik niets. Tenminste, geen klachten waaruit ik kon opmaken dat ik zwanger was. De bekende zwangerschapsklachten kwamen pas na 6 weken, misselijkheid zelfs pas na 8 weken en toen bleek het kindje achteraf niet eens meer in leven. Bizar!
Mandy, ik weet niet meer.. Had jij je ovulatie getest of gegokt? Want bij 3 dagen over tijd bij een geteste ovulatie zou ik binnenkort toch nog eens testen hoor! Mijn duimen draaien
Poppejans, vervelend dat er maar geen eisprong te vinden is zeg!
Lot, alweer bruinverlies. Ik kan me voorstellen dat je er zo onderhand wanhopig van bent. Maar misschien is het toch raak deze ronde!
Dankjewel .Sparkling.! Wat verdrietig zeg, van je kindje. Is dat lang geleden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Limone!
Vervelend hè, die signalen? Ik heb het al vaker gezegd maar ik wist altijd zeker dat ik zwanger was terwijl dat niet zo bleek te zijn, en toen ik echt zwanger was voelde ik niets. Tenminste, geen klachten waaruit ik kon opmaken dat ik zwanger was. De bekende zwangerschapsklachten kwamen pas na 6 weken, misselijkheid zelfs pas na 8 weken en toen bleek het kindje achteraf niet eens meer in leven. Bizar!
Begrijpelijk jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:59 schreef Limone het volgende:
Dankjewel L0t.! We hebben besloten het aan niemand te vertellen dat we zijn begonnen, maar dan mis je toch ook dit soort succeswensen..
Ik ben een kloon. Niet van een bekende Fok!ker en ik heb ook geen meelezers (meer), maar omdat mijn andere account al 11 jaar oud is. Met het andere account, waar ik overigens nog wel actief mee post, ben ik volwassen geworden op internet. Wist ik veel dat je tot in het einde der tijden al mijn dronken posts kon teruglezen of wat mijn favoriete standje was en naar welke foute festivals ik ging.![]()
Het maken en het krijgen van kinderen vind ik niet helemaal meer onder dat account vallen. Ik zou mij toch minder vrij voelen om bepaalde dingen te posten. Vandaar een kloon voor een schone lei.
Ben jij al lang aan het temperaturen? En geeft het meer duidelijkheid? Ik ben nog niet zo lang bezig, maar de grafiek ziet eruit als een kaart van de Alpen..
Geef de moed niet op Sparkling. Blijven duimen en proberen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Ah zo Mandy, vreemd. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Ik duim!
Limone!zo herkenbaar, blij zijn om misselijkheid want wie weet. Nou ja, soms is het ook echt raak, je weet maar nooit!
Van ons kindje was begin dit jaar. 14 februari zagen we op de echo dat het mis was, 21 maart ben ik het vruchtje verloren. Sinds die tijd pas 2 keer ongesteld geworden dus helaas nog weinig kans om opnieuw zwanger te rakenik vind het ontzettend frustrerend!
Jeetje en ook nog op Valentijnsdag… Had je lijf ook weer acht weken nodig om te ontzwangeren? Ik kan je frustratie goed voorstellen, zeker omdat je al een keer zwanger bent geweest..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Limone!zo herkenbaar, blij zijn om misselijkheid want wie weet. Nou ja, soms is het ook echt raak, je weet maar nooit!
Van ons kindje was begin dit jaar. 14 februari zagen we op de echo dat het mis was, 21 maart ben ik het vruchtje verloren. Sinds die tijd pas 2 keer ongesteld geworden dus helaas nog weinig kans om opnieuw zwanger te rakenik vind het ontzettend frustrerend!
Wat goed van die eisprong. Was dat allebei op de zelfde dag in je cyclus? Tja en dat niet te veel mee bezig zijn is natuurlijk lastig als je met iets bezig bent wat zo ingrijpend is, vind ik..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja![]()
Ik weet niet precies hoe lang ik nu aan het temperaturen ben, volgens mij nu iets van 4 maanden. Ben er al redelijk snel mee gestart omdat ik geen idee had van m'n cyclus. Heb er vorige maand voor het eerst echt een eisprong mee kunnen vinden en deze maand ook weerIk vind het wel handig maar ik weet niet of ik het nog lang ga doen want op deze manier ben je er ook wel weer veel mee bezig en ik wil het eigenlijk juist een beetje meer los proberen te laten.
Ja, het was allebei op dezelfde dag, dag 19 dus dat is wel mooi regelmatigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Limone het volgende:
Wat goed van die eisprong. Was dat allebei op de zelfde dag in je cyclus? Tja en dat niet te veel mee bezig zijn is natuurlijk lastig als je met iets bezig bent wat zo ingrijpend is, vind ik..
Ik hoop voor je dat er geen derde ronde meer hoeft te komen, maar dat je dan al twee streepjes hebt geplast! Hoef je ook niets meer te verzinnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Limone het volgende:
Ik heb wel al ovulatietesten liggen, maar nog niet gebruikt. Voor ronde drie dan maar. Zo bouw ik het mooi op: ronde 1 de app, ronde 2 app + temperaturen en ronde 3 de app, temperaturen en ovulatietesten. Dan moet ik voor de ronden daarna nog andere methoden zien te vinden
Melk uit tepels is blijkbaar niet zo raar. Weer wat geleerd! Ik heb er net nog even in geknepen, maar bij mij komt er niets uit..
Hoi! Jammer dat hij negatief was, maar als het sowieso te vroeg was, heb je nog alle kans.. Bij Kruidvat kan je twee testen voor 5 euro halen. Daarnaast heb ik van L0t de website www.sensitest.nl doorgekregen voor goedkope testen.. Ik heb er al besteld en dat was allemaal prima!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou ik heb een test gedaan hoor. Negatief, uiteraard, want sowieso veel te vroeg. Maar ik kon me niet meer beheersenVoor nu een mooi trucje om de spanning weg te werken
Over een week zien we wel weer verder.
(Moet ik overigens niet te vaak doen. Heb nog een paar goedkope testen liggen, en als ik ze hier in de winkel moet kopen ben ik 10E per test kwijt)
Jammer.. Afwachten is altijd vervelend! Hou maar in je achterhoofd dat het lijf gewoon een lange tijd nodig heeft om weer echt op te starten.. Sommigen hebben geluk en daar is 't zo gepiept en bij anderen duurt het langer.. En weer bij anderen is er iets heel anders aan de hand, waardoor de natuur een handje geholpen moet worden... Het bruinverlies kan er in ieder geval op duiden dat er iets gebeurt.. Succes met afwachten!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:41 schreef nelisb het volgende:
Hier een kleine update.
Intussen 10 dagen overtijd. Net tijdens douchen een heel klein beetje (bruin) bloed. Geen ongesteldheid tot nu toe. Laatste negatieve test was donderdag. Afwachten maar weer.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef Lijnloos het volgende:
Bah, teveel negatieve testen hier de laatste tijd. Het wordt hoog tijd voor streepjes!
Niet van mij, want bloed is geen moed meer... Ik kruip weer effe onder een steen.
Oh, voor ik kruip, wie had er ook weer die spuug-test-dinges besteld en wat was de link? Ik wil er nu ook een.
Ik ben zwanger!!quote:De eerste dag van je laatste menstruatie was op:
8-juli-2012
De conceptie heeft plaatsgevonden omstreeks:
21-juli-2012
Je bent vandaag precies 21 dagen zwanger. Hierbij wordt er gerekend vanaf de dag dat je laatste menstruatie is begonnen. De conceptie heeft circa 2 weken later plaatsgevonden.
Tnx, besteld... ben heel benieuwd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik had de link opgeslagen: http://www.medi-marketing(...)=view&id=2&Itemid=32
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |