L0t&Lijnloos: Ik heb hem een paar weken terug (vlak na de link voorbij kwam) ook besteld. Het is eventjes wennen/oefenen maar tot nu toe kan ik het steeds beter zien! En ook tijdens mijn vruchtbare dagen, die ik voor de zekerheid ook bijhield met ovutesten, kon ik inderdaad die varenstructuur zien.
Ik vind het nog wel fijn om die ovutesten er ook nog even bij te gebruiken, gewoon voor de zekerheid, maar hoe meer je oefent hoe beter je die donna tester kunt lezen
Welkom Limone, leuk dat je ook komt meeposten en natuurlijk hoop ik dat je snel twee strepen zult hebben!
.Sparkling. ik duim mee voor een ei!
Roomsnoes, jammer nog geen tweede streep, maar het is ook nog wel heel erg vroeg, dus nog even afwachten! Mijn ei was op de 19de, dus we gaan bijna gelijk op! Voel je verder al iets?
nelisb: Ik sluit me aan bij Babbel. Soms lijkt het alsof je cyclus meteen netjes opgang komt als je bent gestopt met de pil. Maar dan na een paar maanden krijg je opeens toch wat schommelingen. Net alsof je lichaam dan pas echt op gang komt en toch nog even wil reguleren. Ik denk dat je vriendin de eisprong toch per ongeluk niet goed heeft aangevoeld, anders had je nu wel een positieve test of bloed. Afwachten dus en alsnog vrijen kan geen kwaad, wie weet is de eisprong deze maand helemaal nog niet geweest! Ik hoop wel dat er in ieder geval snel wat meer duidelijkheid zal komen, want dat afwachten in het 'niets' blijft waardeloos.
Ik zie nu net je berichtje verschijnen: Jammer toch ongesteld aan het worden. In ieder geval is de onzekerheid dan voorbij en kunnen jullie verder naar een nieuwe ronde. Wel heel jammer dat er niet stiekem alsnog twee strepen waren. Ik denk dus dat haar eisprong 10 dagen later is geweest dan ze zelf vermoedde. Ik voel mijn eisprong vaak ook, maar ik heb ook weleens gehad dat ik hem dacht te voelen en dan opeens een week later weer

bleek dus ook dat de van een week later de 'echte' was en die van daarvoor dus iets anders was geweest.
Misschien toch een idee om weer met het lijstje van NOD's in de OP te werken, want ik kan het allemaal niet meer bijhouden

Hier vandaag 10 DPO. Ik gok op donderdag mijn NOD, nog 4 nachtjes is dat, wordt steeds spannender! Ik probeer nog steeds heel hard om niet te hypochonderen, maar volgens mij vrij te vergeefs... Ik heb wel wat afleiding vandaag want gisteren stond een item uit mijn etsy winkeltje in de etsy finds nieuwsbrief, dus nu een paar sales en werk aan de winkel! Heb ik in ieder geval wat om vandaag door te komen. Mijn lief is al een paar dagen ziek, dus die biedt ook geen afleiding momenteel.