abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114801835
Nu met plassen ook een klein beetje bloed.
Dan toch na 10 dagen overtijd weer ongesteld denk ik. Het is alleen niet zoals normaal.
pi_114801944
L0t&Lijnloos: Ik heb hem een paar weken terug (vlak na de link voorbij kwam) ook besteld. Het is eventjes wennen/oefenen maar tot nu toe kan ik het steeds beter zien! En ook tijdens mijn vruchtbare dagen, die ik voor de zekerheid ook bijhield met ovutesten, kon ik inderdaad die varenstructuur zien.
Ik vind het nog wel fijn om die ovutesten er ook nog even bij te gebruiken, gewoon voor de zekerheid, maar hoe meer je oefent hoe beter je die donna tester kunt lezen :)

Welkom Limone, leuk dat je ook komt meeposten en natuurlijk hoop ik dat je snel twee strepen zult hebben!

.Sparkling. ik duim mee voor een ei!

Roomsnoes, jammer nog geen tweede streep, maar het is ook nog wel heel erg vroeg, dus nog even afwachten! Mijn ei was op de 19de, dus we gaan bijna gelijk op! Voel je verder al iets?

nelisb: Ik sluit me aan bij Babbel. Soms lijkt het alsof je cyclus meteen netjes opgang komt als je bent gestopt met de pil. Maar dan na een paar maanden krijg je opeens toch wat schommelingen. Net alsof je lichaam dan pas echt op gang komt en toch nog even wil reguleren. Ik denk dat je vriendin de eisprong toch per ongeluk niet goed heeft aangevoeld, anders had je nu wel een positieve test of bloed. Afwachten dus en alsnog vrijen kan geen kwaad, wie weet is de eisprong deze maand helemaal nog niet geweest! Ik hoop wel dat er in ieder geval snel wat meer duidelijkheid zal komen, want dat afwachten in het 'niets' blijft waardeloos.
Ik zie nu net je berichtje verschijnen: Jammer toch ongesteld aan het worden. In ieder geval is de onzekerheid dan voorbij en kunnen jullie verder naar een nieuwe ronde. Wel heel jammer dat er niet stiekem alsnog twee strepen waren. Ik denk dus dat haar eisprong 10 dagen later is geweest dan ze zelf vermoedde. Ik voel mijn eisprong vaak ook, maar ik heb ook weleens gehad dat ik hem dacht te voelen en dan opeens een week later weer :? bleek dus ook dat de van een week later de 'echte' was en die van daarvoor dus iets anders was geweest.

Misschien toch een idee om weer met het lijstje van NOD's in de OP te werken, want ik kan het allemaal niet meer bijhouden :D

Hier vandaag 10 DPO. Ik gok op donderdag mijn NOD, nog 4 nachtjes is dat, wordt steeds spannender! Ik probeer nog steeds heel hard om niet te hypochonderen, maar volgens mij vrij te vergeefs... Ik heb wel wat afleiding vandaag want gisteren stond een item uit mijn etsy winkeltje in de etsy finds nieuwsbrief, dus nu een paar sales en werk aan de winkel! Heb ik in ieder geval wat om vandaag door te komen. Mijn lief is al een paar dagen ziek, dus die biedt ook geen afleiding momenteel.
pi_114802408
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef bellelena het volgende:

Roomsnoes, jammer nog geen tweede streep, maar het is ook nog wel heel erg vroeg, dus nog even afwachten! Mijn ei was op de 19de, dus we gaan bijna gelijk op! Voel je verder al iets?

Hier vandaag 10 DPO. Ik gok op donderdag mijn NOD, nog 4 nachtjes is dat, wordt steeds spannender! Ik probeer nog steeds heel hard om niet te hypochonderen, maar volgens mij vrij te vergeefs... Ik heb wel wat afleiding vandaag want gisteren stond een item uit mijn etsy winkeltje in de etsy finds nieuwsbrief, dus nu een paar sales en werk aan de winkel! Heb ik in ieder geval wat om vandaag door te komen. Mijn lief is al een paar dagen ziek, dus die biedt ook geen afleiding momenteel.
Ik ben al een week erg duizelig en bij vlagen misselijk (en dan echt dat ik zou kunnen overgeven zeg maar, niet de milde soort :P). En ik stond met brandende tranen achter mijn ogen toen ik een leuk gezinnetje in mijn winkel had :') En zo ben ik normaal nooit haha.

Maar ik weet ook erg goed dat er een hoop hiervan tussen de oren kan zitten zeg maar. En ik ben pas net met nuvaring gestopt, dus wie weet heeft dat ook zo z'n invloed op mijn gesteldheid. Maar toch he, zonder die misselijkheid en duizeligheid had ik er waarschijnlijk een stuk laconieker in gestaan. Mijn nod zou volgende week zondag zijn. Het zal mij benieuwen...
pi_114802934
Hihi, klinkt toch best spannend al ja! Vorige maand had ik ook telkens wat misselijkheid, maar achteraf was er niets aan de hand en kwam het gewoon van de zenuwen denk ik.
Deze maand probeer ik dus niet te hypochonderen. Voor elk dingetje dat ik voel is er veelal wel een logische verklaring te bedenken, dus daar houd ik me tot nu toe maar aan vast. Nog een (klein) weekje en dan hebben we beiden vast al meer duidelijkheid!
pi_114803926
Spannend dames! Wat gaat de tijd dan soms toch traag hè..
Ik ben eigenlijk best zenuwachtig voor morgen :') Als morgen zoals de vorige ronde m'n temp weer daalt weet ik al dat het niet gelukt is en anders kan ik nog hoop houden, niet dat dat dan veel zegt natuurlijk maarja. Ik voel wel echt veel menstruatie-achtige krampjes..
pi_114808723
Ohh L0t, die krampen kunnen ook nog alle kanten op... Ik duim voor een hoogblijvende temperatuur!
pi_114812854
Hmm, ik het net een drupje (oud) bloed/bruin bij het afvegen na het plassen. 10 DPO dus vandaag. Iemand hier ervaring mee? Zou het van een innesteling kunnen komen?
Ik heb het eigenlijk nooit, zomaar een drupje bloed/bruin tussendoor. Ik had wel een rommelende buik vanmiddag.
pi_114813061
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef bellelena het volgende:
Hmm, ik het net een drupje (oud) bloed/bruin bij het afvegen na het plassen. 10 DPO dus vandaag. Iemand hier ervaring mee? Zou het van een innesteling kunnen komen?
Ik heb het eigenlijk nooit, zomaar een drupje bloed/bruin tussendoor. Ik had wel een rommelende buik vanmiddag.
Ik heb tot een week of 10 in de zwangerschap oud bloed verlies gehad. Zolang het niet helder rood is kan het nog alle kanten op ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114813091
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb tot een week of 10 in de zwangerschap oud bloed verlies gehad. Zolang het niet helder rood is kan het nog alle kanten op ;)
Ik probeer kalm te blijven en niet te hypochonderen :X
O+ :*
pi_114813163
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef bellelena het volgende:

[..]

Ik probeer kalm te blijven en niet te hypochonderen :X
O+ :*
Fuck it. Lekker hypochonderen!
Is het deze maand niet raak is het kut, dan de volgende maand. Je kan het heb je bewezen ;)
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114813184
Lot en Bellelena, wat spannend! Bloedverlies heb ik zelf nooit gehad maar ik heb al vaak gelezen dat mensen wat bloed verliezen dus dat klinkt best hoopvol.

Hier heb ik nog steeds ontzettend veel afscheiding, als er geen eisprong te testen is in de komende dagen snap ik er niets van! Het voelt precies hetzelfde als altijd en ik heb nog nooit misgegokt ;)
E.
pi_114813257
Oh spannend L0t! Ik duim voor verhoging!

Dank bellelena, voor het warme welkom. Ik had nog nooit van die speekseltester gehoord, maar als het goed werkt is het nog best een goedkope methode. Klinkt goed van je Etsy. Ik ben benieuwd wat je maakt!

Ach Roomsnoes, ik hoop dat je te vroeg getest hebt. Ik was ook misselijk en duizelig de vorige keer. En ik was zooo moe. Toen ik ongesteld werd voelde ik me zo verneukt. Als ik nu zwanger was dan was het niet zo erg geweest, maar ik bleek van de 25 dagen 5 dagen ongesteld te zijn geweest en 7 dagen moe, duizelig en misselijk. Het leek alsof ik maar 13 dagen per cyclus normaal was en 12 dagen minder goed functioneerde. Maar deze cyclus valt het allemaal wel weer mee en vind ik het maken van kinderen niet meer zo dramatisch ;) Anyway... hier heb jij helemaal niets aan, maar wilde het toch even kwijt :D

Jammer Lijnloos en Nelisb. :(
pi_114814283
6,5e week overtijd en nog altijd niets, wat is mijn lijf toch aan het doen??

Welkom Limone!

bellelena, ik duim dat het gewoon een goed teken is van een innesteling O+
pi_114822487
Val heel even binnen.. net toch een test gedaan en hij is negatief... Toch wel balen! Het is niet erg ivm verhuizen enzo, maar het betekent dat ik dus waarschijnlijk geen eisprong heb gehad op 6/7/8 juli en dat die menstruatie nog steeds superonregelmatig is.. Maar ja, better luck next time..
pi_114822526
Lot, bellelena en roomsoes, spannend. Hypochonderen mag hoor, schrijf dan hier maar lekker van je af.

Nelisb, ik ben in december gestopt met de pil en elke maand een cyclus van 27 dagen en vorige maand plotseling 32. Het lichaam kan je soms aardig voor de gek houden.

Balen Lijnloos.

Klaag modus aan:
Het lijkt wel of ik overal geconfronteerd wordt met baby's op mijn werk wordt gesproken over het zwangerschapsvirus (waarom ben ik nog niet besmet) en gisteren in de bioscoop kwam er meerdere keren reclame voor een geboortecentrum voorbij. Ik wil ook.
Einde klaag modus.

Voor iedereen die het kan gebruiken :*
pi_114822855
Tip voor iedereen: de nieuwe mcflurry Twix! Dat was mijn troostvoer vanavond :p
pi_114823317
De mcflurry witte Magnum is ook erg lekker.
pi_114823535
Of een flink stuk perentaart van de AH..
pi_114823740
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Babbel1 het volgende:
Val heel even binnen.. net toch een test gedaan en hij is negatief... Toch wel balen! Het is niet erg ivm verhuizen enzo, maar het betekent dat ik dus waarschijnlijk geen eisprong heb gehad op 6/7/8 juli en dat die menstruatie nog steeds superonregelmatig is.. Maar ja, better luck next time..
Jammer! ;( :*

McFlurry's :9
pi_114823855
Argh, het blijft toch balen, hoor! Ergens had ik toch hoop deze keer.. Hoe veel ik ook heb geprobeerd om dat niet te doen en niet te letten op alle signalen en iedere keer als ik ergens toch begon te hopen, dacht ik direct: Er zijn ook voordelen als je het nog niet bent.. Maar ik merk gewoon dat ik zo graag zwanger wil zijn }:| /einde ego post..

[ Bericht 2% gewijzigd door Babbel1 op 29-07-2012 22:42:51 ]
pi_114826332
Babbel wat super jammer dat de test negatief was ;( :* Tuurlijk is het balen... Succes alvast met de verhuizing.

wolk :*

Limone, wat ik nog vergat te vertellen, ik heb hetzelfde met mijn nickname. Mijn 'echte' nick ben ik ook mee opgegroeid hier op fok, die gebruik ik buiten fok ook. Dus om te voorkomen dat er meteen allerlei meelezers zijn, even lekker veilig deze kloon. Ben ook van plan om deze kloon voorlopig gewoon aan te houden hier in OUD :)

Tally :* Ik had een lijstje hier gemaakt, maar durf het toch nog niet te posten. Ik kruip nog even onder mijn steentje en hypochonder stiekem in stilte.
pi_114827770
Wat veel berichten in een week tijd! Ben te onrustig om nu alles te lezen, morgen dus maar.
Net terug van vakantie, ongesteld geworden (wel erg vroeg...cyclus van 22 dagen) dus morgen naar het ziekenhuis om bloed te prikken, en dan wachten op de uitslag.
En met de chlomid beginnen.

En een kennis is zwanger... hartstikke leuk natuurlijk voor hun (volgens mij probeerden ze het ook al een tijdje), maar ik wil ook zo graag. Vooral na een week samen met mn nichtje te hebben doorgebracht.
pi_114835355
Nou, m'n temp was nog mooi hoog, ennuhhh....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 30 juli 2012 @ 07:03:04 #149
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_114835448
ik doe ff mee; whaaaaaaaaaa!!! die van de KV heb ik ook bij beide meiden gebruikt en echt hoor, een streep is een streep! gefeliciteerd!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_114835457
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 07:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik doe ff mee; whaaaaaaaaaa!!! die van de KV heb ik ook bij beide meiden gebruikt en echt hoor, een streep is een streep! gefeliciteerd!
O+ dankjewel! Ik durf het nog bijna niet te geloven, ik zit hier helemaal te shaken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')