I know the feeling...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:45 schreef Shandaly het volgende:
Aan NOD's doe ik ook niet.. ben veel te onregelmatig om daar een zinnige dag voor te noteren.
Maar je mag eventueel wel achter mijn naam zetten dat we vanaf augustus 2011 'bezig zijn'... (Slik, da's dus al bijna een jaar...)
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Geef de moed niet op, dames.blijven doorbatsen allemaal!
Lekker glibberen met zn allenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Geef de moed niet op, dames.blijven doorbatsen allemaal!
Frustrerend he... Te meer omdat het echt zo kan zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]En gelijk heb je!!!
Men, ik wil zo graag volhouden niet te testen, maar voel me zo raar/stom/gek dat ik me weer vanalles in mijn hoofd haal. Totaal niet geconcentreerd op mijjn werk (waar ik eigenlijk vele te veel te doen heb)...![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nou, als ik weer clean ben van onder, dan gaat die vent van mij wat beleven hoor! Tot den schrale piemel aan toe!
In mijn hoofd ga ik gewoon:quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:40 schreef Suikertante het volgende:
Lijnloos, jij wel al een testdatum in je hoofd? Of ga je gewoon nóóóit meer testen?
Geen reden tot stress tot nu toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Lijnloos het volgende:
kan stress of iets een factor zijn? raar genoeg kan een lichaam echt op allerlei manieren reageren, zelfs juist omdat je heel graag wilt. ik hoop wel voor jullie dat er snel duidelijkheid komt, ik ken jullie gevoel en dat is inderdaad niks waard.
Wat ik alleen niet snap, je zegt dat ze 2 weken geleden de eisprong heeft gehad (op gevoel) maar dan kan ze nu toch nog geen week overtijd zijn? Dan is ze zelfs nog geen dag overtijd (volgens normale cycli)...
Begrijp ik. Nee eigenlijk helemaal niks en geen reden tot stress.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Lijnloos het volgende:
stress van andere factoren (werk bijvoorbeeld) bedoelde ik meer...
Als dat zo is, en ze was zwanger had je nu een positieve test...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef nelisb het volgende:
Begrijp nu van mijn vrouw dat ze denkt de eisprong gevoelt te hebben donderdag 3 weken geleden en dus niet 2.
In principe is het gewoon een kwestie van neuken...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:39 schreef nelisb het volgende:
Dat houden wij ook in ons hoofd. Zit te wachten tot ze vandaag, morgen of na het weekend ongesteld wordt en ga er ook echt vanuit dat ze niet zwanger is.
Zwanger worden is geen makkie (voor de meesten) en dan zou het ons wel lukken na 3 maand. Daar gaan we niet vanuit.
Ondanks bovenstaande, wordt je er wel onzeker van. Rustig op kantoor, dan gaat het toch door je hoofd heen.
Sommige vrouwen worden retegeil van zwanger zijn....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef nelisb het volgende:
Neuk me suf.Ben blij als het zover is. RUST
Dat is helemaal niet zo bizar... Veel vrouwen hebben "last" van de pil, als in de vorm dat elke zin in sex je vergaat...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef nelisb het volgende:
Die van mij sinds ze gestopt is met de pil. Heel bizar
De zin was er altijd, alleen nu nog meer. Dat is wel apart om mee te maken na 15 jaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo bizar... Veel vrouwen hebben "last" van de pil, als in de vorm dat elke zin in sex je vergaat...
Ik ook hoor! Sinds de pil de deur uit is, is mijn libido zwaar gestegen. Daar heeft mijn vent blijkbaar een schrale piemel voor overquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef nelisb het volgende:
Die van mij sinds ze gestopt is met de pil. Heel bizar
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Sinds de pil de deur uit is, is mijn libido zwaar gestegen. Daar heeft mijn vent blijkbaar een schrale piemel voor over(en ik een schrale doos, maar dat is bijzaak...)
Serieus? Nou, dat wordt nog wat dan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden retegeil van zwanger zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |