Ik denk dat je hier net zo origineel betaald zal worden als in de rest van het topic. Eventueel met wijn en snacksquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar mag Evie helpen?
O wat schuit het?
Kan toch alleen mobiel niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:52 schreef rival het volgende:
wel stom dat je niet meer kan quoten vanuit een gesloten topic.....
er is geen quote knop meer.....quote:
Hier hebben de ze de natuur ook een jaar of 2 hun gang laten gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
er is geen quote knop meer.....
Mijn huis was 8 maanden leeg voor ik er in kwam, dus 8 maanden lang kon de natuur zijn gang gaan
nee je moet het echt goed aanpakken meteen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier hebben de ze de natuur ook een jaar of 2 hun gang laten gaan.
Heb een tijd terug al wel wat gesnoeid en zo, maar dan heeft niet veel nut.
lekker mens ergerjenietenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
Wat moet ik me overigens voorstellen bij een 'spelletjesmeet'?
Zakdoekje leggen, stoelendans, spijkerpoepen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
striptwister enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
moet je dan verplicht met broek op hoog water en rollator?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Oh en ik durf het natuurlijk wel tegen jullie allemaal op te nemen met biljarten he.
High Stakes Billiard
Rollator verplicht jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je dan verplicht met broek op hoog water en rollator?
Ik lust je rauwquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Oh en ik durf het natuurlijk wel tegen jullie allemaal op te nemen met biljarten he.
High Stakes Billiard
Ohquote:
Er zijn voldoende knappe mannen. Mur, Twi, Faxie, Newbie misschien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]ik kijk wel!!
[..]knappe mannen moeten er ook genoeg zijn hoor!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn voldoende knappe mannen. Mur, Twi, Faxie, Newbie misschien.
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.Dank je KaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen flauw ideequote:
[..]
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.Ik weet niet of ik kom.... zal aan het humeur van de dag liggen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heel netjes. Maar jij speelt snooker of pool ofzo dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen flauw ideeNooit geteld.
Wel een libre serie van 27 toen ik voor de gein een potje deed. En ik ken het diamondsysteem
Ja, je gaat toch niet zeggen dat je knapper bent dan Silk he?quote:
Jij komt gewoonquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kom.... zal aan het humeur van de dag liggen....
[..]
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.De knapste man van Fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zoiets als 'het meest seksueel aantrekkelijke schaaldier'..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Nee dat nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet zeggen dat je knapper bent dan Silk he?
[..]
Jij komt gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger snooker, overgestapt op pool. Snookerbreak van 61, zal nooit meer hoger komen denk ik omdat ik bijna niet meer speel. Wel regelmatig 30+ als ik soms met een maat speel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heel netjes. Maar jij speelt snooker of pool ofzo dan?
Ik vind snooker echt geweldig, maar wat valt dat tegen om het zelf te doen zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger snooker, overgestapt op pool. Snookerbreak van 61, zal nooit meer hoger komen denk ik omdat ik bijna niet meer speel. Wel regelmatig 30+ als ik soms met een maat speel.
Ben een ex top32 speler met pool. Zoveel anders rollen die ballen niet. Moet alleen altijd even wennen aan het gewicht van een biljartbal.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef STING het volgende:
Ik heb geen tuin. Komt ze nu mij doen?We hebben je gemist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Speltechnisch is het nog relatief eenvoudig. Alleen het potten is lastig. Dat maakt het wel uitermate geschikt voor een goede technische basis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind snooker echt geweldig, maar wat valt dat tegen om het zelf te doen zeg.
[..]
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat wist ik niet eens
dus
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
De knapste man van Fok.
Ik ook nietquote:
Ik ook niet thuis, maar op dit moment heb ik de grootste en drukste achtertuin van Nederlandquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef STING het volgende:
Ik heb geen tuin. Komt ze nu mij doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
En mijn vloer ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
als ik met mijn 180 kilo op je val... heb je het niet zo prettig
Het vondelparkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet thuis, maar op dit moment heb ik de grootste en drukste achtertuin van Nederland.
Dat zal de geoduck wel zijn danquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
De knapste man van Fok.
Heb jij ook gegoogled op huge clam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal de geoduck wel zijn dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb jij ook gegoogled op huge clam?. Had hetzelfde plaatje.
het op dit moment stampvolle, met schaarsgeklede chicks gevulde vondelparkquote:
Je kan gewoon openlijk voor het raam masturberen hoor. Het is jouw huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het op dit moment stampvolle, met schaarsgeklede chicks gevulde vondelpark.
Ik kan alleen kijken, uit mijn raam.
Zo dichtbij en toch zo ver weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook schaarsgeklede mannen? Dan ga ik morgen ook naar het vondelpark denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, gewoon op geoduckquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb jij ook gegoogled op huge clam?. Had hetzelfde plaatje.
Als je dat wil welquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er ook schaarsgeklede mannen? Dan ga ik morgen ook naar het vondelpark denk ik.
Jij zag die hete kerel op de boot niet eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er ook schaarsgeklede mannen? Dan ga ik morgen ook naar het vondelpark denk ik.
Dat mocht toch niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan gewoon openlijk voor het raam masturberen hoor. Het is jouw huis.
Jullie vrouwen denken ook alleen maar aan één ding.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zag die hete kerel op de boot niet eens.Weet je wel zeker dat je wel naar hete mannen kijkt?
* HeatWave neemt tanktop meequote:
Shoppen naar hete mannenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie vrouwen denken ook alleen maar aan één ding.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, die rooie schatjes uit je FB mogen er ook zijn.quote:
Wel zwart.quote:
Dit preciesquote:
Das een dezelfde chickquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, die rooie schatjes uit je FB mogen er ook zijn.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, twee dingen, shoppen en hete mannen, en kennelijk het liefst gecombineerd.
Oh tyfus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zwart.
[..]
Dit precies
[..]
Das een dezelfde chick
misschien heb je hier wel te maken met een feederquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
als ik met mijn 180 kilo op je val... heb je het niet zo prettig
Picsquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje is fotomodel geworden.
Haar foto's hingen bij de H&M op huge formaat. Wtf.
zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje is fotomodel geworden.
Haar foto's hingen bij de H&M op huge formaat. Wtf.
Want je huidige 16 paar is niet voldoende?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Doet mij denken dat ik nog een paar schoenen moet kopen.
Doe gewoon hier posten jongquote:
Je moet voor de grap dat heels topic in LIF eens lezen. De chicks daar hebben soms 60 paar schoenen. Dan valt dat van mij reuze meequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Want je huidige 16 paar is niet voldoende?
Dat er nog ergere zijn maakt het nog niet okquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet voor de grap dat heels topic in LIF eens lezen. De chicks daar hebben soms 60 paar schoenen. Dan valt dat van mij reuze mee
Kanker is naarder dan herpes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet voor de grap dat heels topic in LIF eens lezen. De chicks daar hebben soms 60 paar schoenen. Dan valt dat van mij reuze mee
Holy moly.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbijquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zou vandaag mijn pakket van de H&M moeten krijgen. Er is nog niks.
vrouwen met 60 paar heels in de kast, dat mag ik wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen met 60 paar heels in de kast, dat mag ik wel.
Dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat er nog ergere zijn maakt het nog niet ok
Nope.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kanker is naarder dan herpes.
Dus herpes is niet vervelend?
Niet alleen heels he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh gosh, dawg ziet weer heelsquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Imelda Marcos post op Fok!?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, kom ik in het tattoo topic terecht.
Nu begint het weer te kriebelen.
Een van je tattoo's?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn toekomstige vrouw hoeft in elk geval geen heels te kopen. doe ik wel voor haar.
quote:
Is ze dan verplicht iedere dag daar op te lopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn toekomstige vrouw hoeft in elk geval geen heels te kopen. doe ik wel voor haar.
Euhm. Ik ben pas rond 2 uur wakker hoop ik, dus uur of half 4.quote:
Je denkt te mannelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
Wat heb je nou weer aan vestjes en een jas met dit weer?
Eeeeeeeeeeen blut was dawgquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is veel te warm om je zo druk te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn jurkjes. En vestjes. En jas
. Godverdomme.
Complimenten!quote:
Dan werk ik nog, maar ga maar alvast voorsudderenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
Euhm. Ik ben pas rond 2 uur wakker hoop ik, dus uur of half 4.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan werk ik nog, maar ga maar alvast voorsudderen.
nee joh. maar ze staan er ook niet voor de sier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is ze dan verplicht iedere dag daar op te lopen?
Mag ik mee ipv je vriendin?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is warm. Maar ik heb wijn, stokbrood, aardbeien en meer en ga zo naar het park om daar gigantisch te relaxen en mijn warme huis te ontvluchten en mij van mijn romantische kant laten zien.
Maar zometeen eerst even douchen, voor de derde keer vandaag
Een groot Superman teken op je borst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
Duurt te langquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is veel te warm om je zo druk te maken.
Gewoon ontspannen en een koud biertje pakken, die kleding komt wel
Dit is niet wat je toekomstige vrouw wilt horen dawgquote:
Niet in plaats vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ik mee ipv je vriendin?Klinkt goed namelijk
Superman is een pussyquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groot Superman teken op je borst.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is warm. Maar ik heb wijn, stokbrood, aardbeien en meer en ga zo naar het park om daar gigantisch te relaxen en mijn warme huis te ontvluchten en mij van mijn romantische kant laten zien.
Ik had vandaag een Superman t-shirt aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groot Superman teken op je borst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij vind het gek dat je nog vrijgezel bent?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Langs een winkel lopen, schoenen laten aanwijzen en dan vervolgens zeggen "Vindt je ze mooi ja? Ok, dan gaan we morgen weer kijken.."
ze moet niet zeiken, ik koop toch heels voor haar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is niet wat je toekomstige vrouw wilt horen dawg
Wat! Heb ik een teken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Een Royco teken op je borst laten tatoeëren dan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Superman t-shirt aanEn reacties op gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je UI?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Met 10 minuutjes.quote:
Ik heb ze werkelijk van me af moeten slaan.quote:
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 10 minuutjes.En vanavond de nieuwe Batman kijken
Ik vond hem supertof. Maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.quote:
die vorige was echt een goede actiefilm..... of je batman fan bent of niet.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.
ik vind batman niks aan. de meeste stripheld films niet eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.
ik vind batman niks aan. de meeste stripheld films niet eigenlijk.
x-men vind je allemaal niks?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef STING het volgende:
De laatste Batman serie met Christian Nolan vind ik eigenlijk de enige goede stripheldenfilmreeks tot zover.
Ik vond hem ook wel goed gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem supertof. Maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb ze werkelijk van me af moeten slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Junk in de trunk.X-Men serie vond ik erg vet. En Batman en Batman Returns van de vorige serie waren erg goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef STING het volgende:
De laatste Batman serie met Christian Nolan vind ik eigenlijk de enige goede stripheldenfilmreeks tot zover.
Road to Perdition en History of Violence zijn ook leuke films. Hellboy was tof. Watchmen en V for Vendetta waren ook best goed. Kick-Ass was veel beter dan verwacht. Men in Black was tof.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
typische alien-film of dat niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem supertof. Maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
En Spiderman was ook vet. Die laatste weet ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Junk in de trunk.
[..]
X-Men serie vond ik erg vet. En Batman en Batman Returns van de vorige serie waren erg goed.
Road to Perdition en History of Violence zijn ook leuke films. Hellboy was tof. Watchmen en V for Vendetta waren ook best goed. Kick-Ass was veel beter dan verwacht. Men in Black was tof.
oke oke..quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal vermakelijk, maar ze sprongen er voor mij niet uit.
Jazeker. Ik heb de nieuwe nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Spiderman was ook vet. Die laatste weet ik niet.
Maar de eerste delen toen ik mezelf eindelijk over die Toby Maguire heen heb kunnen zetten waren vet.
mwa, toch doet ie erin mee. laatst was er een op tv, the dark knight of zo? ik kon daar niet naar kijken, verveelde me na een paar minuten al.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
die vorige was echt een goede actiefilm..... of je batman fan bent of niet.....
Die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke..
ze waren in ieder geval zeker niet zo slecht als captain america
Ik vond Avengers tof, maar ook weer niet de hele hype waard.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Wel The Avengers, lekker verstand op nul met wat humor erin
gisteren de nieuwe gezien, is stukken beter dan die met tobyquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Spiderman was ook vet. Die laatste weet ik niet.
Maar de eerste delen toen ik mezelf eindelijk over die Toby Maguire heen heb kunnen zetten waren vet.
En toch hebben ze ook daar weer de verkeerde voor gecast.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef clevy het volgende:
[..]
gisteren de nieuwe gezien, is stukken beter dan die met toby
Erg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet in plaats vanStraks versier ik je nog met al deze romantiek!
oke maar die, is imho gewoon echt een goede film!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, toch doet ie erin mee. laatst was er een op tv, the dark knight of zo? ik kon daar niet naar kijken, verveelde me na een paar minuten al.
ja ik vond het nog steeds geen 'echte' spidey.. maar de film in het geheel is goed vermaakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch hebben ze ook daar weer de verkeerde voor gecast.
al die superhelden films zijn allemaal vrijwel hetzelfde vind ik. maar is kwestie van smaak inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar die, is imho gewoon echt een goede film!
maarja, als je batman gewoon niet aan kan zien, dan houdt het op natuurlijk
Ik ben gek op pakjes.quote:
Underworld, really?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben gek op pakjes.
Vooral strak leer!
Kate Beckinsaleom even op het film topic te blijven!
Eye candy!quote:
Doe dan Mila Jovovic (ofzo)quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eye candy!Really!
En ik vond ze verder nog best vermakelijk ook.
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.quote:
Al wint Scarlet het altijd natuurlijk nog..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.
Ik ben niet de enige!quote:
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.
Nee, maar als ik moest kiezen. Hypothetisch. In het uitzonderlijke geval dat ze niet allebei tegelijk mee willen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppen
eens!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al wint Scarlet het altijd natuurlijk nog..
eerder er in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lukte nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bed
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bed
Ik hoopte alleen maar dat ze niet op me zou rollenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hadden greenpeace ook moeten bellen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook maar een groot luchtbed kopen, ik wil wel naast die walvis liggen de 11e, was wel lekker warm
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en doodquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Evie het volgende:
[..]whut??
Jullie gaan toch niet vechten om wie er naast de walvis mag liggen he?!
aardbeienjam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en dood
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en dood
Als ik heb gewonnen ga ik eerst douchen, en dan smeer ik mijn tere huidje in met reuzel. Al die vetten, dat vind je lekker toch ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
I'm in shock.. ik geloof dat ik wel een ander slachtoffer zoek om naast te slapen..
Aardbeienjam is zo plakkerig!
Met de nadruk op alsquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik heb gewonnen ga ik eerst douchen, en dan smeer ik mijn tere huidje in met reuzel. Al die vetten, dat vind je lekker toch ?
Mocht je jezelf willen beschermen tegen ons, mijn katana staat naast het bedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar die meet te gaan
geloof er niks van..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar die meet te gaan
Ik toevallig welquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, moge de beste man winnen! Ik ben al begonnen met trainen
Hmz niet echt... ga zo maar buiten hangenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
geloof er niks van..
je kan niet wachten op al die aandacht irl
je krijgt er de kriebels van?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz niet echt... ga zo maar buiten hangen
verveel me gewoon een beetje.. en mensen doen eng met aardbeienjam.. en geen mooie man hierquote:
www.superdudes.nlquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
verveel me gewoon een beetje.. en mensen doen eng met aardbeienjam.. en geen mooie man hier![]()
![]()
![]()
Iets met hormonen
De aardbeienjam is weer zo'n rare gedachtenkronkel van Mono.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
verveel me gewoon een beetje.. en mensen doen eng met aardbeienjam.. en geen mooie man hier![]()
![]()
![]()
Iets met hormonen
Ik vind alleen dat mijn ballen er niet zo mooi in uit komenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie foto in die nieuwe badpak van je hoor
Nee, dat mag niet van fok.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
ik zou zeggen zet je foto hier neer.. oordelen wij wel even
normaal gaat dat andersomquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
ik zou zeggen zet je foto hier neer.. oordelen wij wel even
Is er vast heel gezellig aangezien je nu al op FOK! zitquote:
ik kan jullie niet missen hequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er vast heel gezellig aangezien je nu al op FOK! zit
Je weet wel dat jij geen Sheldon kan maken met Evie? Dat kan alleen WT!quote:
wij zouden een lennard krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat jij geen Sheldon kan maken met Evie? Dat kan alleen WT!
Not with your braingenes!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat jij geen Sheldon kan maken met Evie? Dat kan alleen WT!
Sheldon is ubercool!!quote:
Het wordt meer een Wolowitz ben ik bang.quote:
heyquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt meer een Wolowitz ben ik bang.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt meer een Wolowitz ben ik bang.
maar wt niet te dronkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee straks gaan jullie WT en mij dronken voeren voor the sake of humankind![]()
ik sla geen vrouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou mij dan ook even KO slaan voor de zekerheid!
Ik wel!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wel!
maar jij bent een vrouw he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bij mij gaat het tegen mijn erecodes in he
Daarom wil ik je toch helpenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouw he.
en bij mij gaat het tegen mijn erecodes in he
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus
sorryquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daarom wil ik je toch helpen
Wat ben je serieus
Idd!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen en hun gelijkwaardigheid.
Oef, net op tijd een pak slaag ontlopenquote:
quote:
met af en toe een pets of de reet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen en hun gelijkwaardigheid.
Avond snuitjequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Evie in de tuin? ik heb hier nog wel wat onkruid staan..
Goedenavond trouwens
Oef? Je bedoelt 'he verdorie'quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd!![]()
[..]
Oef, net op tijd een pak slaag ontlopen
For the sake of humankind is het beter dat er geen tweede Sheldon komtquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee straks gaan jullie WT en mij dronken voeren voor the sake of humankind![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
For the sake of humankind is het beter dat er geen tweede Sheldon komt.
Heb je een hondje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, zou er ook wel 1 willen.. Zeker met de hond die nu hier rond rent.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]jeeej gelukkig maar, want ik wil er geen baren!!
![]()
![]()
Je had Evie en WT moeten zien zaterdag!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
For the sake of humankind is het beter dat er geen tweede Sheldon komt.
Anders dan in de huiskamer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
in de slaapkamer is het wat anders he
WT loopt weer te hosselen? Wat een baas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had Evie en WT moeten zien zaterdag!!
Dat zijn op zeker de ouders van Sheldon!!
Is Evie een gelovige kut dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een echte, met 4 voeten en een snuit! en dat tot maandag..
Hmz is meer oostindisch niet snappen dus valt het mee!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:44 schreef MohMi het volgende:
[..]Snap ik! 'Actually, you're doing this whole thing wrong; you should push with your upperbody first. Also your breathing is repulsive. Wait, let me do this.'
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zogenaamd lief en onschuldig, maar ondertussen. Got itquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
Hmz is meer oostindisch niet snappen dus valt het mee!
nee ben niet zogenaamd lief en onschuldigquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zogenaamd lief en onschuldig, maar ondertussen. Got it
eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
nee ben niet zogenaamd lief en onschuldig![]()
Ben meer een bitch![]()
eens!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben meer een bitch![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Foto
[..]
Hmz is meer oostindisch niet snappen dus valt het mee!
[..]
[..]niettes!!! Ben ik veeeels te leuk voor
Je bent ook leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie 2 samen is gewoon de ouders van Sheldon!!
Take a compliment!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik geloof het niet.quote:
And damn proud of it?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben meer een bitch![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
lieffffquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent ook leuk!!
Maar jullie 2 samen is gewoon de ouders van Sheldon!!
Take a compliment!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |