Ik vond hem supertof. Maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.quote:
die vorige was echt een goede actiefilm..... of je batman fan bent of niet.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.
ik vind batman niks aan. de meeste stripheld films niet eigenlijk.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.
ik vind batman niks aan. de meeste stripheld films niet eigenlijk.
x-men vind je allemaal niks?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef STING het volgende:
De laatste Batman serie met Christian Nolan vind ik eigenlijk de enige goede stripheldenfilmreeks tot zover.
Ik vond hem ook wel goed gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem supertof. Maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb ze werkelijk van me af moeten slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Junk in de trunk.X-Men serie vond ik erg vet. En Batman en Batman Returns van de vorige serie waren erg goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:52 schreef STING het volgende:
De laatste Batman serie met Christian Nolan vind ik eigenlijk de enige goede stripheldenfilmreeks tot zover.
Road to Perdition en History of Violence zijn ook leuke films. Hellboy was tof. Watchmen en V for Vendetta waren ook best goed. Kick-Ass was veel beter dan verwacht. Men in Black was tof.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
typische alien-film of dat niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond hem supertof. Maar de meningen zijn nogal verdeeld geloof ik.
En Spiderman was ook vet. Die laatste weet ik niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Junk in de trunk.
[..]
X-Men serie vond ik erg vet. En Batman en Batman Returns van de vorige serie waren erg goed.
Road to Perdition en History of Violence zijn ook leuke films. Hellboy was tof. Watchmen en V for Vendetta waren ook best goed. Kick-Ass was veel beter dan verwacht. Men in Black was tof.
oke oke..quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vond ze allemaal vermakelijk, maar ze sprongen er voor mij niet uit.
Jazeker. Ik heb de nieuwe nog niet gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Spiderman was ook vet. Die laatste weet ik niet.
Maar de eerste delen toen ik mezelf eindelijk over die Toby Maguire heen heb kunnen zetten waren vet.
mwa, toch doet ie erin mee. laatst was er een op tv, the dark knight of zo? ik kon daar niet naar kijken, verveelde me na een paar minuten al.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
die vorige was echt een goede actiefilm..... of je batman fan bent of niet.....
Die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke..
ze waren in ieder geval zeker niet zo slecht als captain america
Ik vond Avengers tof, maar ook weer niet de hele hype waard.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien
Wel The Avengers, lekker verstand op nul met wat humor erin
gisteren de nieuwe gezien, is stukken beter dan die met tobyquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Spiderman was ook vet. Die laatste weet ik niet.
Maar de eerste delen toen ik mezelf eindelijk over die Toby Maguire heen heb kunnen zetten waren vet.
En toch hebben ze ook daar weer de verkeerde voor gecast.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef clevy het volgende:
[..]
gisteren de nieuwe gezien, is stukken beter dan die met toby
Erg...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet in plaats vanStraks versier ik je nog met al deze romantiek!
oke maar die, is imho gewoon echt een goede film!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, toch doet ie erin mee. laatst was er een op tv, the dark knight of zo? ik kon daar niet naar kijken, verveelde me na een paar minuten al.
ja ik vond het nog steeds geen 'echte' spidey.. maar de film in het geheel is goed vermaakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch hebben ze ook daar weer de verkeerde voor gecast.
al die superhelden films zijn allemaal vrijwel hetzelfde vind ik. maar is kwestie van smaak inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar die, is imho gewoon echt een goede film!
maarja, als je batman gewoon niet aan kan zien, dan houdt het op natuurlijk
Ik ben gek op pakjes.quote:
Underworld, really?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben gek op pakjes.
Vooral strak leer!
Kate Beckinsaleom even op het film topic te blijven!
Eye candy!quote:
Doe dan Mila Jovovic (ofzo)quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eye candy!Really!
En ik vond ze verder nog best vermakelijk ook.
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.quote:
Al wint Scarlet het altijd natuurlijk nog..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.
Ik ben niet de enige!quote:
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.
Nee, maar als ik moest kiezen. Hypothetisch. In het uitzonderlijke geval dat ze niet allebei tegelijk mee willen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppen
eens!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al wint Scarlet het altijd natuurlijk nog..
eerder er in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lukte nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bed
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bed
Ik hoopte alleen maar dat ze niet op me zou rollenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hadden greenpeace ook moeten bellen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook maar een groot luchtbed kopen, ik wil wel naast die walvis liggen de 11e, was wel lekker warm
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en doodquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Evie het volgende:
[..]whut??
Jullie gaan toch niet vechten om wie er naast de walvis mag liggen he?!
aardbeienjam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en dood
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en dood
Als ik heb gewonnen ga ik eerst douchen, en dan smeer ik mijn tere huidje in met reuzel. Al die vetten, dat vind je lekker toch ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
I'm in shock.. ik geloof dat ik wel een ander slachtoffer zoek om naast te slapen..
Aardbeienjam is zo plakkerig!
Met de nadruk op alsquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik heb gewonnen ga ik eerst douchen, en dan smeer ik mijn tere huidje in met reuzel. Al die vetten, dat vind je lekker toch ?
Mocht je jezelf willen beschermen tegen ons, mijn katana staat naast het bedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar die meet te gaan
geloof er niks van..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar die meet te gaan
Ik toevallig welquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies, moge de beste man winnen! Ik ben al begonnen met trainen
Hmz niet echt... ga zo maar buiten hangenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
geloof er niks van..
je kan niet wachten op al die aandacht irl
je krijgt er de kriebels van?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz niet echt... ga zo maar buiten hangen
verveel me gewoon een beetje.. en mensen doen eng met aardbeienjam.. en geen mooie man hierquote:
www.superdudes.nlquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
verveel me gewoon een beetje.. en mensen doen eng met aardbeienjam.. en geen mooie man hier![]()
![]()
![]()
Iets met hormonen
De aardbeienjam is weer zo'n rare gedachtenkronkel van Mono.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:31 schreef Evie het volgende:
[..]
verveel me gewoon een beetje.. en mensen doen eng met aardbeienjam.. en geen mooie man hier![]()
![]()
![]()
Iets met hormonen
Ik vind alleen dat mijn ballen er niet zo mooi in uit komenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooie foto in die nieuwe badpak van je hoor
Nee, dat mag niet van fok.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
ik zou zeggen zet je foto hier neer.. oordelen wij wel even
normaal gaat dat andersomquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef Evie het volgende:
ik zou zeggen zet je foto hier neer.. oordelen wij wel even
Is er vast heel gezellig aangezien je nu al op FOK! zitquote:
ik kan jullie niet missen hequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er vast heel gezellig aangezien je nu al op FOK! zit
Je weet wel dat jij geen Sheldon kan maken met Evie? Dat kan alleen WT!quote:
wij zouden een lennard krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat jij geen Sheldon kan maken met Evie? Dat kan alleen WT!
Not with your braingenes!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wel dat jij geen Sheldon kan maken met Evie? Dat kan alleen WT!
Sheldon is ubercool!!quote:
Het wordt meer een Wolowitz ben ik bang.quote:
heyquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt meer een Wolowitz ben ik bang.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het wordt meer een Wolowitz ben ik bang.
maar wt niet te dronkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee straks gaan jullie WT en mij dronken voeren voor the sake of humankind![]()
ik sla geen vrouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou mij dan ook even KO slaan voor de zekerheid!
Ik wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wel!
maar jij bent een vrouw he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bij mij gaat het tegen mijn erecodes in he
Daarom wil ik je toch helpenquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouw he.
en bij mij gaat het tegen mijn erecodes in he
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus
sorryquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daarom wil ik je toch helpen
Wat ben je serieus
Idd!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen en hun gelijkwaardigheid.
Oef, net op tijd een pak slaag ontlopenquote:
quote:
met af en toe een pets of de reet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Respect voor vrouwen en hun gelijkwaardigheid.
Avond snuitjequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
Evie in de tuin? ik heb hier nog wel wat onkruid staan..
Goedenavond trouwens
Oef? Je bedoelt 'he verdorie'quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd!![]()
[..]
Oef, net op tijd een pak slaag ontlopen
For the sake of humankind is het beter dat er geen tweede Sheldon komtquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:26 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee straks gaan jullie WT en mij dronken voeren voor the sake of humankind![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
For the sake of humankind is het beter dat er geen tweede Sheldon komt.
Heb je een hondje?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, zou er ook wel 1 willen.. Zeker met de hond die nu hier rond rent.
quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:43 schreef Evie het volgende:
[..]jeeej gelukkig maar, want ik wil er geen baren!!
![]()
![]()
Je had Evie en WT moeten zien zaterdag!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
For the sake of humankind is het beter dat er geen tweede Sheldon komt.
Anders dan in de huiskamer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
in de slaapkamer is het wat anders he
WT loopt weer te hosselen? Wat een baas.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had Evie en WT moeten zien zaterdag!!
Dat zijn op zeker de ouders van Sheldon!!
Is Evie een gelovige kut dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een echte, met 4 voeten en een snuit! en dat tot maandag..
Hmz is meer oostindisch niet snappen dus valt het mee!quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:44 schreef MohMi het volgende:
[..]Snap ik! 'Actually, you're doing this whole thing wrong; you should push with your upperbody first. Also your breathing is repulsive. Wait, let me do this.'
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zogenaamd lief en onschuldig, maar ondertussen. Got itquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
Hmz is meer oostindisch niet snappen dus valt het mee!
nee ben niet zogenaamd lief en onschuldigquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Zogenaamd lief en onschuldig, maar ondertussen. Got it
eensquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
nee ben niet zogenaamd lief en onschuldig![]()
Ben meer een bitch![]()
eens!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben meer een bitch![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Foto
[..]
Hmz is meer oostindisch niet snappen dus valt het mee!
[..]
[..]niettes!!! Ben ik veeeels te leuk voor
Je bent ook leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie 2 samen is gewoon de ouders van Sheldon!!
Take a compliment!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik geloof het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And damn proud of it?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben meer een bitch![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |