nee joh. maar ze staan er ook niet voor de sier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is ze dan verplicht iedere dag daar op te lopen?
Mag ik mee ipv je vriendin?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is warm. Maar ik heb wijn, stokbrood, aardbeien en meer en ga zo naar het park om daar gigantisch te relaxen en mijn warme huis te ontvluchten en mij van mijn romantische kant laten zien.
Maar zometeen eerst even douchen, voor de derde keer vandaag
Een groot Superman teken op je borst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, kom ik in het tattoo topic terecht.
Nu begint het weer te kriebelen.
Duurt te langquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is veel te warm om je zo druk te maken.
Gewoon ontspannen en een koud biertje pakken, die kleding komt wel
Dit is niet wat je toekomstige vrouw wilt horen dawgquote:
Niet in plaats vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ik mee ipv je vriendin?Klinkt goed namelijk
Superman is een pussyquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groot Superman teken op je borst.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is warm. Maar ik heb wijn, stokbrood, aardbeien en meer en ga zo naar het park om daar gigantisch te relaxen en mijn warme huis te ontvluchten en mij van mijn romantische kant laten zien.
Ik had vandaag een Superman t-shirt aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groot Superman teken op je borst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij vind het gek dat je nog vrijgezel bent?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Langs een winkel lopen, schoenen laten aanwijzen en dan vervolgens zeggen "Vindt je ze mooi ja? Ok, dan gaan we morgen weer kijken.."
ze moet niet zeiken, ik koop toch heels voor haar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is niet wat je toekomstige vrouw wilt horen dawg
Wat! Heb ik een teken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Een Royco teken op je borst laten tatoeėren dan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Superman t-shirt aanEn reacties op gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je UI?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Met 10 minuutjes.quote:
Ik heb ze werkelijk van me af moeten slaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 10 minuutjes.En vanavond de nieuwe Batman kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |