Ik denk dat je hier net zo origineel betaald zal worden als in de rest van het topic. Eventueel met wijn en snacksquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Waar mag Evie helpen?
O wat schuit het?
Kan toch alleen mobiel niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:52 schreef rival het volgende:
wel stom dat je niet meer kan quoten vanuit een gesloten topic.....
er is geen quote knop meer.....quote:
Hier hebben de ze de natuur ook een jaar of 2 hun gang laten gaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
er is geen quote knop meer.....
Mijn huis was 8 maanden leeg voor ik er in kwam, dus 8 maanden lang kon de natuur zijn gang gaan
nee je moet het echt goed aanpakken meteen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier hebben de ze de natuur ook een jaar of 2 hun gang laten gaan.
Heb een tijd terug al wel wat gesnoeid en zo, maar dan heeft niet veel nut.
lekker mens ergerjenietenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
Wat moet ik me overigens voorstellen bij een 'spelletjesmeet'?
Zakdoekje leggen, stoelendans, spijkerpoepen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
striptwister enzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Skv het volgende:
moet je dan verplicht met broek op hoog water en rollator?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Oh en ik durf het natuurlijk wel tegen jullie allemaal op te nemen met biljarten he.
High Stakes Billiard
Rollator verplicht jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je dan verplicht met broek op hoog water en rollator?
Ik lust je rauwquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:00 schreef Royco1 het volgende:
Oh en ik durf het natuurlijk wel tegen jullie allemaal op te nemen met biljarten he.
High Stakes Billiard
Ohquote:
Er zijn voldoende knappe mannen. Mur, Twi, Faxie, Newbie misschien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]ik kijk wel!!
[..]knappe mannen moeten er ook genoeg zijn hoor!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn voldoende knappe mannen. Mur, Twi, Faxie, Newbie misschien.
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.Dank je KaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen flauw ideequote:
[..]
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.Ik weet niet of ik kom.... zal aan het humeur van de dag liggen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heel netjes. Maar jij speelt snooker of pool ofzo dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen flauw ideeNooit geteld.
Wel een libre serie van 27 toen ik voor de gein een potje deed. En ik ken het diamondsysteem
Ja, je gaat toch niet zeggen dat je knapper bent dan Silk he?quote:
Jij komt gewoonquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kom.... zal aan het humeur van de dag liggen....
[..]
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.De knapste man van Fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is net zoiets als 'het meest seksueel aantrekkelijke schaaldier'..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Nee dat nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch niet zeggen dat je knapper bent dan Silk he?
[..]
Jij komt gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger snooker, overgestapt op pool. Snookerbreak van 61, zal nooit meer hoger komen denk ik omdat ik bijna niet meer speel. Wel regelmatig 30+ als ik soms met een maat speel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heel netjes. Maar jij speelt snooker of pool ofzo dan?
Ik vind snooker echt geweldig, maar wat valt dat tegen om het zelf te doen zeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vroeger snooker, overgestapt op pool. Snookerbreak van 61, zal nooit meer hoger komen denk ik omdat ik bijna niet meer speel. Wel regelmatig 30+ als ik soms met een maat speel.
Ben een ex top32 speler met pool. Zoveel anders rollen die ballen niet. Moet alleen altijd even wennen aan het gewicht van een biljartbal.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef STING het volgende:
Ik heb geen tuin. Komt ze nu mij doen?We hebben je gemist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Speltechnisch is het nog relatief eenvoudig. Alleen het potten is lastig. Dat maakt het wel uitermate geschikt voor een goede technische basis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind snooker echt geweldig, maar wat valt dat tegen om het zelf te doen zeg.
[..]
Daarnaast is Roy er ook.
En de knapste man van FOK! is ook aanwezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat wist ik niet eens
dus
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
De knapste man van Fok.
Ik ook nietquote:
Ik ook niet thuis, maar op dit moment heb ik de grootste en drukste achtertuin van Nederlandquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef STING het volgende:
Ik heb geen tuin. Komt ze nu mij doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
En mijn vloer ook nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
als ik met mijn 180 kilo op je val... heb je het niet zo prettig
Het vondelparkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet thuis, maar op dit moment heb ik de grootste en drukste achtertuin van Nederland.
Dat zal de geoduck wel zijn danquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:06 schreef Skv het volgende:
[..]
De knapste man van Fok.
Heb jij ook gegoogled op huge clam?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal de geoduck wel zijn dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb jij ook gegoogled op huge clam?. Had hetzelfde plaatje.
het op dit moment stampvolle, met schaarsgeklede chicks gevulde vondelparkquote:
Je kan gewoon openlijk voor het raam masturberen hoor. Het is jouw huis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het op dit moment stampvolle, met schaarsgeklede chicks gevulde vondelpark.
Ik kan alleen kijken, uit mijn raam.
Zo dichtbij en toch zo ver weg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zijn er ook schaarsgeklede mannen? Dan ga ik morgen ook naar het vondelpark denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, gewoon op geoduckquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb jij ook gegoogled op huge clam?. Had hetzelfde plaatje.
Als je dat wil welquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er ook schaarsgeklede mannen? Dan ga ik morgen ook naar het vondelpark denk ik.
Jij zag die hete kerel op de boot niet eens.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er ook schaarsgeklede mannen? Dan ga ik morgen ook naar het vondelpark denk ik.
Dat mocht toch niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan gewoon openlijk voor het raam masturberen hoor. Het is jouw huis.
Jullie vrouwen denken ook alleen maar aan één ding.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zag die hete kerel op de boot niet eens.Weet je wel zeker dat je wel naar hete mannen kijkt?
* HeatWave neemt tanktop meequote:
Shoppen naar hete mannenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:19 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie vrouwen denken ook alleen maar aan één ding.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, die rooie schatjes uit je FB mogen er ook zijn.quote:
Wel zwart.quote:
Dit preciesquote:
Das een dezelfde chickquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, die rooie schatjes uit je FB mogen er ook zijn.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, twee dingen, shoppen en hete mannen, en kennelijk het liefst gecombineerd.
Oh tyfus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel zwart.
[..]
Dit precies
[..]
Das een dezelfde chick
misschien heb je hier wel te maken met een feederquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:12 schreef Evie het volgende:
[..]
als ik met mijn 180 kilo op je val... heb je het niet zo prettig
Picsquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje is fotomodel geworden.
Haar foto's hingen bij de H&M op huge formaat. Wtf.
zienquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje is fotomodel geworden.
Haar foto's hingen bij de H&M op huge formaat. Wtf.
Want je huidige 16 paar is niet voldoende?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Doet mij denken dat ik nog een paar schoenen moet kopen.
Doe gewoon hier posten jongquote:
Je moet voor de grap dat heels topic in LIF eens lezen. De chicks daar hebben soms 60 paar schoenen. Dan valt dat van mij reuze meequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Want je huidige 16 paar is niet voldoende?
Dat er nog ergere zijn maakt het nog niet okquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet voor de grap dat heels topic in LIF eens lezen. De chicks daar hebben soms 60 paar schoenen. Dan valt dat van mij reuze mee
Kanker is naarder dan herpes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet voor de grap dat heels topic in LIF eens lezen. De chicks daar hebben soms 60 paar schoenen. Dan valt dat van mij reuze mee
Holy moly.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbijquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zou vandaag mijn pakket van de H&M moeten krijgen. Er is nog niks.
vrouwen met 60 paar heels in de kast, dat mag ik wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen met 60 paar heels in de kast, dat mag ik wel.
Dat kloptquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat er nog ergere zijn maakt het nog niet ok
Nope.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kanker is naarder dan herpes.
Dus herpes is niet vervelend?
Niet alleen heels he.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh gosh, dawg ziet weer heelsquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Imelda Marcos post op Fok!?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, kom ik in het tattoo topic terecht.
Nu begint het weer te kriebelen.
Een van je tattoo's?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn toekomstige vrouw hoeft in elk geval geen heels te kopen. doe ik wel voor haar.
quote:
Is ze dan verplicht iedere dag daar op te lopen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn toekomstige vrouw hoeft in elk geval geen heels te kopen. doe ik wel voor haar.
Euhm. Ik ben pas rond 2 uur wakker hoop ik, dus uur of half 4.quote:
Je denkt te mannelijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef SicSicSics het volgende:
Wat heb je nou weer aan vestjes en een jas met dit weer?
Eeeeeeeeeeen blut was dawgquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is veel te warm om je zo druk te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn jurkjes. En vestjes. En jas
. Godverdomme.
Complimenten!quote:
Dan werk ik nog, maar ga maar alvast voorsudderenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
Euhm. Ik ben pas rond 2 uur wakker hoop ik, dus uur of half 4.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan werk ik nog, maar ga maar alvast voorsudderen.
nee joh. maar ze staan er ook niet voor de sier.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is ze dan verplicht iedere dag daar op te lopen?
Mag ik mee ipv je vriendin?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is warm. Maar ik heb wijn, stokbrood, aardbeien en meer en ga zo naar het park om daar gigantisch te relaxen en mijn warme huis te ontvluchten en mij van mijn romantische kant laten zien.
Maar zometeen eerst even douchen, voor de derde keer vandaag
Een groot Superman teken op je borst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef Royco1 het volgende:
Duurt te langquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is veel te warm om je zo druk te maken.
Gewoon ontspannen en een koud biertje pakken, die kleding komt wel
Dit is niet wat je toekomstige vrouw wilt horen dawgquote:
Niet in plaats vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Mag ik mee ipv je vriendin?Klinkt goed namelijk
Superman is een pussyquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groot Superman teken op je borst.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
Het is warm. Maar ik heb wijn, stokbrood, aardbeien en meer en ga zo naar het park om daar gigantisch te relaxen en mijn warme huis te ontvluchten en mij van mijn romantische kant laten zien.
Ik had vandaag een Superman t-shirt aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een groot Superman teken op je borst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij vind het gek dat je nog vrijgezel bent?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Langs een winkel lopen, schoenen laten aanwijzen en dan vervolgens zeggen "Vindt je ze mooi ja? Ok, dan gaan we morgen weer kijken.."
ze moet niet zeiken, ik koop toch heels voor haar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is niet wat je toekomstige vrouw wilt horen dawg
Wat! Heb ik een teken?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Een Royco teken op je borst laten tatoeëren dan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Superman t-shirt aanEn reacties op gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je UI?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Met 10 minuutjes.quote:
Ik heb ze werkelijk van me af moeten slaan.quote:
doe een kogelvrij vest aan dan. voor de zekerheid.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met 10 minuutjes.En vanavond de nieuwe Batman kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |