ja ik vond het nog steeds geen 'echte' spidey.. maar de film in het geheel is goed vermaakquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch hebben ze ook daar weer de verkeerde voor gecast.
al die superhelden films zijn allemaal vrijwel hetzelfde vind ik. maar is kwestie van smaak inderdaad.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
oke maar die, is imho gewoon echt een goede film!
maarja, als je batman gewoon niet aan kan zien, dan houdt het op natuurlijk
Ik ben gek op pakjes.quote:
Underworld, really?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben gek op pakjes.
Vooral strak leer!
Kate Beckinsaleom even op het film topic te blijven!
Eye candy!quote:
Doe dan Mila Jovovic (ofzo)quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eye candy!Really!
En ik vond ze verder nog best vermakelijk ook.
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.quote:
Al wint Scarlet het altijd natuurlijk nog..quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.
Ik ben niet de enige!quote:
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb ik ook om gelachen in Resident Evil, maar toch vind ik, persoonlijk, Kate een mooiere vrouw.
Nee, maar als ik moest kiezen. Hypothetisch. In het uitzonderlijke geval dat ze niet allebei tegelijk mee willen...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou ze allebei mijn bed niet uitschoppen
eens!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al wint Scarlet het altijd natuurlijk nog..
eerder er in...quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bedquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat lukte nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bed
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij schopt dikke walvissen ook niet uit bed
Ik hoopte alleen maar dat ze niet op me zou rollenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hadden greenpeace ook moeten bellen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga ook maar een groot luchtbed kopen, ik wil wel naast die walvis liggen de 11e, was wel lekker warm
Jawel, Royco zet een zwembadje in de tuin, en dan smeren wij ons in met aardbeienjam en dan komt er een gevecht op leven en doodquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:21 schreef Evie het volgende:
[..]whut??
Jullie gaan toch niet vechten om wie er naast de walvis mag liggen he?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |