Ja ik heb de tijdquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef Karina het volgende:
Officieel geen leven.
Je eerste? Je gaat dus nog voor de tweede honderduizend
Vanzelfsprekendquote:
Maar die houden het dan ook geen 10 jaar vol.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Gemiddeld 27 per dag is best wel mild vergeleken bij users van nu
nope helaasch....quote:
Een lange weg te gaan. Ik ben er ook nog 1.quote:
omdat ik ook topics opende toen ik 5 jaar op fok zat en toen ik 10 jaar op fok zat... omdat dit een beetje mn thuis is en omdat ik het niet elke dag heb mn 100000ste post op één of ander forum...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Waarom zou je iemand feliciteren omdat ie 100.000 (of welke hoeveelheid dan ook) posts heeft gemaakt op een of ander internetforum? Waarom is dat zo geweldig? Waarom zou je er een topic over openen alsof je iets geweldigs bereikt hebt?
Toch een hele prestatie. Of het nou op een forum is of niet, ik vind het knap. Vooral dat 'ie al jarenlang trouw post. Dat zegt wel wat over iemand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Waarom zou je iemand feliciteren omdat ie 100.000 (of welke hoeveelheid dan ook) posts heeft gemaakt op een of ander internetforum? Waarom is dat zo geweldig? Waarom zou je er een topic over openen alsof je iets geweldigs bereikt hebt?
Je 'thuis'? Heb je zo'n matig sociaal leven dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat ik ook topics opende toen ik 5 jaar op fok zat en toen ik 10 jaar op fok zat... omdat dit een beetje mn thuis is en omdat ik het niet elke dag heb mn 100000ste post op één of ander forum...
Precies en wat voor posts... ontelbare spelfouten, en topics vol moet oeigoeren, ben van der brug en kanariesquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toch een hele prestatie. Of het nou op een forum is of niet, ik vind het knap. Vooral dat 'ie al jarenlang trouw post. Dat zegt wel wat over iemand.
Ik veeg al jaren lang mn reet met hetzelfde merk toiletpapier. Ik ga geen rondje geven als ik mn 1000ste rol heb gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toch een hele prestatie. Of het nou op een forum is of niet, ik vind het knap. Vooral dat 'ie al jarenlang trouw post. Dat zegt wel wat over iemand.
Zoals iedereen op FOK! toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je 'thuis'? Heb je zo'n matig sociaal leven dan?
Eens,quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
nee sociaal leven doe ik niet aan... dat vind ik eng.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan nog. Ik ga toch ook geen feestje geven als ik 10.000 (of welke hoeveelheid dan ook) sms'jes/berichtjes/mailtjes/telefoontjes heb gestuurd/gepleegd? Ik bedoel, het zijn maar berichtjes op FOK!.
Gierigaardquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik veeg al jaren lang mn reet met hetzelfde merk toiletpapier. Ik ga geen rondje geven als ik mn 1000ste rol heb gebruikt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik veeg al jaren lang mn reet met hetzelfde merk toiletpapier. Ik ga geen rondje geven als ik mn 1000ste rol heb gebruikt.
Heb jij uberhaupt nog wel een beetje lol in je leven? Echt maar weinig zo negatief postende users gezien als jij.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan nog. Ik ga toch ook geen feestje geven als ik 10.000 (of welke hoeveelheid dan ook) sms'jes/berichtjes/mailtjes/telefoontjes heb gestuurd/gepleegd? Ik bedoel, het zijn maar berichtjes op FOK!.
clini clownsquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:09 schreef Yveske het volgende:
[..]
Eens,
een simpele hoofdrekensom leert mij dat Bosbeetle al minimaal 500 uur van zijn leven heeft verspild op de fora van fok. Tijd die hij ook had kunnen investeren in het vermaken van zieke kinderen als Klini-Clown in het ziekenhuis. Maar goed, ik bemoei me niet graag met de invulling van iemand zijn leven.
Ontopic: proficiat!
En jij besteed al jouw tijd nuttig? Flikker toch ff op johquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:09 schreef Yveske het volgende:
[..]
Eens,
een simpele hoofdrekensom leert mij dat Bosbeetle al minimaal 500 uur van zijn leven heeft verspild op de fora van fok. Tijd die hij ook had kunnen investeren in het vermaken van zieke kinderen als Klini-Clown in het ziekenhuis. Maar goed, ik bemoei me niet graag met de invulling van iemand zijn leven.
Ontopic: proficiat!
Maar jij bent wat erger hoor, je zegt 'matig sociaal leven' en toch weet jij het te presteren dat je bijna 78.000 posts hebt sinds 2006 in vergelijking met Bosbeetle die hier in 2002 kwam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je was me voor, gemiddeld meer per dagquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar jij bent wat erger hoor, je zegt 'matig sociaal leven' en toch weet jij het te presteren dat je bijna 78.000 posts hebt sinds 2006 in vergelijking met Bosbeetle die hier in 2002 kwam.
Er is helemaal niets negatiefs aan mijn posts in dit topic, dat is alleen in jouw ogen zo. Zwaar leven moet je hebben als je alles zo negatief zietquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt nog wel een beetje lol in je leven? Echt maar weinig zo negatief postende users gezien als jij.....
Het gaat hier niet over mij. Mij zul je ook niet zien vieren dat ik mijn honderdduizendste post behaald zou hebben. Ik zou me namelijk kapot schamen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En jij besteed al jouw tijd nuttig? Flikker toch ff op joh
Het aantal posts heeft in mijn ogen niets te maken het (ontbreken van) een sociaal leven. Het feit dat je naar een bepaald postaantal toe leeft en het geweldig vindt als je dat bereikt, daarentegen wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar jij bent wat erger hoor, je zegt 'matig sociaal leven' en toch weet jij het te presteren dat je bijna 78.000 posts hebt sinds 2006 in vergelijking met Bosbeetle die hier in 2002 kwam.
Want? Omdat je af en toe wat post op een internet forum voor een lange periode? Stel je aan johquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:13 schreef Yveske het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mij. Mij zul je ook niet zien vieren dat ik mijn honderdduizendste post behaald zou hebben. Ik zou me namelijk kapot schamen!
quote:
Je mag me pménquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mn volgende 100000 zal ik zoals het betaamt stilletjes in een hoekje gaan huilen...
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij mn volgende 100000 zal ik zoals het betaamt stilletjes in een hoekje gaan huilen...
Omdat ik mij moet schamen over wat ik de maatschappij allemaal heb ontnomenquote:
Nou en man.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het aantal posts heeft in mijn ogen niets te maken het (ontbreken van) een sociaal leven. Het feit dat je naar een bepaald postaantal toe leeft en het geweldig vindt als je dat bereikt, daarentegen wel.
Wat wil je nou precies? Hij mag het niet vieren en hij mag het ook niet niet-vieren?quote:
Nee ik ventileer hooguit mijn eigen persoonlijke mening. Mij zul je ook niet dagelijks op facebook zien posten wat ik eet, hoe ik poep en hoe fancy en hip mijn leven wel niet is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want? Omdat je af en toe wat post op een internet forum voor een lange periode? Stel je aan joh
En terecht ik heb dan ook geen facebookquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Nee ik ventileer hooguit mijn eigen persoonlijke mening. Mij zul je ook niet dagelijks op facebook zien posten wat ik eet, hoe ik poep en hoe fancy en hip mijn leven wel niet is.
Hoe poep jij eigenlijk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Nee ik ventileer hooguit mijn eigen persoonlijke mening. Mij zul je ook niet dagelijks op facebook zien posten wat ik eet, hoe ik poep en hoe fancy en hip mijn leven wel niet is.
Misschien is bol.com ook iets voor hem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies? Hij mag het niet vieren en hij mag het ook niet niet-vieren?
Meteen dat extreme andere uiterste. Ik snap dat nooit. Of vieren, of huilen in een hoekje. Gewoon doorposten zonder er aandacht aan te besteden is ook een optie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat wil je nou precies? Hij mag het niet vieren en hij mag het ook niet niet-vieren?
Nee ik moet gewoon niet bezig zijn met mijn postcount en als ik toevallig ergens zie hoeveel het is moet ik dat negeren...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat doet bb toch ook niet (alhoewel dat weet ik niet zeker). Maar voor sommige mensen is dit forum tussen alle het harde werken door een lekkere plek om te relaxen. Ik snap je waardeoordeel daarvan niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Iemand die al 10 jaar trouw op FOK! post en dat doet met een bescheiden aantal posts per dag, is niet te vergelijken met iemand die foto's maakt van zijn eten en op Facebook zet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:17 schreef Yveske het volgende:
[..]
Vind jij het eigenlijk wel leuk op FOK!?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Net zoals de users die dagelijk in het dagcijfertopic posten: 'OMG ik sta in de top 10, ik heb geen levuuuhhh!!!!![]()
'
Alsof je postcount iets geweldigs is
Als dat zo was had ik er ook geen 10 jaar over gedaanquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Net zoals de users die dagelijk in het dagcijfertopic posten: 'OMG ik sta in de top 10, ik heb geen levuuuhhh!!!!![]()
'
Laat die zureworm maar janken, als jij gewoon even een topic wil open om dat te melden moet je dat zelf weten. Er worden topics geopend met minder relevantie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ik moet gewoon niet bezig zijn met mijn postcount en als ik toevallig ergens zie hoeveel het is moet ik dat negeren...
Je zit gewoon weer te trollen volgens mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef SuperwormJim het volgende:
'
Vanwaar deze vraag? Haal je uit mijn post ergens dat ik het niet leuk vind?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind jij het eigenlijk wel leuk op FOK!?
Ik maak foto's van mn badmuts en zet die op FOK! (het zal voor velen in dezelfde categorie vallen)quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:19 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Iemand die al 10 jaar trouw op FOK! post en dat doet met een bescheiden aantal posts per dag, is niet te vergelijken met iemand die foto's maakt van zijn eten en op Facebook zet.
Edit: Daarentegen is (het leven van) TS wel fancy en hip.
Goed zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En terecht ik heb dan ook geen facebook
Je bent zo negatief. Of komt in ieder geval zo over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vanwaar deze vraag? Haal je uit mijn post ergens dat ik het niet leuk vind?
Die fotoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik maak foto's van mn badmuts en zet die op FOK! (het zal voor velen in dezelfde categorie vallen)
Goh wat schattig nog even een rasistische opmerking verpakken in een kritiek die je hebt op iemand die je beticht van teveel op facebook zetten terwijl diegene geen facebook heeft en jij welquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:21 schreef Yveske het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik heb ooit een account aangemaakt om makkelijk in contact te blijven met mijn buitenlandse familie en vrienden die ik ontmoette op wereldreizen. Alleen heeft mijn buurvrouw Shanaja en haar 7 kinderen tegenwoordig ook een account waardoor het medium voor mij helaas sterk in waarde is gedaald.
deze manquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:23 schreef Oohm het volgende:
Iemand met een hoge postcount (en daar een topic voor opent) is voor mij net zo veel waard als iemand met een lage postcount
Ik ben niet negatief, alleen maar in de ogen van sommigen. Ik stel enkel een oprecht geïnteresseerde vraag. Meer niet. Ik wil gewoon weten waarom iemand zn postcount belangrijk vindt. Daar is niets negatiefs aan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent zo negatief. Of komt in ieder geval zo over.
Rasistisch? Hoe bedoel je raCistisch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goh wat schattig nog even een rasistische opmerking verpakken in een kritiek die je hebt op iemand die je beticht van teveel op facebook zetten terwijl diegene geen facebook heeft en jij wel![]()
![]()
Je geeft er anders meteen een gezouten mening bij hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, alleen maar in de ogen van sommigen. Ik stel enkel een oprecht geïnteresseerde vraag. Meer niet. Ik wil gewoon weten waarom iemand zn postcount belangrijk vindt. Daar is niets negatiefs aan.
Over wat ik van postcount vind: geheel onbelangrijk. Dat ts daar een topic over opent, moet ie zelf weten. Daar zul je mij niet over horen. Ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende reden. Ik wil het wetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je geeft er anders meteen een gezouten mening bij hoor.
Ik vind mijn postcount niet 'belangrijk' ik zie het als een statestiekje voor mijn FOK! geschiedenis en net zoals de verjaardag van mijn registratie datum maak ik bij een 'milestone' even een topic in ONZ want dat is immers wat het is onzin...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, alleen maar in de ogen van sommigen. Ik stel enkel een oprecht geïnteresseerde vraag. Meer niet. Ik wil gewoon weten waarom iemand zn postcount belangrijk vindt. Daar is niets negatiefs aan.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Echt welquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Over wat ik van postcount vind: geheel onbelangrijk. Dat ts daar een topic over opent, moet ie zelf weten. Daar zul je mij niet over horen. Ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende reden. Ik wil het weten
Ah, m'n stalker heeft me weer gevonden. Kom je me weer even uit de tent lokken (let op het aankomende woordgrapje van tong80). Vandaag even niet. Toedelsquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil je aanbevelen het met een rietje te nuttigen. Opdat het gelijkmatig in je bloed komt.
Er kan niemand winnen. Er is geen discussie, enkel een vraag.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef Oohm het volgende:
ik ben koffie drinken. als ik terug kom zie ik wel wie aan de winnende hand is
Dat is een duidelijk(er) antwoord.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind mijn postcount niet 'belangrijk' ik zie het als een statestiekje voor mijn FOK! geschiedenis en net zoals de verjaardag van mijn registratie datum maak ik bij een 'milestone' even een topic in ONZ want dat is immers wat het is onzin...
Kun je dat gebrijpen?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Uh dit klinkt toch anders behoorlijk negatief.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar dat is het niet. Je wilt graag dat het negatief is. Je denkt dat ik alleen maar negatief ben, dus klinkt het voor jou meteen negatief.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Uh dit klinkt toch anders behoorlijk negatief.
SuperwormJim ging met al zijn vrienden naar de bioscoop om zijn 10.000ste zure post te vieren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
Jij weet helemaal niet wat ik denk. En het klinkt niet negatief, het is negatief. Als je echt geïnteresseerd was in het waarom, dan had je het wel op een andere manier gevraagd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Je wilt graag dat het negatief is. Je denkt dat ik alleen maar negatief ben, dus klinkt het voor jou meteen negatief.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
En voordat ik het vergeet: gefeliciteerd, ts!!!![]()
![]()
![]()
Kijk, je kunt het welquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:32 schreef SuperwormJim het volgende:
En voordat ik het vergeet: gefeliciteerd, ts!!!![]()
![]()
![]()
Nee hoor, zo stel ik nu eenmaal vragen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat ik denk. En het klinkt niet negatief, het is negatief. Als je echt geïnteresseerd was in het waarom, dan had je het wel op een andere manier gevraagd.
Dan is het niet vreemd dat mensen je misschien negatief vinden overkomenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor, zo stel ik nu eenmaal vragen.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Oerbeer het volgende:
SwJ zit gewoon lekker te trollen en iedereen gaat er op in.
Ik ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:13 schreef Yveske het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over mij. Mij zul je ook niet zien vieren dat ik mijn honderdduizendste post behaald zou hebben. Ik zou me namelijk kapot schamen!
Juist niet, je zou een tijdmachine hebben uitgevonden!quote:
Ik troll nooitquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Oerbeer het volgende:
Hmmmm. Ok, voor de periode van één hele week zal ik alleen maar positief/opbouwend kritisch meeposten zonder negatief te zijn naar een ts/user.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is het niet vreemd dat mensen je misschien negatief vinden overkomen
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmmmm. Ok, voor de periode van één hele week zal ik alleen maar positief/opbouwend kritisch meeposten zonder negatief te zijn naar een ts/user.
begrijpbaar wie zou zich niet schamen als yveske 100000 post heeftquote:
Neuken ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
(let op het aankomende woordgrapje van tong80).
Wees niet bang, tegen die tijd ben ik alweer een account of 50 verderquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
begrijpbaar wie zou zich niet schamen als yveske 100000 post heeft
Nu maakt ie zich er met een grapje vanaf. Ik ken hem goed genoeg om te weten dat ie bloed serieus was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Oerbeer het volgende:
okatquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wees niet bang, tegen die tijd ben ik alweer een account of 50 verder
je bent niet bepaald een voorbeeldige fok!'erquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Vier je het aantal accounts wel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Mijn rol op Fok zal idd altijd dezelfde blijven...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Oohm het volgende:
[..]
je bent niet bepaald een voorbeeldige fok!'er
Ik heb het in het begin wel bijgehouden idd, maar sinds 2005 of zo mee gekapt.quote:
Ach, hij wou gewoon even dwars liggen. Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu maakt ie zich er met een grapje vanaf. Ik ken hem goed genoeg om te weten dat ie bloed serieus was.
Heerlijk juist om er dan serieus op in te gaan, dat vind ik dan weer grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach, hij wou gewoon even dwars liggen. Ik vind het wel grappig.
True.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk juist om er dan serieus op in te gaan, dat vind ik dan weer grappig.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wat ik met m'n leven de laatste paar jaar gedaan hebt, zodra ik me hebt gerealizeerd dat ik 100 000 posts bereikt hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wat ik met m'n leven de laatste paar jaar gedaan hebt, zodra ik me hebt gerealizeerd dat ik 100 000 posts bereikt hebt.
Altijd leuk die mensen die op het internet andere mensen op het internet beschuldigen van geen leven hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Dat je met veel vrouwen het bed gedeelt hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk die mensen die op het internet andere mensen op het internet beschuldigen van geen leven hebben.
Ik FOK! 99,9% van de tijd op mijn werk, al 10 jaar lang, en zo kom ik aan heel veel posts. Wat kan je precies afleiden over mijn sociale leven nu?
Dat kan je er niet uit afleiden, dat is toevallig gewoon zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat je met veel vrouwen het bed gedeelt hebt
Ja dit deel mistte ik een beetje in jouw betoog...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb niet met veel vrouwen het bed gedeeld. Maar zonder FOK! was dat niet anders geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja dit deel mistte ik een beetje in jouw betoog...
Ben zelf ook alweer 18 jaar samen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb niet met veel vrouwen het bed gedeeld. Maar zonder FOK! was dat niet anders geweest.
Ik niet. Hij heeft zo al tientalle leuke topics verneukt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach, hij wou gewoon even dwars liggen. Ik vind het wel grappig.
Ik maak hem graag af idd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk juist om er dan serieus op in te gaan, dat vind ik dan weer grappig.
Nederlands gestudeerd misschien ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik vind het absurd......Hadden er veel meer moeten en kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Yveske het volgende:
[..]hoe bedoel je dat? Ik vind het vrij normaal voor iemand die al tien jaar lid is....
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben wel tervreden over wat ik tot nu toe gedaan heb
kloptquote:
Stapelbed. Heeft ie eindelijk eens een keer een vrouw bovenop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stijlIemand afmaken.
De optie "lid sinds..." moet gewoon verborgen worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het absurd......Hadden er veel meer moeten en kunnen zijn.
Voor een vraagteken hoort geen spatie.quote:
Aan mij zal het niet liggen. Ik ga niet posten om iemand te krenken of om een topic te verneuken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Yveske het volgende:
[..]
De optie "lid sinds..." moet gewoon verborgen worden.
Dan is iedereen weer gelijk aan elkaar en wordt t misschien weer eens ouderwets gezellig hier.
Nu je het zegt. Slecht advies Tongquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee, ik word te kwaad dan.
Is dat zo ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Gefeli.![]()
Jammer van die zuurpruimen in dit topic.
[..]
Voor een vraagteken hoort geen spatie.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Gefeli.![]()
Jammer van die zuurpruimen in dit topic.
Dat vind ik ook van het krijgen van kinderen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van het krijgen van kinderen.
Je zult toch maar 100.000 kinderen hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van het krijgen van kinderen.
Dit dus, maar ach als iemand er heel blij van kan worden heb ik er niet zo veel moeite mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed dat je het zegt. Gefeliciteerd met je 100.000-en-een-paar posts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jaal zal ik mensen die dat doen toch altijd netjes feliciteren
Hans Teeuwen :quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jaal zal ik mensen die dat doen toch altijd netjes feliciteren
Dat zal hem deugd doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:39 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dit dus, maar ach als iemand er heel blij van kan worden heb ik er niet zo veel moeite mee.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:50 schreef Tmaatje het volgende:
Gatverdamme, wanneer krijgt SwJ nou eens de goede anti-deprssiva?? Ik word zelf bijna treurig van die droeftoeter..![]()
Enne BB Goed gedaan jochie...![]()
Ik zie het vaakst 1k, 5k, 10k, 25k en dan zo verder. Ik moet dus nog eventjes.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef Yveske het volgende:
Waar begint eigenlijk de grens van het vieren of niet vieren van het aantal posts?
Is dat bij 1k, 10k, 50k, 100k of 200k....?
Misschien moet capuchon-jongen hier eens onderzoek naar doen middels een poll.
Ja en waarom afgeronde getallen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zie het vaakst 1k, 5k, 10k, 25k en dan zo verder. Ik moet dus nog eventjes.
Ik gaf bij mijn 5000ste post een virtueel feestje in onzin. Was toen een immens aantal. Fok was klein en het was een knus feestje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:01 schreef Yveske het volgende:
Waar begint eigenlijk de grens van het vieren of niet vieren van het aantal posts?
Is dat bij 1k, 10k, 50k, 100k of 200k....?
Misschien moet capuchon-jongen hier eens onderzoek naar doen middels een poll.
Waarom is het bijzonder als iemand 50 wordt en niet als iemand 51 wordt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja en waarom afgeronde getallen?
Je kan in geval van Tong80 misschien ook je 555.555e post vieren om net iets origineler te zijn dan de rest van het kuddevolk.
Sommige getallen zijn specialer m.i.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Waarom is het bijzonder als iemand 50 wordt en niet als iemand 51 wordt?
Ronde getallen hebben gewoon iets.
Zal ook maar een paar maanden gekost hebben?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaf bij mijn 5000ste post een virtueel feestje in onzin. Was toen een immens aantal. Fok was klein en het was een knus feestje.
beidequote:Op woensdag 25 juli 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Dit vindt hij vast mooi, geen idee wat het is trouwens, muziek of een op hol geslagen pc
Verrek dit is echt van jouquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
beide![]()
mijn eerste stapjes in de pure data....
En ik heb er ook nog die mooie animatie bij gemaakt![]()
Het FOK!kers maken teringherrie topicquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek dit is echt van jouWat leuk.
Tongquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:20 schreef tong80 het volgende:
Plaats Naam Posts
# 1 tong80 470.669
# 2 yvonne 232.628
# 3 Dr_Flash 215.555
# 4 D. 200.778
# 5 Pheno 194.403
Ik heb daar weleens gekeken, maar ja, voor mij is het inderdaad teringherriequote:Op donderdag 26 juli 2012 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het FOK!kers maken teringherrie topic
dat topic heette eerst.. afin dat kun je zelf wel zien
Beetje opscheppen met je postcount?quote:
Opscheppenquote:
Weet ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
OpscheppenIk ben geen dagcijferfanaat
Neuh volgende feestje op 123456quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef Pheno het volgende:
nee, rustig aan, dan breekt het lijntje niet. ZIe BosBeetle. volgende feestje op 111.111 BB?
Ik had Bosbeetle ingetypt en kreeg twee van die dingen. Dacht, wat een bagger. Dat post ik niet op Fok! Vindt ie vast niks aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
beide![]()
mijn eerste stapjes in de pure data....
En ik heb er ook nog die mooie animatie bij gemaakt![]()
quote:
Tja ik ben nog aan het oefenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had Bosbeetle ingetypt en kreeg twee van die dingen. Dacht, wat een bagger. Dat post ik niet op Fok! Vindt ie vast niks aan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]Flink oefenen dan (maar ik heb er geen verstand van
)
Onbekendste top 5 user ever.quote:
Ik ook niet. Maar zo klinkt soms mijn PC als ie op het punt staat het te begevenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]Flink oefenen dan (maar ik heb er geen verstand van
)
Wie ken je er niet van ?quote:
Beter oplettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zijn users met meer dan 100.000 posts die nog steeds posten, maar die ik eigenlijk nog nooit heb zien posten.
Eigenlijk het grootste gedeeltequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zijn users met meer dan 100.000 posts die nog steeds posten, maar die ik eigenlijk nog nooit heb zien posten.
danku wietpquote:
Er zijn users van dit moment met een groot aantal posts. Ik vraag me minstens in de helft van de gevallen af wie het in hemelsnaam zijn. Het zijn vaak users die vastgeklonken zitten in een of andere SC-reeks. Ze verwijten mij wel eens dat ik nooit buiten kom. Maar die gasten verbreden hun horizon al helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet zeggen... maar is het nu geen tijd om je muzikale carrière vleugels te geven?quote:
Mijn laatste werkdag zit erop dus naast het sollicitatie brieven typen kan ik best wat muziek makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zeggen... maar is het nu geen tijd om je muzikale carrière vleugels te geven?
Oh in dat geval zal ik me even voorstellen, mijn naam is bosbeetle aangenaamquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn users van dit moment met een groot aantal posts. Ik vraag me minstens in de helft van de gevallen af wie het in hemelsnaam zijn. Het zijn vaak users die vastgeklonken zitten in een of andere SC-reeks. Ze verwijten mij wel eens dat ik nooit buiten kom. Maar die gasten verbreden hun horizon al helemaal niet.
tong80......sommigen zeggen Tong of Tongie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh in dat geval zal ik me even voorstellen, mijn naam is bosbeetle aangenaam
Het is me een waar genoeg meneer tong80quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80......sommigen zeggen Tong of Tongie.
Aangenaam. Is het een beetje leuk hier ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is me een waar genoeg meneer tong80
Op de oneven dagen is het enigsinds uit te houden.... op de andere dagen kun je het best ene arcee opzoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangenaam. Is het een beetje leuk hier ?
Is dat die gast die zelfs oneven jaren niet Fokt ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de oneven dagen is het enigsinds uit te houden.... op de andere dagen kun je het best ene arcee opzoeken
geen ideequote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat die gast die zelfs oneven jaren niet Fokt ?
quote:
was maar een grapje hoorquote:
t lijkt wel een gesmolten E.T.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans Teeuwen :
'Mijn god wat is dat kind lelijk, echt lelijk, gadverdamme, wat een lelijk kind.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |