Ja ik heb de tijdquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:58 schreef Karina het volgende:
Officieel geen leven.
Je eerste? Je gaat dus nog voor de tweede honderduizend
Vanzelfsprekendquote:
Maar die houden het dan ook geen 10 jaar vol.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Gemiddeld 27 per dag is best wel mild vergeleken bij users van nu
nope helaasch....quote:
Een lange weg te gaan. Ik ben er ook nog 1.quote:
omdat ik ook topics opende toen ik 5 jaar op fok zat en toen ik 10 jaar op fok zat... omdat dit een beetje mn thuis is en omdat ik het niet elke dag heb mn 100000ste post op één of ander forum...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Waarom zou je iemand feliciteren omdat ie 100.000 (of welke hoeveelheid dan ook) posts heeft gemaakt op een of ander internetforum? Waarom is dat zo geweldig? Waarom zou je er een topic over openen alsof je iets geweldigs bereikt hebt?
Toch een hele prestatie. Of het nou op een forum is of niet, ik vind het knap. Vooral dat 'ie al jarenlang trouw post. Dat zegt wel wat over iemand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Waarom zou je iemand feliciteren omdat ie 100.000 (of welke hoeveelheid dan ook) posts heeft gemaakt op een of ander internetforum? Waarom is dat zo geweldig? Waarom zou je er een topic over openen alsof je iets geweldigs bereikt hebt?
Je 'thuis'? Heb je zo'n matig sociaal leven dan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
omdat ik ook topics opende toen ik 5 jaar op fok zat en toen ik 10 jaar op fok zat... omdat dit een beetje mn thuis is en omdat ik het niet elke dag heb mn 100000ste post op één of ander forum...
Precies en wat voor posts... ontelbare spelfouten, en topics vol moet oeigoeren, ben van der brug en kanariesquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toch een hele prestatie. Of het nou op een forum is of niet, ik vind het knap. Vooral dat 'ie al jarenlang trouw post. Dat zegt wel wat over iemand.
Ik veeg al jaren lang mn reet met hetzelfde merk toiletpapier. Ik ga geen rondje geven als ik mn 1000ste rol heb gebruikt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Toch een hele prestatie. Of het nou op een forum is of niet, ik vind het knap. Vooral dat 'ie al jarenlang trouw post. Dat zegt wel wat over iemand.
Zoals iedereen op FOK! toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je 'thuis'? Heb je zo'n matig sociaal leven dan?
Eens,quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |