Neuh volgende feestje op 123456quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:46 schreef Pheno het volgende:
nee, rustig aan, dan breekt het lijntje niet. ZIe BosBeetle. volgende feestje op 111.111 BB?
Ik had Bosbeetle ingetypt en kreeg twee van die dingen. Dacht, wat een bagger. Dat post ik niet op Fok! Vindt ie vast niks aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
beide![]()
mijn eerste stapjes in de pure data....
En ik heb er ook nog die mooie animatie bij gemaakt![]()
quote:
Tja ik ben nog aan het oefenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had Bosbeetle ingetypt en kreeg twee van die dingen. Dacht, wat een bagger. Dat post ik niet op Fok! Vindt ie vast niks aan.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]Flink oefenen dan (maar ik heb er geen verstand van
)
Onbekendste top 5 user ever.quote:
Ik ook niet. Maar zo klinkt soms mijn PC als ie op het punt staat het te begevenquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]Flink oefenen dan (maar ik heb er geen verstand van
)
Wie ken je er niet van ?quote:
Beter oplettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zijn users met meer dan 100.000 posts die nog steeds posten, maar die ik eigenlijk nog nooit heb zien posten.
Eigenlijk het grootste gedeeltequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Er zijn users met meer dan 100.000 posts die nog steeds posten, maar die ik eigenlijk nog nooit heb zien posten.
danku wietpquote:
Er zijn users van dit moment met een groot aantal posts. Ik vraag me minstens in de helft van de gevallen af wie het in hemelsnaam zijn. Het zijn vaak users die vastgeklonken zitten in een of andere SC-reeks. Ze verwijten mij wel eens dat ik nooit buiten kom. Maar die gasten verbreden hun horizon al helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik wil het eigenlijk niet zeggen... maar is het nu geen tijd om je muzikale carrière vleugels te geven?quote:
Mijn laatste werkdag zit erop dus naast het sollicitatie brieven typen kan ik best wat muziek makenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet zeggen... maar is het nu geen tijd om je muzikale carrière vleugels te geven?
Oh in dat geval zal ik me even voorstellen, mijn naam is bosbeetle aangenaamquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn users van dit moment met een groot aantal posts. Ik vraag me minstens in de helft van de gevallen af wie het in hemelsnaam zijn. Het zijn vaak users die vastgeklonken zitten in een of andere SC-reeks. Ze verwijten mij wel eens dat ik nooit buiten kom. Maar die gasten verbreden hun horizon al helemaal niet.
tong80......sommigen zeggen Tong of Tongie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh in dat geval zal ik me even voorstellen, mijn naam is bosbeetle aangenaam
Het is me een waar genoeg meneer tong80quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80......sommigen zeggen Tong of Tongie.
Aangenaam. Is het een beetje leuk hier ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is me een waar genoeg meneer tong80
Op de oneven dagen is het enigsinds uit te houden.... op de andere dagen kun je het best ene arcee opzoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aangenaam. Is het een beetje leuk hier ?
Is dat die gast die zelfs oneven jaren niet Fokt ?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Op de oneven dagen is het enigsinds uit te houden.... op de andere dagen kun je het best ene arcee opzoeken
geen ideequote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat die gast die zelfs oneven jaren niet Fokt ?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |