quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmmmm. Ok, voor de periode van één hele week zal ik alleen maar positief/opbouwend kritisch meeposten zonder negatief te zijn naar een ts/user.
begrijpbaar wie zou zich niet schamen als yveske 100000 post heeftquote:
Neuken ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:28 schreef SuperwormJim het volgende:
(let op het aankomende woordgrapje van tong80).
Wees niet bang, tegen die tijd ben ik alweer een account of 50 verderquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
begrijpbaar wie zou zich niet schamen als yveske 100000 post heeft
Nu maakt ie zich er met een grapje vanaf. Ik ken hem goed genoeg om te weten dat ie bloed serieus was.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:35 schreef Oerbeer het volgende:
SwJ zit gewoon lekker te trollen en iedereen gaat er op in.
okatquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Wees niet bang, tegen die tijd ben ik alweer een account of 50 verder
je bent niet bepaald een voorbeeldige fok!'erquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Vier je het aantal accounts wel?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Mijn rol op Fok zal idd altijd dezelfde blijven...quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef Oohm het volgende:
[..]
je bent niet bepaald een voorbeeldige fok!'er
Ik heb het in het begin wel bijgehouden idd, maar sinds 2005 of zo mee gekapt.quote:
Ach, hij wou gewoon even dwars liggen. Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu maakt ie zich er met een grapje vanaf. Ik ken hem goed genoeg om te weten dat ie bloed serieus was.
Heerlijk juist om er dan serieus op in te gaan, dat vind ik dan weer grappig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach, hij wou gewoon even dwars liggen. Ik vind het wel grappig.
True.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk juist om er dan serieus op in te gaan, dat vind ik dan weer grappig.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wat ik met m'n leven de laatste paar jaar gedaan hebt, zodra ik me hebt gerealizeerd dat ik 100 000 posts bereikt hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wat ik met m'n leven de laatste paar jaar gedaan hebt, zodra ik me hebt gerealizeerd dat ik 100 000 posts bereikt hebt.
Altijd leuk die mensen die op het internet andere mensen op het internet beschuldigen van geen leven hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Dat je met veel vrouwen het bed gedeelt hebtquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd leuk die mensen die op het internet andere mensen op het internet beschuldigen van geen leven hebben.
Ik FOK! 99,9% van de tijd op mijn werk, al 10 jaar lang, en zo kom ik aan heel veel posts. Wat kan je precies afleiden over mijn sociale leven nu?
Dat kan je er niet uit afleiden, dat is toevallig gewoon zoquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat je met veel vrouwen het bed gedeelt hebt
Ja dit deel mistte ik een beetje in jouw betoog...quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb niet met veel vrouwen het bed gedeeld. Maar zonder FOK! was dat niet anders geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ja dit deel mistte ik een beetje in jouw betoog...
Ben zelf ook alweer 18 jaar samen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb niet met veel vrouwen het bed gedeeld. Maar zonder FOK! was dat niet anders geweest.
Ik niet. Hij heeft zo al tientalle leuke topics verneukt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ach, hij wou gewoon even dwars liggen. Ik vind het wel grappig.
Ik maak hem graag af idd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk juist om er dan serieus op in te gaan, dat vind ik dan weer grappig.
Nederlands gestudeerd misschien ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik vind het absurd......Hadden er veel meer moeten en kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef Yveske het volgende:
[..]hoe bedoel je dat? Ik vind het vrij normaal voor iemand die al tien jaar lid is....
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben wel tervreden over wat ik tot nu toe gedaan heb
kloptquote:
Stapelbed. Heeft ie eindelijk eens een keer een vrouw bovenop.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is niet mijn stijlIemand afmaken.
De optie "lid sinds..." moet gewoon verborgen worden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het absurd......Hadden er veel meer moeten en kunnen zijn.
Voor een vraagteken hoort geen spatie.quote:
Aan mij zal het niet liggen. Ik ga niet posten om iemand te krenken of om een topic te verneuken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:23 schreef Yveske het volgende:
[..]
De optie "lid sinds..." moet gewoon verborgen worden.
Dan is iedereen weer gelijk aan elkaar en wordt t misschien weer eens ouderwets gezellig hier.
Nu je het zegt. Slecht advies Tongquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee, ik word te kwaad dan.
Is dat zo ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Gefeli.![]()
Jammer van die zuurpruimen in dit topic.
[..]
Voor een vraagteken hoort geen spatie.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Gefeli.![]()
Jammer van die zuurpruimen in dit topic.
Dat vind ik ook van het krijgen van kinderen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Waarom zou je iemand feliciteren omdat ie 100.000 (of welke hoeveelheid dan ook) posts heeft gemaakt op een of ander internetforum? Waarom is dat zo geweldig? Waarom zou je er een topic over openen alsof je iets geweldigs bereikt hebt?
Jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van het krijgen van kinderen.
Je zult toch maar 100.000 kinderen hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van het krijgen van kinderen.
Dit dus, maar ach als iemand er heel blij van kan worden heb ik er niet zo veel moeite mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen. Waarom zou je iemand feliciteren omdat ie 100.000 (of welke hoeveelheid dan ook) posts heeft gemaakt op een of ander internetforum? Waarom is dat zo geweldig? Waarom zou je er een topic over openen alsof je iets geweldigs bereikt hebt?
Goed dat je het zegt. Gefeliciteerd met je 100.000-en-een-paar posts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jaal zal ik mensen die dat doen toch altijd netjes feliciteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |