Die rugquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
Stiekem weet ik zelf dat ik eigenlijk wel voor zo'n look wil gaan.
[ afbeelding ]
Zo dik is het bij mij gewoon niet en het heeft iets 'monsterlijks', en als je de rest van die gast ziet, man man man.
http://bodyspace.bodybuilding.com/Kirill9/ (is ook die gast uit dat tribute-filmpje dat ik hier eerder postte)
Juiced as fuk wel natuurlijk. Wat vinden jullie ^ hiervan?
quote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Push. het volgende:
Is dit je enige maaltijd? Dan eet je gem. maar 2000 kcal per dag, lijkt me weinig om op te groeien. Wel respect. Zou het zelf niet kunnen, en willen, denk ik.
Hij wil vet verliezen, dus netto energiedeficientie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Push. het volgende:
Is dit je enige maaltijd? Dan eet je gem. maar 2000 kcal per dag, lijkt me weinig om op te groeien. Wel respect. Zou het zelf niet kunnen, en willen, denk ik.
Servings verneukt daarquote:
Ben vet aan het verliezen inderdaad, maar ik groei nog steeds (8 maanden bezig). Ik doe ook niet altijd een vast van 36 uur, maar meestal 20 uur. 1 of 2 maaltijden meestal in een tijdsbestek van 1-4 uur.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:04 schreef Push. het volgende:
man ik vind het knap.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Servings verneukt daar. Maar dat is 200mg. Ik haal al ongeveer 500 uit mijn voeding. Het is ook meer om het teveel aan calcium op te vangen.
[..]
Ben vet aan het verliezen inderdaad, maar ik groei nog steeds (8 maanden bezig). Ik doe ook niet altijd een vast van 36 uur, maar meestal 20 uur.
Je went er behoorlijk snel aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
man ik vind het knap.
ik zou na 6 uur een ambulance nodig hebben![]()
of op z'n minst zwaar staan te shaken tijdens een training.
mja, als je de RawBrahs bedoelt, dat zijn gewoon commerciele marketeers die zich volspuiten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja je zou je verbazen maar ik kwam laatst een YouTuber tegen die ook veganist is en wel groot was. Ik zal hem vanmiddag wel proberen op te zoeken.
Topfysiek natuurlijk.. maar als je op de fiets gaat is er sowieso veel meer mogelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:56 schreef Panzermaus het volgende:
Stiekem weet ik zelf dat ik eigenlijk wel voor zo'n look wil gaan.
[ afbeelding ]
Zo dik is het bij mij gewoon niet en het heeft iets 'monsterlijks', en als je de rest van die gast ziet, man man man.
http://bodyspace.bodybuilding.com/Kirill9/ (is ook die gast uit dat tribute-filmpje dat ik hier eerder postte)
Juiced as fuk wel natuurlijk. Wat vinden jullie ^ hiervan?
nee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
man ik vind het knap.
ik zou na 6 uur een ambulance nodig hebben![]()
of op z'n minst zwaar staan te shaken tijdens een training.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
Topfysiek natuurlijk.. maar als je op de fiets gaat is er sowieso veel meer mogelijk.
[..]
nee hoor
je went er binnen een week of 2 aan
Ik was ook van dat soort uitspraken, maar ben tot nu toe heel tevreden met IF. Val na/tijdens het trainen heb je juist het minst honger.
Toch blijf ik d'r bij dat het sterk afhangt van je lichaam.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Kwestie van gewenning inderdaad.
Vind het zelf ook makkelijker vol te houden als je druk bent door de dag heen, ipv zittend achter een computerscherm dingen zit te doen of zit te studeren oid.
Your mileage may vary.![]()
btje alcohol dr bij om extra vocht af te drijvequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:41 schreef SunTzu het volgende:
Dat zonnen is wel goed om droger te worden brah's.
Niet om een hele discussie hier te starten, maar ik ben flexitarier; eet niet al te veel vlees. Vegetarisch BB-en is nog wel te doen, Veganistisch wordt wel erg lastig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Awesome_ het volgende:
Deadliftende Nederlandse zwemsters nu op 3!
Laatste dag om te shinen dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:42 schreef seto het volgende:
Ga zodadelijk ook even op het strand liggen, laatste dag van het warme weer.
Het is (bijna) overal kut op het moment, al zou een high-end sportschool er misschien meer last van hebben. Verder: als je je als sportschool niet positief kunt onderscheiden heb je een probleem in de huidige markt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe ze het goed blijkbaar. Zelfs de David Lloyd waar ik zit kan niks betalen op het moment. Wat nieuwe apparatuur en sommige reparaties betreft dan.
Hier in de sauna alleen maar verlepte huisvrouwen, helaas.quote:
96kg, 80% HRmax is bij mij 143 of zo (maar ik ben dan ook de op-een-na oudste lul in dit topic).quote:
Ik zit volgens die berekening op 138 HRmax. 98 kilo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
96kg, 80% HRmax is bij mij 143 of zo (maar ik ben dan ook de op-een-na oudste lul in dit topic).
Daar kom ik ook wel bij in de buurt.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:02 schreef CarbonC het volgende:
Ben druk, dus kan even niet alles lezen, maar m.b.t. cardio:
- half uurtje cross-trainer is >650Kcal (volgens het apparaat);
Altijd op de fiets achter de dame met de lekkerste kont gaan zitten, trap je je longen er vanzelf uit.quote:- met Spinning is niets mis, best kans op mooie vrouwen daar (tenzij je in zo'n bejaarden wellnesscenter zit), al is buiten fietsen natuurlijk veel leuker om te doen.
Yep, exact omgekeerd bij mij namelijk. Als ik rondloop en druk ben krijg ik juist meer trek. Als ik gewoon achter m'n computer zit op een bureaustoel kan ik m'n honger makkelijk onderdrukken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Kwestie van gewenning inderdaad.
Vind het zelf ook makkelijker vol te houden als je druk bent door de dag heen, ipv zittend achter een computerscherm dingen zit te doen of zit te studeren oid.
Your mileage may vary.![]()
Hoe voel je je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ok. Ik neem twee weken off. Ben overtraind denk ik.
Tja. Pussies will pussy, ectos will ecto, betas will beta.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wanneer je je vermoeid voelt moet je gewoon even kappen. Echte bodybuilders doen volgens mij ook wel eens een paar dagen niks. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Healthcentres gonna healthcentre *trollface*quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tja. Pussies will pussy, ectos will ecto, betas will beta.
Vermoeidheid, kleine pijntjes en heb geen zin meer in m'n work outs. Ik pak het weer op als ik terug ben van vakantie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wanneer je je vermoeid voelt moet je gewoon even kappen. Echte bodybuilders doen volgens mij ook wel eens een paar dagen niks. Niets mis mee.
Je kan het gewoon bij de supermarkt halen, ik ben toevallig naar de AH XL geweest omdat je daar alles hebt, maar ik kan mij voorstellen dat de kipgehakt overal te vinden is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb al wel meer lekkere recepten gezien op dat kanaal. maar ik ben nog nergens gemalen kip/kalkoen tegen gekomen in de schappen.
Aangezien je ze al eens gemaakt hebt, waar heb je die gemalen kip/kalkoen gehaald of heb je het zelf door de maler gehaald?
Met een kleine blender kun je zelf gehakt maken van kip en kalkoen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het gewoon bij de supermarkt halen, ik ben toevallig naar de AH XL geweest omdat je daar alles hebt, maar ik kan mij voorstellen dat de kipgehakt overal te vinden is.
Mijn ma wou al zo'n gehaktmolen halen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met een kleine blender kun je zelf gehakt maken van kip en kalkoen.
Goed moment om ff te pauzeren dan. Als 't in de kop niet meer wil dan houdt sowieso alles op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Healthcentres gonna healthcentre *trollface*
[..]
Vermoeidheid, kleine pijntjes en heb geen zin meer in m'n work outs. Ik pak het weer op als ik terug ben van vakantie.
Prowler, prowler, prowlerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:02 schreef CarbonC het volgende:
Ben druk, dus kan even niet alles lezen, maar m.b.t. cardio:
- half uurtje cross-trainer is >650Kcal (volgens het apparaat);
- met Spinning is niets mis, best kans op mooie vrouwen daar (tenzij je in zo'n bejaarden wellnesscenter zit), al is buiten fietsen natuurlijk veel leuker om te doen.
Ja man, liften is voor 50% mentaal. Als je jezelf niet meer tot t uiterste kan pushen kan je net zo goed niet gaan imo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Goed moment om ff te pauzeren dan. Als 't in de kop niet meer wil dan houdt sowieso alles op.
Kipgehakt hebben ze inderdaad vrijwel overal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het gewoon bij de supermarkt halen, ik ben toevallig naar de AH XL geweest omdat je daar alles hebt, maar ik kan mij voorstellen dat de kipgehakt overal te vinden is.
Daar heb ik zo'n bloedhekel aan. In Spanje een keer gehad. Ben je er mentaal helemaal klaar voor, hele workout ondeerweg 3x door je hoofd laten gaan, doelen in je hoofd, kan je niks doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ik stond net voor een gesloten deur. En niks op de site of zo, gewoon eerder dichtgegooid ivm met het weer denk ik. Klootzakken.
Balen man; en nu?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ik stond net voor een gesloten deur. En niks op de site of zo, gewoon eerder dichtgegooid ivm met het weer denk ik. Klootzakken.
Ga buiten wat doen man! soort intervall/bootcamp weet ik het iets.. doe ik ook wel eens, lekker manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nu thuis maar een beetje push-ups doen en morgen vragen wat er nou precies aan de hand was...
Allemaal onzinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef Neraice het volgende:
Zo voor de tweede keer richting sportschool, ben benieuwd wat de begeleider me gaat vertellen
Skullchrushersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke oefening is echt killer voor je triceps, ik heb alleen dumbels en een olmypische stang.
Dippiesss. Met gewicht op je benen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke oefening is echt killer voor je triceps, ik heb alleen dumbels en een olmypische stang.
Ach, het zal vast niet allemaal onzin zijn, maar veel wel ja. Hoop gewoon dat ze me zometeen wel gewoon mijn eigen schema's laten volgenquote:
Tuurlijk, waarom niet, of zit je ook op zo`n gym waar je niet mag squaten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ach, het zal vast niet allemaal onzin zijn, maar veel wel ja. Hoop gewoon dat ze me zometeen wel gewoon mijn eigen schema's laten volgen
Kan, ik heb ze nog nooit geprobeerd met een oly stang, maar moet me geen probleem lijken denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dips doe ik al maar zijn nog lastig. Voor die skullcrushers heb ik dan deze nodig toch:
http://www.fitness-seller.nl/olympische-eco-curlstang/
Jawel, die heeft ie me zelfs nog uitgelegd en laten doen de eerste keer nadat ik erom vroeg. Was wel met een soort koeienbel ipv stang, weet niet of dat uitmaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet, of zit je ook op zo`n gym waar je niet mag squaten?
Die draai is volgens mij wel belangrijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:28 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Kan, ik heb ze nog nooit geprobeerd met een oly stang, maar moet me geen probleem lijken denk ik
Geen idee wat je bedoeld met een koeienbel, maar gewoon oly stang in je nek, en diep gaan, dat is het enigstequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Jawel, die heeft ie me zelfs nog uitgelegd en laten doen de eerste keer nadat ik erom vroeg. Was wel met een soort koeienbel ipv stang, weet niet of dat uitmaakt?
Ik zeg het, nog nooit gedaan omdat ik gewoon die EZ bar heb, maar ik denk dat het net zo iets als curls met een EZ of oly..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die draai is volgens mij wel belangrijk.
close grip bench press mattie, die elleboogjes naar binnen houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cool, ik probeer dat wel eerst voordat ik die 60 e'tjes uit ga geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
close grip bench press mattie, die elleboogjes naar binnen houden
probeer daar eens een dropsetje mee, FEEL THE BURN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |