Ja man, liften is voor 50% mentaal. Als je jezelf niet meer tot t uiterste kan pushen kan je net zo goed niet gaan imo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Goed moment om ff te pauzeren dan. Als 't in de kop niet meer wil dan houdt sowieso alles op.
Kipgehakt hebben ze inderdaad vrijwel overal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan het gewoon bij de supermarkt halen, ik ben toevallig naar de AH XL geweest omdat je daar alles hebt, maar ik kan mij voorstellen dat de kipgehakt overal te vinden is.
Daar heb ik zo'n bloedhekel aan. In Spanje een keer gehad. Ben je er mentaal helemaal klaar voor, hele workout ondeerweg 3x door je hoofd laten gaan, doelen in je hoofd, kan je niks doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ik stond net voor een gesloten deur. En niks op de site of zo, gewoon eerder dichtgegooid ivm met het weer denk ik. Klootzakken.
Balen man; en nu?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Godverdomme, ik stond net voor een gesloten deur. En niks op de site of zo, gewoon eerder dichtgegooid ivm met het weer denk ik. Klootzakken.
Ga buiten wat doen man! soort intervall/bootcamp weet ik het iets.. doe ik ook wel eens, lekker manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nu thuis maar een beetje push-ups doen en morgen vragen wat er nou precies aan de hand was...
Allemaal onzinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:19 schreef Neraice het volgende:
Zo voor de tweede keer richting sportschool, ben benieuwd wat de begeleider me gaat vertellen
Skullchrushersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke oefening is echt killer voor je triceps, ik heb alleen dumbels en een olmypische stang.
Dippiesss. Met gewicht op je benen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke oefening is echt killer voor je triceps, ik heb alleen dumbels en een olmypische stang.
Ach, het zal vast niet allemaal onzin zijn, maar veel wel ja. Hoop gewoon dat ze me zometeen wel gewoon mijn eigen schema's laten volgenquote:
Tuurlijk, waarom niet, of zit je ook op zo`n gym waar je niet mag squaten?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ach, het zal vast niet allemaal onzin zijn, maar veel wel ja. Hoop gewoon dat ze me zometeen wel gewoon mijn eigen schema's laten volgen
Kan, ik heb ze nog nooit geprobeerd met een oly stang, maar moet me geen probleem lijken denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dips doe ik al maar zijn nog lastig. Voor die skullcrushers heb ik dan deze nodig toch:
http://www.fitness-seller.nl/olympische-eco-curlstang/
Jawel, die heeft ie me zelfs nog uitgelegd en laten doen de eerste keer nadat ik erom vroeg. Was wel met een soort koeienbel ipv stang, weet niet of dat uitmaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet, of zit je ook op zo`n gym waar je niet mag squaten?
Die draai is volgens mij wel belangrijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:28 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Kan, ik heb ze nog nooit geprobeerd met een oly stang, maar moet me geen probleem lijken denk ik
Geen idee wat je bedoeld met een koeienbel, maar gewoon oly stang in je nek, en diep gaan, dat is het enigstequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Neraice het volgende:
[..]
Jawel, die heeft ie me zelfs nog uitgelegd en laten doen de eerste keer nadat ik erom vroeg. Was wel met een soort koeienbel ipv stang, weet niet of dat uitmaakt?
Ik zeg het, nog nooit gedaan omdat ik gewoon die EZ bar heb, maar ik denk dat het net zo iets als curls met een EZ of oly..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die draai is volgens mij wel belangrijk.
close grip bench press mattie, die elleboogjes naar binnen houdenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cool, ik probeer dat wel eerst voordat ik die 60 e'tjes uit ga geven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
close grip bench press mattie, die elleboogjes naar binnen houden
probeer daar eens een dropsetje mee, FEEL THE BURN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |