Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k denk ook wel dat je een eind kan komen, al is het verre van ideaal.
ben benieuwd ja.
ja precies.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het 'zielig' vinden doordat de dieren niet zelf kunnen beslissen of dat ze dood willen of niet, zoiets ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
'k zat verder al veel te lang te lullen voor mijn doen, dus ik kwam d'r niet meer aan toe om nou die veganistisch gedachtengang uit hem te krijgen, maar ik begrijp het ook niet zo goed wat daar nou achter zit.
Cougars die je uitgebreid uitchecken op het strand.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die pics van me maken op het strand
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Ik vroeg hem hoe het ging met z'n oefeningen, en hij begon over mij, hoe lang ik trainde, en of ik naturel trainde![]()
'k heb het weer leren waarderen door jullie![]()
ik heb al wel meer lekkere recepten gezien op dat kanaal. maar ik ben nog nergens gemalen kip/kalkoen tegen gekomen in de schappen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er nog mensen hier die toevallig ook al kipburgers gemaakt hebben?
Ik had ze laatst dus gemaakt via deze manier en ik heb nog nooit zoiets lekkers gegeten.
Utrecht ja hoor wil best een keer met je mee trainen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
wie komt xtje mee traine in 030
zoek nog een trainings maat, maar bij mij in de sportschool doet niemand anders rows, deadlift en squat.
+ dit:
[..]
Kwestie van blijven proberen. Ik kon het eerst ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:28 schreef kevin_ het volgende:
Deze oefening vanochtend proberen te doen, maar ik kwam niet verder dan halverwege...![]()
![]()
http://www.t-nation.com/f(...)_be_like_donald_duck
Het is trouwens voor het verbeteren van je houding.
Geinigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren weer een heerlijke schouderdag gehad, kom ik een engels gastje tegen die ik een week of 6 geleden hielp met z'n techniek bij bend over rows. Die jongen was echt broodmager, kon 6 weken terug echt m'n duim en wijsvinger om z'n bicep doen volgens mij, en bij alle oefeningen zat i te trillen. Nu zag het er toch wel wat beter uit, en dat zei ik hem ook.
Ik vroeg hem hoe het ging met z'n oefeningen, en hij begon over mij, hoe lang ik trainde, en of ik naturel trainde![]()
'k heb het weer leren waarderen door jullie![]()
Toen ik over z'n eten begon vertelde hij dat i "Veganist" is. Eerst gingen mijn gedachten over vegetariėr, en dacht ik "oke, das kut, dan moet je alles zonder vlees doen", maar langzaam drong tot me door dat i dus ook geen melk dronk, geen eieren at enz enz.
Hij had een eigen dieet opgesteld met uiteraard kg's noten e.d. maar hij zat nu toch te twijfelen of i toch niet vlees moest gaan eten.
't enige wat ik kon zeggen dat als i echt groot wilde worden hij toch echt niet zonder vlees en de rest kan, maar goed, ik weet z'n doelen niet.
Ik vroeg hem of hij mijn eet schema wilde, maar dat i daar waarschijnlijk niet vrolijk van ging worden![]()
Zat ik dan met m'n 4,5kg vlees per week.![]()
Maargoed voorlopig groeide die dus wel, en vond ik het best bijzonder eigenlijk dat veganist gedoe. 'k kon alleen niet goed achterhalen waarom nou geen melk en eieren enzo. Vlees was zielig voor de dieren, maar de rest
3-4 gram eiwit per kg, hoe erg moet dat wel niet stinken op de pleequote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geinig
Je hebt geen zieke hoeveelheden eiwit nodig om ueberhaupt te groeien in combinatie met krachttraining, zeker als beginner niet. Die beginners die 3-4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht naar binnen stouwen zijn niet goed snik. Het minimum voor hun lichamen ligt veel lager dan dat.
Misschien at hij wel soja? Momenteel zijn er alleen anecdotaal en enkele case studies van onwaarschijnlijke hoeveelheden soja die estrogene effecten bij mannen veroorzaakt. Normale consumptie schijnt onschadelijk te zijn. Maar als hij (bio) vlees wil eten, des te beter natuurlijk.
En hoe groot zal de kans op nierstenen zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
3-4 gram eiwit per kg, hoe erg moet dat wel niet stinken op de plee.
hoeft niet per se te stinken, eet ook 3g per kg, nergens last vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef fathank het volgende:
[..]
3-4 gram eiwit per kg, hoe erg moet dat wel niet stinken op de plee.
ja soja, kokosmelk, rijst alle noten die je maar kon bedenken. Opzich had hij z'n huiswerk best behoorlijk gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geinig
Je hebt geen zieke hoeveelheden eiwit nodig om ueberhaupt te groeien in combinatie met krachttraining, zeker als beginner niet. Die beginners die 3-4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht naar binnen stouwen zijn niet goed snik. Het minimum voor hun lichamen ligt veel lager dan dat.
Misschien at hij wel soja? Momenteel zijn er alleen anecdotaal en enkele case studies van onwaarschijnlijke hoeveelheden soja die estrogene effecten bij mannen veroorzaakt. Normale consumptie schijnt onschadelijk te zijn. Maar als hij (bio) vlees wil eten, des te beter natuurlijk.
Jij zit bij de Fit4Free in amstelveen he? Is dat een beetje wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Utrecht ja hoor wil best een keer met je mee trainen.
Leer ik tenminste nog eens wat.
Ja, de Gym is wel mooi, super airco..het is zelfs koud binnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef duncannn het volgende:
[..]
Jij zit bij de Fit4Free in amstelveen he? Is dat een beetje wat?
Ja alles in Amstelveen is te duur, ik ga nu zelf naar Science Park voor 12 euro de maand (studentenprijs), 3 squatrekken, compounds worden geadviseerd, personeel goed. Maar 't is uur met OV of 45 minuten fietsen. Viel wel mee toen ik college had in amsterdam, maar op een vrije dag...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, de Gym is wel mooi, super airco..het is zelfs koud binnen.
TRX is zelfs aanwezig.
Maar vergis je niet het is niet de ideale gym.
Er mist veel, te beginnen met het Squat rek
Squatten moet ik altijd stiekem doen, het mag daar eigenlijk niet.
Ja dat lees je goed Squatten mag niet.
Zo wie zo traint niemand zijn benen daar, ze kijken altijd of ze water zien branden als ik benen train.
Personeel is niet veel slimmer dan de schoonmaak aldaar.
1 jongen die daar traint, zie ik elke training biceps doen, uiteraard verkeerd, benen zo dun, oh zo dun.
De kennis betreft voeding en training is bij het personeel dus waardeloos.
De Pullups bar is niet hoog genoeg, zodat ik met mijn voeten de grond raak bij been liften bijvoorbeeld.
Prijs is natuurlijk wel ideaal,
Toch in Dec als ik daar een jaar heb gezeten ga ik kijken of er een betaalbaar alternatief te vinden is.
Allsports met zijn oude rotzooi, slechte parking, uit de hoogte gevallen personeel en premium prijzen valt zo wie zo af.
gevaarlijke dinge manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef 16meter het volgende:
niet mogen squatten in een gym
hoe verzin je het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |