abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114709306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:50 schreef RaymondK het volgende:

[..]

'k denk ook wel dat je een eind kan komen, al is het verre van ideaal.
ben benieuwd ja.
Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 07:56:19 #202
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_114709316
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.
ja precies.
'k zat verder al veel te lang te lullen voor mijn doen, dus ik kwam d'r niet meer aan toe om nou die veganistisch gedachtengang uit hem te krijgen, maar ik begrijp het ook niet zo goed wat daar nou achter zit.
pi_114709372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja precies.
'k zat verder al veel te lang te lullen voor mijn doen, dus ik kwam d'r niet meer aan toe om nou die veganistisch gedachtengang uit hem te krijgen, maar ik begrijp het ook niet zo goed wat daar nou achter zit.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het 'zielig' vinden doordat de dieren niet zelf kunnen beslissen of dat ze dood willen of niet, zoiets ofzo.
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:32:43 #204
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_114710520
Hey Snakey.
Ik probeerde gisteren die achterkant schouders m.b.v. oly stang achter je kont, maar ik had het gevoel dat ik totaal geen ROM had bij die oefening. Ik voelde hem ook niet echt bij m'n schouders, maar meer m'n armen had ik het gevoel. Het is best moeilijk om je te concentreren op je schouders bij die oefening.
'k zal het nog eens een keer doen.
Kont zit wel in de weg bij die oefening idd. :X
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:37:55 #205
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_114710636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die pics van me maken op het strand :')
Cougars die je uitgebreid uitchecken op het strand.
This isn't even my final form.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:40:35 #206
69994 seto
-|||--------|||-
pi_114710692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Ik vroeg hem hoe het ging met z'n oefeningen, en hij begon over mij, hoe lang ik trainde, en of ik naturel trainde _O_
'k heb het weer leren waarderen door jullie ;)
:D
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:53:41 #207
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_114710977
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er nog mensen hier die toevallig ook al kipburgers gemaakt hebben?

Ik had ze laatst dus gemaakt via deze manier en ik heb nog nooit zoiets lekkers gegeten.

ik heb al wel meer lekkere recepten gezien op dat kanaal. maar ik ben nog nergens gemalen kip/kalkoen tegen gekomen in de schappen.

Aangezien je ze al eens gemaakt hebt, waar heb je die gemalen kip/kalkoen gehaald of heb je het zelf door de maler gehaald?
na na na na na na na Badjasman!
pi_114711413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
wie komt xtje mee traine in 030

zoek nog een trainings maat, maar bij mij in de sportschool doet niemand anders rows, deadlift en squat.

+ dit:

[..]

Utrecht ja hoor wil best een keer met je mee trainen.
Leer ik tenminste nog eens wat.
pi_114711775
Deze oefening vanochtend proberen te doen, maar ik kwam niet verder dan halverwege... :D :')

http://www.t-nation.com/f(...)_be_like_donald_duck

Het is trouwens voor het verbeteren van je houding.

[ Bericht 14% gewijzigd door kevin_ op 27-07-2012 10:36:42 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:45:52 #210
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_114712169
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:28 schreef kevin_ het volgende:
Deze oefening vanochtend proberen te doen, maar ik kwam niet verder dan halverwege... :D :')

http://www.t-nation.com/f(...)_be_like_donald_duck

Het is trouwens voor het verbeteren van je houding.
Kwestie van blijven proberen. Ik kon het eerst ook niet.
En de beweging uit je abs halen, niet uit het slingeren ;)
Uiteindelijk moet je ook wel een beetje momentum hebben om helemaal boven te komen, maar die kun je dus opbouwen in het begin v.d. beweging.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:52:35 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114712340
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren weer een heerlijke schouderdag gehad, kom ik een engels gastje tegen die ik een week of 6 geleden hielp met z'n techniek bij bend over rows. Die jongen was echt broodmager, kon 6 weken terug echt m'n duim en wijsvinger om z'n bicep doen volgens mij, en bij alle oefeningen zat i te trillen. Nu zag het er toch wel wat beter uit, en dat zei ik hem ook.
Ik vroeg hem hoe het ging met z'n oefeningen, en hij begon over mij, hoe lang ik trainde, en of ik naturel trainde _O_
'k heb het weer leren waarderen door jullie ;)

Toen ik over z'n eten begon vertelde hij dat i "Veganist" is. Eerst gingen mijn gedachten over vegetariėr, en dacht ik "oke, das kut, dan moet je alles zonder vlees doen", maar langzaam drong tot me door dat i dus ook geen melk dronk, geen eieren at enz enz.
Hij had een eigen dieet opgesteld met uiteraard kg's noten e.d. maar hij zat nu toch te twijfelen of i toch niet vlees moest gaan eten.
't enige wat ik kon zeggen dat als i echt groot wilde worden hij toch echt niet zonder vlees en de rest kan, maar goed, ik weet z'n doelen niet.
Ik vroeg hem of hij mijn eet schema wilde, maar dat i daar waarschijnlijk niet vrolijk van ging worden :')
Zat ik dan met m'n 4,5kg vlees per week. :@

Maargoed voorlopig groeide die dus wel, en vond ik het best bijzonder eigenlijk dat veganist gedoe. 'k kon alleen niet goed achterhalen waarom nou geen melk en eieren enzo. Vlees was zielig voor de dieren, maar de rest :?
Geinig :D

Je hebt geen zieke hoeveelheden eiwit nodig om ueberhaupt te groeien in combinatie met krachttraining, zeker als beginner niet. Die beginners die 3-4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht naar binnen stouwen zijn niet goed snik. Het minimum voor hun lichamen ligt veel lager dan dat.

Misschien at hij wel soja? Momenteel zijn er alleen anecdotaal en enkele case studies van onwaarschijnlijke hoeveelheden soja die estrogene effecten bij mannen veroorzaakt. Normale consumptie schijnt onschadelijk te zijn. Maar als hij (bio) vlees wil eten, des te beter natuurlijk.
Confidence through competence
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:53:38 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114712369
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt geen zieke hoeveelheden eiwit nodig om ueberhaupt te groeien in combinatie met krachttraining, zeker als beginner niet. Die beginners die 3-4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht naar binnen stouwen zijn niet goed snik. Het minimum voor hun lichamen ligt veel lager dan dat.

Misschien at hij wel soja? Momenteel zijn er alleen anecdotaal en enkele case studies van onwaarschijnlijke hoeveelheden soja die estrogene effecten bij mannen veroorzaakt. Normale consumptie schijnt onschadelijk te zijn. Maar als hij (bio) vlees wil eten, des te beter natuurlijk.
3-4 gram eiwit per kg, hoe erg moet dat wel niet stinken op de plee :P.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:55:59 #213
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_114712444
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef fathank het volgende:

[..]

En hoe groot zal de kans op nierstenen zijn :')
Deathlift or Die.
pi_114712476
deal Zeta, zoek maar een mooie gym uit

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:53 schreef fathank het volgende:

[..]

hoeft niet per se te stinken, eet ook 3g per kg, nergens last van
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:57:59 #215
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_114712504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ja soja, kokosmelk, rijst alle noten die je maar kon bedenken. Opzich had hij z'n huiswerk best behoorlijk gedaan _O_
Al popte z'n ogen zowat uit z'n oogkassen toen hij vroeg over m'n kcal en ik zei dat ik op 3500-3800kcal in de cut zit
en dat ik toen ik nog wielrende er bij, op 4200 zat. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 27-07-2012 11:08:52 ]
pi_114712854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:14 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Utrecht ja hoor wil best een keer met je mee trainen.
Leer ik tenminste nog eens wat.
Jij zit bij de Fit4Free in amstelveen he? Is dat een beetje wat?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:11:02 #217
253447 Ethanolic
pi_114712872
Wie zit waar in Utreg?
Deathlift or Die.
pi_114713147
ik train in nieuwegein
pi_114713324
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:10 schreef duncannn het volgende:

[..]

Jij zit bij de Fit4Free in amstelveen he? Is dat een beetje wat?
Ja, de Gym is wel mooi, super airco..het is zelfs koud binnen.
TRX is zelfs aanwezig.

Maar vergis je niet het is niet de ideale gym.
Er mist veel, te beginnen met het Squat rek :(

Squatten moet ik altijd stiekem doen, het mag daar eigenlijk niet.
Ja dat lees je goed Squatten mag niet.
Zo wie zo traint niemand zijn benen daar, ze kijken altijd of ze water zien branden als ik benen train.

Personeel is niet veel slimmer dan de schoonmaak aldaar.
1 jongen die daar traint, zie ik elke training biceps doen, uiteraard verkeerd, benen zo dun, oh zo dun.
De kennis betreft voeding en training is bij het personeel dus waardeloos.

De Pullups bar is niet hoog genoeg, zodat ik met mijn voeten de grond raak bij been liften bijvoorbeeld.

Prijs is natuurlijk wel ideaal,
Toch in Dec als ik daar een jaar heb gezeten ga ik kijken of er een betaalbaar alternatief te vinden is.
Allsports met zijn oude rotzooi, slechte parking, uit de hoogte gevallen personeel en premium prijzen valt zo wie zo af.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 11:26:01 #220
253447 Ethanolic
pi_114713372
sowieso Zeta :P

en waarom zou je benen trainen, je voetbalt toch/??
Deathlift or Die.
pi_114714019
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:24 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, de Gym is wel mooi, super airco..het is zelfs koud binnen.
TRX is zelfs aanwezig.

Maar vergis je niet het is niet de ideale gym.
Er mist veel, te beginnen met het Squat rek :(

Squatten moet ik altijd stiekem doen, het mag daar eigenlijk niet.
Ja dat lees je goed Squatten mag niet.
Zo wie zo traint niemand zijn benen daar, ze kijken altijd of ze water zien branden als ik benen train.

Personeel is niet veel slimmer dan de schoonmaak aldaar.
1 jongen die daar traint, zie ik elke training biceps doen, uiteraard verkeerd, benen zo dun, oh zo dun.
De kennis betreft voeding en training is bij het personeel dus waardeloos.

De Pullups bar is niet hoog genoeg, zodat ik met mijn voeten de grond raak bij been liften bijvoorbeeld.

Prijs is natuurlijk wel ideaal,
Toch in Dec als ik daar een jaar heb gezeten ga ik kijken of er een betaalbaar alternatief te vinden is.
Allsports met zijn oude rotzooi, slechte parking, uit de hoogte gevallen personeel en premium prijzen valt zo wie zo af.
Ja alles in Amstelveen is te duur, ik ga nu zelf naar Science Park voor 12 euro de maand (studentenprijs), 3 squatrekken, compounds worden geadviseerd, personeel goed. Maar 't is uur met OV of 45 minuten fietsen. Viel wel mee toen ik college had in amsterdam, maar op een vrije dag...
pi_114714169
niet mogen squatten in een gym _O_

hoe verzin je het..
pi_114716180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef 16meter het volgende:
niet mogen squatten in een gym _O_

hoe verzin je het..
gevaarlijke dinge man
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_114716572
Stiekem weet ik zelf dat ik eigenlijk wel voor zo'n look wil gaan.

Zo dik is het bij mij gewoon niet en het heeft iets 'monsterlijks', en als je de rest van die gast ziet, man man man.

http://bodyspace.bodybuilding.com/Kirill9/ (is ook die gast uit dat tribute-filmpje dat ik hier eerder postte)

Juiced as fuk wel natuurlijk. Wat vinden jullie ^ hiervan? :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 12:57:24 #225
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_114716599
Hmm, ik dacht altijd dat mijn sportschool een beetje triest was qua publiek (veel huisvrouwen en ecto's) maar de serieuzere gasten die er rondlopen squatten en deadliften wel allemaal. Benen hebben wel een lage prioriteit hier, al zijn er natuurlijk genoeg jongens die dat wel doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')