Ziet er lekker uit, ik moet ook maar eens zo'n George Foreman ding aanschaffen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er nog mensen hier die toevallig ook al kipburgers gemaakt hebben?
Ik had ze laatst dus gemaakt via deze manier en ik heb nog nooit zoiets lekkers gegeten.
Ik ga ook zo; hopen dat ze de airco goed aan hebben staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef SunTzu het volgende:
Net getraind pff ben half man half waterval.
Is echt lekker. Ik heb zelf een Tefal grill en die volstaat prima. Je kan ze vast ook wel in de grillpan doen. Zelf heb ik geen buffalo wings Tabasco maar Hot sauce, lekker scherp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef seto het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, ik moet ook maar eens zo'n George Foreman ding aanschaffen.
Ivoniso deed het wel eens. Weet niet meer goed hoe hij het deed...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens twee trainingen op één dag doen/gedaan hebben? Morgen de hele dag vrij, pas 's avonds om 20.30 uur 'verplichtingen' en verder weinig plannen, en aangezien ik weinig getraind heb de laatste tijd omdat ik op vakantie was zit ik eraan te denken om twee keer te gaan, maar heb er geen ervaring mee.
Je hebt je zin jijquote:
Je bent niet in Jamaica zo te lezenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt je zin jij, ik zit op een fucking eilandje zonder sportschool.
![]()
Ik moest een traantje wegpinken toen ik mijn lieve vriend 'de squat' miste, terwijl ik langs het strand wandelde en het wegzakkende zand onder mijn voeten het me enigszins zwaar maakte. Maar na deze week zit ik elders met een sportschool; ik heb al binnen gekeken, zag meteen een dikke poster van Jay Cutler hangen.
Ook kan ik de volle melk van hier erg aanraden, smaakt op de één of andere manier veel beter dan de volle melk in NL die eigenlijk net zo smaakloos is als halfvolle melk.
Tot slot ben ik hier niet meer de kleinste met mijn 1,78m, integendeel, ik heb al een ventje gehad die mij aan het miren was en van wie ik moest flexen, hij kon niet van me afblijven en hij zei geen 'no homo' dus ik werd een beetje ongemakkelijk.
Niet mauwen. Doe ik ook zo vaak. Schoten kunnen wel wat minder gaan hehe. Overigens een tip: schaf beta alanine aan. Krijg het zelf waarschijnlijk zondag of maandag binnen. Gaat verzuring tegen en bevordert herstel. Fietser die ik ken was ook heel tevreden erover.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Voetballen en squatten op een dag gaat niet samen
'k denk ook wel dat je een eind kan komen, al is het verre van ideaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja je zou je verbazen maar ik kwam laatst een YouTuber tegen die ook veganist is en wel groot was. Ik zal hem vanmiddag wel proberen op te zoeken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die pics van me maken op het strand
Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k denk ook wel dat je een eind kan komen, al is het verre van ideaal.
ben benieuwd ja.
ja precies.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er gaat niets boven vlees en vis natuurlijk. Het hele veganistische en vegetarische idee is ook raar. Vooral als je weet dat dat het basis voedsel was in de tijd dat wij nog jagers waren.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het 'zielig' vinden doordat de dieren niet zelf kunnen beslissen of dat ze dood willen of niet, zoiets ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja precies.
'k zat verder al veel te lang te lullen voor mijn doen, dus ik kwam d'r niet meer aan toe om nou die veganistisch gedachtengang uit hem te krijgen, maar ik begrijp het ook niet zo goed wat daar nou achter zit.
Cougars die je uitgebreid uitchecken op het strand.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die pics van me maken op het strand
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:37 schreef RaymondK het volgende:
Ik vroeg hem hoe het ging met z'n oefeningen, en hij begon over mij, hoe lang ik trainde, en of ik naturel trainde![]()
'k heb het weer leren waarderen door jullie![]()
ik heb al wel meer lekkere recepten gezien op dat kanaal. maar ik ben nog nergens gemalen kip/kalkoen tegen gekomen in de schappen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er nog mensen hier die toevallig ook al kipburgers gemaakt hebben?
Ik had ze laatst dus gemaakt via deze manier en ik heb nog nooit zoiets lekkers gegeten.
Utrecht ja hoor wil best een keer met je mee trainen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
wie komt xtje mee traine in 030
zoek nog een trainings maat, maar bij mij in de sportschool doet niemand anders rows, deadlift en squat.
+ dit:
[..]
Kwestie van blijven proberen. Ik kon het eerst ook niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:28 schreef kevin_ het volgende:
Deze oefening vanochtend proberen te doen, maar ik kwam niet verder dan halverwege...![]()
![]()
http://www.t-nation.com/f(...)_be_like_donald_duck
Het is trouwens voor het verbeteren van je houding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |