quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hallo lieve vriendjes,
Ik was geband en zou nog 20 dagen moeten maar ik heb een vervroegde vrijlating gehad.![]()
/dagboek modus aanIk heb al 2 dagen niet getraind omdat ik aan het water lag beetje zwemmen enz. Vanavond toch maar weer trainen oppakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboekmodus uit
Hoe gaat het met de rest?
Ik merk zelf dat ik met dit warme weer het eten moeilijker naar binnen krijg.
Nee, alleen pleuris en tiefus. En kijk maar, niemand die seated rows doet heeft 1 van de 2.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:38 schreef Yamcha het volgende:
Seated rows genezen kanker heb ik gelezen.
scary shit rite thur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:14 schreef 16meter het volgende:
Net iets in m'n onderrug gesnapt tijdens het squatten, ondanks lichte pijn tijdens de eerste setjes ging ik door, totdat ik keihard faalde bij de laatste set. Ik zakte en kon geen cm meer naar boven komen, moest toen onder de bar wegkruipen. Zoiets gebeurde eht voor het eerst, stond er ook wel van te kijken...
Waren niet eens zware setjes..
Hopelijk trekt die shit snel bij.
Lol, toch niet elke keer dat je gaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Ik doe zo vaak op een dag borst, biceps en buik.
Hoe lang in de zin van tijdsduur of sinds wanneer? Tijd heb ik niet bij gehouden, ik denk uur en een kwartier met ~minuutje pauze tussendoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daarmee bezig en... wat eet je?
Ik zal eens op zoek gaan. Heb jij hem toevallig digitaal?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Ah oke. Dan is het inderdaad begrijpelijk.
Koop of "koop" ergens het boek Starting Strength van Mark Rippetoe. Lees deze goed door. Volg dit een half jaartje á een jaartje, eet er goed (dus góed, wordt behandeld in het boek) bij, lees jezelf goed in en dan ben je over een jaar wat vrijwel iedereen (buiten de bodybuilding community) buff vindt.
Succes en welkom.
I know, ik voelde me een behoorlijke knuppelquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef BeamofLight het volgende:
Ghehe bankdrukken met 15 kilo. De stang alleen is al zwaarder.
Kan wel meer, maar niet 3*15quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
40 kg legpress :p
1,82 en 60 kilo is erg mager, maar zie dit als een kans om groot te worden.
Volle melk, broodjes pindakaas, zolang je maar veel kcals eet en zwaar traint
Werd al genoemd, ga ik naar kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien is Starting Strength wat voor je.
Je hoeft niet een heel boek te lezen. Lees deze en klaar. http://startingstrength.w(...)of_Starting_Strengthquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand toevallig tips voor morgenavond? Aangezien ik natuurlijk niet dat boek voor morgen gevonden en doorgelezen heb
Als je voller wil worden en sterker zal je wel moeten. Maar begin dan met veel melk te drinken, dat is wat makkelijker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Probleem is watWant ik vreet niet zo snel.
Oke thanks, ga ik daar mee beginnenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hoeft niet een heel boek te lezen. Lees deze en klaar. http://startingstrength.w(...)of_Starting_Strength
I know, ik eet nu ook al meer dan voorheen. Ja ik at nog minderquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je voller wil worden en sterker zal je wel moeten. Maar begin dan met veel melk te drinken, dat is wat makkelijker.
Je kunt het best je dagelijkse calorieen intake gaan bijhouden. Dan weet je zeker dat je niet te weinig eet. Maar ook met de kwark eet je nog veel te weinig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke thanks, ga ik daar mee beginnen
[..]
I know, ik eet nu ook al meer dan voorheen. Ja ik at nog minder
Maar voor lunch, 2 boterhammen met weet ik veel, bak kwark + melk = beter dan wat ik had? Want dat doe ik dat voortaan
Ik zou het gewoon proberen en dan LIGHT WEIGHT BUDDY, kun je ook alvast een beetje bekend worden met de techniek en het kan juist bevorderlijk zijn voor je herstel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
Okie, gaan we dat morgen eens opsmeren.
Ik zie trouwens deadlift/squat staan, beide niet echt slim om te doen met een onderrugblessure.
Dit inderdaad, sowieso die kwark naar 'voor het slapen' etc. Of gewoon dit gaan doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ditch de kwark overdag, drink meer melk. Van kwark raak je te gauw vol en bij jou zijn kcals nu veel belangrijker dan een overdosis eiwit.
Het water en de Nibbits geven samen met Panda-pindakaas het effect van een goede dbol/test-fiets. En wanneer je niet snel genoeg aankomt is het antwoord heel simpel, gewoon nog meer melk toevoegen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag, lang geleden dat ik het op deze manier in kaart heb gebracht.
O: banaan, [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], 2x grof volkoren pindakaas, multi-capsule
T: 1x ontbijtkoekreep
L1: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
T: 1x zakje Nibbits
L2: 2x grof volkoren kipfilet, 600 ml halfvolle melk
L3: 2x grof volkoren kipfilet, 2x grof volkoren pindakaas
D1: veel, van alles wat + 2x magere yoghurt
D2: [600 ml halfvolle melk, 15 gr cacaopoeder, 30 gr whey, 2.5 gr creatine monohydrate], banaan
D3: 500 gr magere kwark, 2x visolie-capsule
WATER: 6x 500 ml kraanwater over de gehele dag
Helaes is Panda pindakaas uit de schappen gehaald.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen en dan LIGHT WEIGHT BUDDY, kun je ook alvast een beetje bekend worden met de techniek en het kan juist bevorderlijk zijn voor je herstel.
[..]
Dit inderdaad, sowieso die kwark naar 'voor het slapen' etc. Of gewoon dit gaan doen.
[..]
Het water en de Nibbits geven samen met Panda-pindakaas het effect van een goede dbol/test-fiets. En wanneer je niet snel genoeg aankomt is het antwoord heel simpel, gewoon nog meer melk toevoegen.
kutzooiquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:11 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Helaes is Panda pindakaas uit de schappen gehaald.
Op internet of in de winkel. Het zijn vaak health winkels of natuur winkels.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
Waar kan ik dat krijgen? Kan me niet herinneren dat we hier een natuurwinkel oid hebben.
Zal wel eens zo'n tjappie op instructie vragen, ik train alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon proberen en dan LIGHT WEIGHT BUDDY, kun je ook alvast een beetje bekend worden met de techniek en het kan juist bevorderlijk zijn voor je herstel.
[..]
Dit inderdaad, sowieso die kwark naar 'voor het slapen' etc. Of gewoon dit gaan doen.
[..]
Het water en de Nibbits geven samen met Panda-pindakaas het effect van een goede dbol/test-fiets. En wanneer je niet snel genoeg aankomt is het antwoord heel simpel, gewoon nog meer melk toevoegen.
Maargoed dat je erbij hebt gezet dat er foto's aankwamen, en dat je niet de laatste als eerste deed. Gadverdamme wat ziet dat er ranzig uitquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op internet of in de winkel. Het zijn vaak health winkels of natuur winkels.
Potje ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar kunnen er ook anders uitzien.
Hahaha, het lijkt inderdaad op alsof je veel pinda's ophebt en je tegelijkertijd een soort van spetterpoep hebt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel eens zo'n tjappie op instructie vragen, ik train alleen.
[..]
Maargoed dat je erbij hebt gezet dat er foto's aankwamen, en dat je niet de laatste als eerste deed. Gadverdamme wat ziet dat er ranzig uit
Volgens stereo moet je het op je banaan smeren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar het is echt fucking lekker, ik bik het vaak met kleine lepeltjes aangezien ik geen brood eet.![]()
Pedo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgens stereo moet je het op je banaan smeren.
Ziet er lekker uit, ik moet ook maar eens zo'n George Foreman ding aanschaffen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zijn er nog mensen hier die toevallig ook al kipburgers gemaakt hebben?
Ik had ze laatst dus gemaakt via deze manier en ik heb nog nooit zoiets lekkers gegeten.
Ik ga ook zo; hopen dat ze de airco goed aan hebben staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:54 schreef SunTzu het volgende:
Net getraind pff ben half man half waterval.
Is echt lekker. Ik heb zelf een Tefal grill en die volstaat prima. Je kan ze vast ook wel in de grillpan doen. Zelf heb ik geen buffalo wings Tabasco maar Hot sauce, lekker scherp.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:50 schreef seto het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, ik moet ook maar eens zo'n George Foreman ding aanschaffen.
Ivoniso deed het wel eens. Weet niet meer goed hoe hij het deed...quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef ZuidGrens het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens twee trainingen op één dag doen/gedaan hebben? Morgen de hele dag vrij, pas 's avonds om 20.30 uur 'verplichtingen' en verder weinig plannen, en aangezien ik weinig getraind heb de laatste tijd omdat ik op vakantie was zit ik eraan te denken om twee keer te gaan, maar heb er geen ervaring mee.
Je hebt je zin jijquote:
Je bent niet in Jamaica zo te lezenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt je zin jij, ik zit op een fucking eilandje zonder sportschool.
![]()
Ik moest een traantje wegpinken toen ik mijn lieve vriend 'de squat' miste, terwijl ik langs het strand wandelde en het wegzakkende zand onder mijn voeten het me enigszins zwaar maakte. Maar na deze week zit ik elders met een sportschool; ik heb al binnen gekeken, zag meteen een dikke poster van Jay Cutler hangen.
Ook kan ik de volle melk van hier erg aanraden, smaakt op de één of andere manier veel beter dan de volle melk in NL die eigenlijk net zo smaakloos is als halfvolle melk.
Tot slot ben ik hier niet meer de kleinste met mijn 1,78m, integendeel, ik heb al een ventje gehad die mij aan het miren was en van wie ik moest flexen, hij kon niet van me afblijven en hij zei geen 'no homo' dus ik werd een beetje ongemakkelijk.
Niet mauwen. Doe ik ook zo vaak. Schoten kunnen wel wat minder gaan hehe. Overigens een tip: schaf beta alanine aan. Krijg het zelf waarschijnlijk zondag of maandag binnen. Gaat verzuring tegen en bevordert herstel. Fietser die ik ken was ook heel tevreden erover.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Voetballen en squatten op een dag gaat niet samen
'k denk ook wel dat je een eind kan komen, al is het verre van ideaal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nouja je zou je verbazen maar ik kwam laatst een YouTuber tegen die ook veganist is en wel groot was. Ik zal hem vanmiddag wel proberen op te zoeken.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die pics van me maken op het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |