Dit dus. Of niet zo zeer een platte rug. Een schouders naar voren getrokken, bol-achtige rug. Raar iig. Daarom grappig om ze recht in het gezicht uit te lachen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik ben niet echt sterk, dat scheelt
[..]
vaak hebben die gasten zo'n platte rug en geen lats
dan maken die grote armen en chest ook niet meer uit.
Real talk. Tot een jaartje of wat terug was mijn beste mattie mijn 'voorbeeld' wat trainen betreft. Esthetisch fysiek, dit dat. Nu zie ik in dat zijn fysiek eigenlijk voornamelijk wordt gemaakt door zijn overtrainde pecs en lage bf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik ben niet echt sterk, dat scheelt
[..]
vaak hebben die gasten zo'n platte rug en geen lats
dan maken die grote armen en chest ook niet meer uit.
Sowieso als ik terug kijk naar gasten die ik "vroeger" breed vond, denk ik nu "wat een skinny gasten" en "do you even shrugs" etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Real talk. Tot een jaartje of wat terug was mijn beste mattie mijn 'voorbeeld' wat trainen betreft. Esthetisch fysiek, dit dat. Nu zie ik in dat zijn fysiek eigenlijk voornamelijk wordt gemaakt door zijn overtrainde pecs en lage bf.En als ik vakantiefoto's etc terug zie denk ik echt "do you even lats brah?". (sowieso denk ik nu 'wat een ecto')
Hoe lang ben je daarmee bezig en... wat eet je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, hier ook maar even melden en volgen.
Ben sinds gisteren gestart met een FB-schema, maar om te beginnen kan ik al niet squatten ivm blessure.
Ben btw echt een slappe grasspriet, dus ik probeer nu veel te eten en ook sterker te worden. Ter indicatie, ik ben 1,82 en 59,2 kg![]()
Squat 3*15 > legg press 3*15 40kg
Bent over row 3*15 15kg
Bench press 3*15 15kg
Pull down 3*15 30kg als ik het goed onthouden heb
Militaire press 3*15 niet gedaan
Seated low row 3*15 30kg
Barbell curl 3*15 10kg
Push down 3*15 10kg
Calf raises 3*15 30kg![]()
![]()
![]()
![]()
DuuusssIemand nog tips?
Je krijgt vanzelf genoeg eelt op je handenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit er aan te denken om ook van die handschoenen te gaan dragen. Mijn handen doen echt zeer bij de laatste reps deadlift. Of krijg ik vanzelf genoeg eelt op mijn handen?
Wat je zou kunnen proberen zijn grip pads van XXL-nutrition oid. Kosten echt geen fluit (2 euro): http://www.xxlnutrition.nl/rubber-grip-pads/xxl-nutritionquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit er aan te denken om ook van die handschoenen te gaan dragen. Mijn handen doen echt zeer bij de laatste reps deadlift. Of krijg ik vanzelf genoeg eelt op mijn handen?
Kijk dat is nou interessantquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen proberen zijn grip pads van XXL-nutrition oid. Kosten echt geen fluit (2 euro): http://www.xxlnutrition.nl/rubber-grip-pads/xxl-nutrition
Gebruik ik zelf bij een aantal oefeningen, zoals bij de V-bar (close grip) lat pulldown. Die V-bar die wij hebben is echt zeer ruw, en ik doe die oefening als 4e oid, dus tegen die tijd is mijn eelt sowieso al wat geirriteerd/gevoelig. Geweldige uitkomst. Zijn eigenlijk gewoon rubberen matjes.
Ik weet niet hoeveel je deadlift, bij beestige hoeveelheden zullen rubberen matjes van ¤2 waarschijnlijk niet voldoen, maar dit is een makkelijke en goedkopere uitkomst dan handschoentjes, die je alleen bij de oefeningen kan toepassen waar het nodig is. Kan je alsnog gewoon je eeltjes kweken, maar op het moment dat je het écht niet meer uithoudt, gewoon die grippers erbij pakken.
40 kg legpress :pquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ben sinds gisteren gestart met een FB-schema, maar om te beginnen kan ik al niet squatten ivm blessure.
Ben btw echt een slappe grasspriet, dus ik probeer nu veel te eten en ook sterker te worden. Ter indicatie, ik ben 1,82 en 59,2 kg![]()
Bent over row 3*15 15kg
Bench press 3*15 15kg
Seated low row 3*15 30kg
Barbell curl 3*15 10kg
Push down 3*15 10kg
![]()
![]()
![]()
DuuusssIemand nog tips?
Misschien is Starting Strength wat voor je.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Vinniiee het volgende:
Bent over row 3*15 15kg
Bench press 3*15 15kg
Seated low row 3*15 30kg
Barbell curl 3*15 10kg
Push down 3*15 10kg
![]()
![]()
![]()
DuuusssIemand nog tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./dagboekmodus uit
Hoe gaat het met de rest?
Ik merk zelf dat ik met dit warme weer het eten moeilijker naar binnen krijg.If not now, then when.
YOU SNAPPED YOUR SHIT UP.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:14 schreef 16meter het volgende:
Net iets in m'n onderrug gesnapt tijdens het squatten, ondanks lichte pijn tijdens de eerste setjes ging ik door, totdat ik keihard faalde bij de laatste set. Ik zakte en kon geen cm meer naar boven komen, moest toen onder de bar wegkruipen. Zoiets gebeurde eht voor het eerst, stond er ook wel van te kijken...
Waren niet eens zware setjes..
Hopelijk trekt die shit snel bij.
Eh, ik heb zoiets ook een keer gehad. Gestopt met squaten en ben seated rows gaan doen. Toen snapte whatever fout zat weer goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:14 schreef 16meter het volgende:
Net iets in m'n onderrug gesnapt tijdens het squatten, ondanks lichte pijn tijdens de eerste setjes ging ik door, totdat ik keihard faalde bij de laatste set. Ik zakte en kon geen cm meer naar boven komen, moest toen onder de bar wegkruipen. Zoiets gebeurde eht voor het eerst, stond er ook wel van te kijken...
Waren niet eens zware setjes..
Hopelijk trekt die shit snel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |