je eet niet goed of te weinigquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik lijk geen stap verder te komen de laatste tijd. Dat is vervelend want ik moet nog wel en kilootje of wat winnen.
Heb er aan zitten denken het splitschema tijdelijk in te ruilen voor fullbody 3 x weeks, ter afwisseling.
Zijn hier mensen die zo trainen? En zo ja, hoe ziet een training eruit bij jullie?
Vermeld er ook bij dat ik relatief zwaar werk doe en op mijn 32e minder minder snel herstel dan vroeger.
Alvast bedankt.
Ps. Voorlopig doel is zsm 4 a 5 kilo, zo schoon mogelijk.
Nee. Zat eerst bij SIS Sports in Haven. Was eerst 2b fit, daarna overgenomen door de oude eigenaren, hebben ze weer SIS genoemd. Die mensen kwamen echter niet uit 036 maar uit Oss ofzo, dus ze zijn daar weer verder gegaan in de branche. Ze bleven wel eigenaar maar een van de investeerders is nu eigenlijk gewoon de baas. Die mailde gister:quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Sport & Fitness <> Sports & Leisure Fitness...wut?
quote:Doordat wij 100% verbonden zijn aan de budo sportschool Sports&Leisure op de 2e verdieping, zal de naam SIS Sports verdwijnen. Als tussenfase hebben wij de naam SIS Sports&Leisure gekozen om uiteindelijk Sports&Leisure Fitness en Budo Sports te voeren.
Ik denk dat er achter de schermen wat meer aan de gang is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Echt onzin, ze switchen dus van naam, maar eerst nog even naar een andere naam omdat de schok anders te groot is ofzo?
Eten kan vast nog wel beter, maar ik vermoed dat ik ook weer effe toe ben aan anders trainen, vandaar mn vraag over fullbody schemasquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:48 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als je helemaal niet aankomt, ook geen vet dus, dan zit je waarschijnlijk op/onder je onderhoud. Waarschijnlijk ligt het aan je voeding.
makes sense.....quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee. Zat eerst bij SIS Sports in Haven. Was eerst 2b fit, daarna overgenomen door de oude eigenaren, hebben ze weer SIS genoemd. Die mensen kwamen echter niet uit 036 maar uit Oss ofzo, dus ze zijn daar weer verder gegaan in de branche. Ze bleven wel eigenaar maar een van de investeerders is nu eigenlijk gewoon de baas. Die mailde gister:
[..]
Echt onzin, ze switchen dus van naam, maar eerst nog even naar een andere naam omdat de schok anders te groot is ofzo?
Af en toe anders trainen is verfrissend en voornamelijk mentaal belangrijk denk ik. Als je echter zo goed als geen gains maakt (ook niet in vet) dan valt het te wijten aan je voeding. Kan je nog zo anders gaan trainen, maar zolang je in een deficiëntie traint, zal de situatie niet verbeteren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Eten kan vast nog wel beter, maar ik vermoed dat ik ook weer effe toe ben aan anders trainen, vandaar mn vraag over fullbody schemas
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
makes sense.....![]()
*gaat verder met trainen bij de chillste sportschool in 036*
het is eten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Eten kan vast nog wel beter, maar ik vermoed dat ik ook weer effe toe ben aan anders trainen, vandaar mn vraag over fullbody schemas
quote:
Jammer dat ik bijna geen NL klanten meer heb. Toen scheurde ik nog wel eens door NL. Nu kom ik bijna het kantoor niet meer uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef 16meter het volgende:
wie komt xtje mee traine in 030
zoek nog een buddy, maar bij mij in de sportschool doet niemand anders rows, deadlift en squat.
+ dit:
[..]
Hoeveel zit je onder je onderhoud?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:06 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jammer, ouwe reus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jammer dat ik bijna geen NL klanten meer heb. Toen scheurde ik nog wel eens door NL. Nu kom ik bijna het kantoor niet meer uit.
Maar anders zou ik het zeker een keer gedaan hebben.
Hier zit zo'n beachboy juicehead. Heeft mij uitvoerig verteld over z'n cycle.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef Kerol het volgende:
Beachboys zostraks in de gym, lekker alleen borst biceps en buik.
DL en squat is met mij niet heel interessant natuurlijk. Dan wordt het een schouderoefening om de platen er telkens op en af te halen.quote:
Teeeeering. En het is zeker ook nog een ecto?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier zit zo'n beachboy juicehead. Heeft mij uitvoerig verteld over z'n cycle.
Gast heeft het verder alleen over chicks playen en uitgaan. Doet 3x per week borst en 3x per week biceps. Ik heb hem in de 5 maanden dat ik er fitness ongeveer 2 keer rug zien doen (lat pulldown, cable rows) en geen enkele keer benen.
Lijkt ook precies op die ene foto, van die gast die blijkbaar soldaat was. Die van "Friends don't let friends skip leg day".
Nou ja, er zijn periodiek wel gains, maar dan weer een tijd niks. En dat "verbaast" me omdat ik feitelijk nog 11 kilo lichter ben dan 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:12 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Af en toe anders trainen is verfrissend en voornamelijk mentaal belangrijk denk ik. Als je echter zo goed als geen gains maakt (ook niet in vet) dan valt het te wijten aan je voeding. Kan je nog zo anders gaan trainen, maar zolang je in een deficiëntie traint, zal de situatie niet verbeteren.
Calorieeen tellen is geen doen ivm werk. Er zijn dagen en weken dat ik werk als een kampslaaf, er zijn dagen en weken dat ik weinig meer doe dan rondwandelen.quote:
Wat lul je nou. Ik doe zo vaak op een dag borst, biceps en buik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:57 schreef Kerol het volgende:
Beachboys zostraks in de gym, lekker alleen borst biceps en buik.
lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat lul je nou. Ik doe zo vaak op een dag borst, biceps en buik.
Hij is opzich wel breed, qua bovenlichaam dan. Als je alleen zijn onderlichaam zou zien, zou je denken dat het een meisje van 15 is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
Teeeeering. En het is zeker ook nog een ecto?
Echt hekel aan zulke mensen.
ik ben niet echt sterk, dat scheeltquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
DL en squat is met mij niet heel interessant natuurlijk. Dan wordt het een schouderoefening om de platen er telkens op en af te halen.
vaak hebben die gasten zo'n platte rug en geen latsquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij is opzich wel breed, qua bovenlichaam dan. Als je alleen zijn onderlichaam zou zien, zou je denken dat het een meisje van 15 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |