Waar komt dit nou inene vandaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of dat is gewoon getroll. Sowieso Amerikanen. "oh hij heeft voor ons land gevochten in Irak, dan heb ik niks gezegd".
Okay, na een operatie kun je geen beenspieren trainen, dat snap ik. Maar dat overdreven patriottisme.
Ik ga vanavond weer een late night gym sessietje pakken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:25 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil weer trainen. Net uit frustratie 20 pullups eruit gebang'd in de deurpost, maar heb nu kloppende oren. Meh.
Ga ik eens doen dan. Mijn triceps lopen veel- en veel te hard voor op mijn biceps. Erg vervelend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jah heheha. Ik heb daarna dan altijd dat ik m'n armen niet verder meer kan strekken dan pak hem beet 150 graden. En soms zo erg dat het zuur in m'n mond staat![]()
21-en is echt de beste bicep killer.
Sowieso. Triceps is toch ook 60 % van de massa van je arm of zo? Hoop curl-boys hebben dat nog niet door volgens mij...quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:54 schreef seto het volgende:
Liever dat dan dat je triceps onderontwikkeld zijn brah.
Zal wel fotos maken, is klein en simpel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:01 schreef 16meter het volgende:
hoe duur? is 't een beetje een degelijk ding?
Ja, als je meerdere spieren tegelijk wilt trainen kun je maar beter niet squatten of deadliften.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:59 schreef Neraice het volgende:
Zo. Vandaag voor 't eerst bij de sportschool geweest. Staat een veelvoud aan apparaten, maar ik kan gelukkig wel gewoon ook squatten, deadliften en benchpressen etcetera. Begeleider had het er wel constant over dat dat traditionele oefeningen zijn en dat de focus meer moet liggen op oefeningen die meerdere spiergroepen tegelijk trainen, weet niet in hoeverre dat klopt. Ga nu ff het een en ander lezen zodat ik goed voorbereid kan gaan trainen
Ik slaap van 04:00 tot 13:00 ofzo nu het vakantie isquote:Op donderdag 26 juli 2012 02:03 schreef seto het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige nachtbraker op het moment.
Meeste snappen er ook niet zoveel van, mij werd verteld dat ik het beste pas na 8 maanden trainen deadlifts kon doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef Neraice het volgende:
Mja, ik weet het ook allemaal nog niet zo goed. Geloof sowieso niet al te veel van wat al die begeleiders te zeggen hebben.
Ach, zolang ik de oefeningen kan doen die ik zelf kies geloof ik 't allemaal wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:06 schreef seto het volgende:
[..]
Meeste snappen er ook niet zoveel van, mij werd verteld dat ik het beste pas na 8 maanden trainen deadlifts kon doen.
Ja dat klopt. Niet door een pijngrens heen duwen, maar er tegenaan. Zodat je langzaam je spieren wat oprekt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef duncannn het volgende:
Die schouderoefening van Raymond in de OP, hoor je de rek aan de achterkant van je schouder te voelen?
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht bij DX.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:01 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zal wel fotos maken, is klein en simpel.
Past denk ik door de brievenbus. 5 exclusief ofzo
thanks! momenteel heb ik deze en werkt uitstekend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb deze een tijdje geleden gekocht bij DX.
Lekker zuinig, werkt perfect!
Ook handig voor de broodmachine om alles af te wegen.
http://bit.ly/NvZqGn
Die van mij is perfect voor het afwegen van scoops Whey en zo, je avond eten pas daar wat lastig op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
thanks! momenteel heb ik deze en werkt uitstekend. [ afbeelding ] maar om bijvoorbeeld gist of zout af te wegen voor de ingredienten van je brood kun je geen Hysterese gebruiken. Die van jouw lijkt me wat nauwkeuriger, alleen z'n max is maar weer 500gram zag ik.
Daar past m'n avondeten dan weer niet op![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:43 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die van mij is perfect voor het afwegen van scoops Whey en zo, je avond eten pas daar wat lastig op.
O,ja ik gebruik de mijne ook altidj om post af te wegen
hehe. Wat is die poederaanslag dan meneer? Dat is whey, hier proef maarquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:57 schreef mtchel112 het volgende:
Zolang de agenten geen drugs vinden moeten ze hun luie mond maar houden,
Ik wist niet zeker of het dezelfde was, maar ja dus. Kreeg gister dus precies dezelfde oefening van mn fysio.quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Niet door een pijngrens heen duwen, maar er tegenaan. Zodat je langzaam je spieren wat oprekt.
Het doel is spieren rond je schoudergewricht soepeler te maken he, waardoor je uiteindelijk meer ruimte creert bij een goede houding.
"halfwaardetijd" van gewrichten is 180dagen. Trigger je dus binnen die tijd weer dezelfde plek door een verkeerde beweging of overbelasting of zo, dan heb je de kans dat je weer helemaal op nieuwe mag beginnen met tellen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:54 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of het dezelfde was, maar ja dus. Kreeg gister dus precies dezelfde oefening van mn fysio.
Ik heb van't wedstrijdroeien peesschede ontstekingen gekregen in beide ringvingers, dus kan bepaalde oefeningen niet aangezien mijn vingers dat gewoon echt niet trekken. Handchirurg zei een tot anderhalf (!!!!) jaar geen extreme kracht uitoefenen, maar na 1 jaar zo min mogenlijk doen is 't nog steeds net zo erg. Volgende week cortisone spuitjes, dan 3 weken rust. Daarna eindelijk beginnen met SS!
30 spinning fietsen, 10 stairmasters, en 20 skippyballen d'r bij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef Luchtkoker het volgende:
Mijn sportschool verandert zijn naam naar Sports&Leisure Fitness... dan weet je het al
In die lijn moet je wel denken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
30 spinning fietsen, 10 stairmasters, en 20 skippyballen d'r bij?
Andere gym zoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
In die lijn moet je wel denken.En alle Technogym machines vernieuwen, tientallen duizenden euro's investeren in nieuwe versies van apparaten die er al staan en nauwelijks gebruikt worden, maar ondertussen een squatrack aanschaffen, ho maar...
Is het een franchise?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
In die lijn moet je wel denken.En alle Technogym machines vernieuwen, tientallen duizenden euro's investeren in nieuwe versies van apparaten die er al staan en nauwelijks gebruikt worden, maar ondertussen een squatrack aanschaffen, ho maar...
Yep, het enige rationele om te doen. Probleem is dat ik er inmiddels zoveel vrienden heb zitten, bijna iedereen ken, het personeel verder heel aardig is en de locatie echt ideaal is.quote:
Nope.quote:
Straps zijn 't enige dat een beetje helpt, maar ik heb de neiging om te hard te knijpen en dan gaat het meteen al mis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
"halfwaardetijd" van gewrichten is 180dagen. Trigger je dus binnen die tijd weer dezelfde plek door een verkeerde beweging of overbelasting of zo, dan heb je de kans dat je weer helemaal op nieuwe mag beginnen met tellen.
maar shit joh, in je hand nog wel. En je ringvingers vast tapen aan je andere vingers? Is dat wat?
Of met weight hooks trainen zodat het niet onnodig aan je vingers hangt?
Misschien dat roeien toch maar ff afzweren hoe moeilijk ook. Dat lijkt me niet gezond voor jouw vingers dan dat trekken aan de pedels.
Maar handchirurgie is echt een vak appart trouwens, dus ik denk dat die man wel weet waar die over praat ;-)
Als die cortisone is ingespoten, dan niet opeens weer gaan trainen he omdat het wel gaat.
Dan doe ze het goed blijkbaar. Zelfs de David Lloyd waar ik zit kan niks betalen op het moment. Wat nieuwe apparatuur en sommige reparaties betreft dan.quote:
Ja, volgens mij lopen de zaken wel aardig. Ze zijn dan ook wel een stelletje uitbuiters, het daluren abbo (mag je alleen doordeweeks 08:00 - 17:00) kost al ¤40,- per 4 weken (niet eens per volle maand).quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan doe ze het goed blijkbaar. Zelfs de David Lloyd waar ik zit kan niks betalen op het moment. Wat nieuwe apparatuur en sommige reparaties betreft dan.
Auwquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, volgens mij lopen de zaken wel aardig. Ze zijn dan ook wel een stelletje uitbuiters, het daluren abbo (mag je alleen doordeweeks 08:00 - 17:00) kost al ¤40,- per 4 weken (niet eens per volle maand).
Eten eten eten en trainig compleet omgooien I say.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik lijk geen stap verder te komen de laatste tijd. Dat is vervelend want ik moet nog wel en kilootje of wat winnen.
Heb er aan zitten denken het splitschema tijdelijk in te ruilen voor fullbody 3 x weeks, ter afwisseling.
Zijn hier mensen die zo trainen? En zo ja, hoe ziet een training eruit bij jullie?
Vermeld er ook bij dat ik relatief zwaar werk doe en op mijn 32e minder minder snel herstel dan vroeger.
Alvast bedankt.
Ps. Voorlopig doel is zsm 4 a 5 kilo, zo schoon mogelijk.
Meer etenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik lijk geen stap verder te komen de laatste tijd. Dat is vervelend want ik moet nog wel en kilootje of wat winnen.
Heb er aan zitten denken het splitschema tijdelijk in te ruilen voor fullbody 3 x weeks, ter afwisseling.
Zijn hier mensen die zo trainen? En zo ja, hoe ziet een training eruit bij jullie?
Vermeld er ook bij dat ik relatief zwaar werk doe en op mijn 32e minder minder snel herstel dan vroeger.
Alvast bedankt.
Geen filmpje?quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Niet door een pijngrens heen duwen, maar er tegenaan. Zodat je langzaam je spieren wat oprekt.
Het doel is spieren rond je schoudergewricht soepeler te maken he, waardoor je uiteindelijk meer ruimte creert bij een goede houding.
Ik hoop dat het plaatje genoeg zegt, want momenteel is er iets fout gegaan in de wijziging van de tekst waardoor de uitleg een beetje vreemd en incompleet begint.
Wat er dus hoort te staan vanaf waar ik de oefening aanhaal is:
"
Ga op je zij op bed liggen, en wel met je bovenlichaam goed boven op je schouder. Zodat je schouder in het matras drukt. Zo, dat daar het drukpunt zit. Dan je bovenarm 90 graden t.o.v. je lichaam op bed leggen, en je onderarm 90graden omhoog in de lucht laten steken. Nu breng je met je andere hand de handpalm van de recht opstaande arm naar het bed toe tot je niet verder kan. Rustig met beleid opbouwen uiteraard, en concentreren dat je de draaiende beweging uit je schouder haalt.
"
De eerste paar regels zijn wegggevallen maar juist zo belangrijk. Dat je op je schouder ligt en die draaiende beweging vanuit ar ik zal het nogeens op nieuw vr
Ja dat zou ik eigenlijk moeten maken he. Ken nog veel meer oefeningen om je bovenlichaam "los" te krijgen.quote:
Ja dat weet ikquote:
Hij lijkt me teveel op z'n rug te liggen en niet op z'n schouder. Daarom moet je het op bed doen, en veel meer 'op" je schouder liggen, met je schouder in het matras gedrukt. Dan kom je echt niet zo gemakkelijk zover als hij doet. Athans ik niet de eerste keer.quote:
Ik ben zeer geinteresseerd iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja dat zou ik eigenlijk moeten maken he. Ken nog veel meer oefeningen om je bovenlichaam "los" te krijgen.
ik ga d'r ff over nadenken over een yt kanaaltje.
In de OP staat i.i.g. een plaatje
Als je helemaal niet aankomt, ook geen vet dus, dan zit je waarschijnlijk op/onder je onderhoud. Waarschijnlijk ligt het aan je voeding.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Alvast bedankt.
Sport & Fitness <> Sports & Leisure Fitness...wut?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:12 schreef Luchtkoker het volgende:
Mijn sportschool verandert zijn naam naar Sports&Leisure Fitness... dan weet je het al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |