SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 26-07-2012 10:00:00 ]Of toch du vader?![]()
{dagboek}
Vond het vandaag zelfs met de airco aan nogal warm in de gym. Misschien moet het ff wennen maar was al aan het zweten voor de warming up.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik leef al de hele dag op twee bolletjes kaas, twee ham/kaas-croissants, aardbeimilkshake, een pak mango/zuiveldrink, multivit-capsule, wheyshake met 0.6 liter halfvolle melk, 500 gram magere kwark. Soms heb je dat.![]()
Toch maar een keukenweegschaal aanschaffen![]()
Als ik van de 45g uitga op de brinta doos zit ik nu rond de 3200 calorieen (80kg 1.90m) moest ivm boksen altijd in een gewichtsklasse blijven van 70-75. Dit probleem heb ik nu niet meer. Als ik wat verder ben met SS ga ik wel naar de 3500~![]()
Als je een vetverbrander als dexaprine gebruikt dan zweet je met dit weer echt watervallenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
{dagboek}
Vond het vandaag zelfs met de airco aan nogal warm in de gym. Misschien moet het ff wennen maar was al aan het zweten voor de warming up.![]()
quote:![]()
Hier ook. En wij hebben niet eens airco, alleen in de andere zaal waar alle huisvrouwtjes op de fiets zittenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
{dagboek}
Vond het vandaag zelfs met de airco aan nogal warm in de gym. Misschien moet het ff wennen maar was al aan het zweten voor de warming up.![]()
![]()
Same. Airco en plakzak.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:16 schreef drumstickNL het volgende:
{dagboek}
Vond het vandaag zelfs met de airco aan nogal warm in de gym. Misschien moet het ff wennen maar was al aan het zweten voor de warming up.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
quote:![]()
Vandaag die deadlift eindelijk uitgevoerd, voelt goed aan in me schouders, zit wel met een probleem dat de stang de hele tijd tegen me leuter krijg doe ik iets verkeerd:?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Je tilt waarschijnlijk de bar veel te ver omhoog. Dan ga je inderdaad je schouders voelen, en langs je piel wrijven. De meeste mensen houden de bar onder hun pielemuis, dus gewoon (actief) laten hangen. Of je hebt korte armpjes.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]![]()
Vandaag die deadlift eindelijk uitgevoerd, voelt goed aan in me schouders, zit wel met een probleem dat de stang de hele tijd tegen me leuter krijg doe ik iets verkeerd:?
Of een lange piel natuurlijk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Snakey op 24-07-2012 22:17:45 ]![]()
Geen last van. Of ik doe niet goed mijn bestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als je een vetverbrander als dexaprine gebruikt dan zweet je met dit weer echt watervallen
Wel zweten... Maar geen watervallen.![]()
Ja die dingentjes bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Deadlift in je schouders? Je bedoelt je traps hoop ik..
[ afbeelding ]Zal het donderdag weer is proberen, bedankt voor je feedbackjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je tilt waarschijnlijk de bar veel te ver omhoog. Dan ga je inderdaad je schouders voelen, en langs je piel wrijven. De meeste mensen houden de bar onder hun pielemuis, dus gewoon (actief) laten hangen. Of je hebt korte armpjes.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Wij ook niet in de gym, gelukkig kan een grote garagedeur open, respect voor de moslims trouwens vandaagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]![]()
[..]
Hier ook. En wij hebben niet eens airco, alleen in de andere zaal waar alle huisvrouwtjes op de fiets zitten, zweten als een oester met conditie/bokszaktraining en daarna alleen je mond even mogen spoelen
ik heb volgens mij 2 bidons na binnen gegooit na de training
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
is gewoon IF joh die Ramadan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wij ook niet in de gym, gelukkig kan een grote garagedeur open, respect voor de moslims trouwens vandaag, zweten als een oester met conditie/bokszaktraining en daarna alleen je mond even mogen spoelen
![]()
Toevallig duursporters aanwezig, bijv. roeiers, die ervaring hebben met beta-alanine als supplement."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik voel 'et ook aan de achterkant van m'n bovenbenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:57 schreef Luchtkoker het volgende:
Deadlift in je schouders? Je bedoelt je traps hoop ik..
[ afbeelding ]![]()
Dat is bon, chef.quote:Op woensdag 25 juli 2012 01:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik voel 'et ook aan de achterkant van m'n bovenbenen.Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Tuurlijk. En in je onderrug, dit, dat. Daar hoor je het te voelen. Niet in je schoudersquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik voel 'et ook aan de achterkant van m'n bovenbenen.
Of toch du vader?![]()
Waar train je?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wij ook niet in de gym, gelukkig kan een grote garagedeur open, respect voor de moslims trouwens vandaag, zweten als een oester met conditie/bokszaktraining en daarna alleen je mond even mogen spoelen
![]()
Voor mensen die nog een goede Bicep oefening zoeken: incline dumbbell curl met dropsets. Zet je bankje op 60 graden ongeveer en branden maar. Ik had echt het gevoel alsof mijn biceps en mijn voorarmen gingen ontploffen, zo strak stond het. Nu 2-3 uur later voel ik het nog.![]()
![]()
Moet je voor de gein eens echt zwaar, rustig en goed 21-en met een easycurll bar, en daar dan ook nog eens een dropset van makenquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:26 schreef kevin_ het volgende:
Voor mensen die nog een goede Bicep oefening zoeken: incline dumbbell curl met dropsets. Zet je bankje op 60 graden ongeveer en branden maar. Ik had echt het gevoel alsof mijn biceps en mijn voorarmen gingen ontploffen, zo strak stond het. Nu 2-3 uur later voel ik het nog.
Dan weet je echt ff niet meer hoe je het hebt.![]()
Dat doe ik met enige regelmaat. Dan kan je amper de bar nog terug leggen en MOET je je armen effe ergens op leggen om bij te komen. Kut dat kan zeer doen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens echt zwaar, rustig en goed 21-en met een easycurll bar, en daar dan ook nog eens een dropset van maken
![]()
jah heheha. Ik heb daarna dan altijd dat ik m'n armen niet verder meer kan strekken dan pak hem beet 150 graden. En soms zo erg dat het zuur in m'n mond staatquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat doe ik met enige regelmaat. Dan kan je amper de bar nog terug leggen en MOET je je armen effe ergens op leggen om bij te komen. Kut dat kan zeer doen.![]()
21-en is echt de beste bicep killer.![]()
Even wat YouTube filmpjes gezien, maar die ziet er ook goed uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens echt zwaar, rustig en goed 21-en met een easycurll bar, en daar dan ook nog eens een dropset van maken
![]()
easycurl moet je vooral niet gebruiken als je biceps wilt trainen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan weet je echt ff niet meer hoe je het hebt.
De draai in je pols/onderarm zorgt ervoor dat je je onderarmen meer mee laat helpen, en je biceps dus minder zwaar belast worden.
ez-curl dus niet gebruiken voor biceps, tenzij je echt last van je polsen krijgt met een rechte stang.![]()
ja je pompt eerst je biceps vol letterlijk door kwart curlls, dan de boventste kwart curls, en dan volledige.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Even wat YouTube filmpjes gezien, maar die ziet er ook goed uit.
Nou je verkijkt je er zo op wat je d'r aan kan hangen.
Ik doe ze nu met 15kg aan beide kanten op een easycrul barr van 15kg, maar een andere gast die ook best aan de maat is kan het nog niet eens 1 setje met 2x 5kg schijven d'r op hhhehe. Probeer maar eensZonder cheat beweging uiteraard.
en flink je biceps knijpen boven in.
![]()
true, maar het ligt er maar helemaal aan waar je hem pakt natuurlijk. Als ik gewoon m'n armen recht naar beneden heb hangen zit ik kwa steek bijna naast het schuine van de easycurllquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:38 schreef DjMark het volgende:
[..]
easycurl moet je vooral niet gebruiken als je biceps wilt trainen.
De draai in je pols/onderarm zorgt ervoor dat je je onderarmen meer mee laat helpen, en je biceps dus minder zwaar belast worden.
ez-curl dus niet gebruiken voor biceps, tenzij je echt last van je polsen krijgt met een rechte stang.
'k gebruik ook wel eens de rechte korte stang. Je kan het ook met dumbles doen![]()
Ik heb bij bicep curls altijd het probleem dat de spieren in m'n onderarm zo strak staan dat ik nauwelijks nog de dumbbell vast kan houden waardoor ik het gevoel heb dat ik mijn biceps niet maximaal kan belasten. Maar dit is dus redelijk normaal?"I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Bedoelde ook die dingen bovenop je schoudersquote:Op woensdag 25 juli 2012 01:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tuurlijk. En in je onderrug, dit, dat. Daar hoor je het te voelen. Niet in je schoudersThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Misschien knijp je te hard in de dumblequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik heb bij bicep curls altijd het probleem dat de spieren in m'n onderarm zo strak staan dat ik nauwelijks nog de dumbbell vast kan houden waardoor ik het gevoel heb dat ik mijn biceps niet maximaal kan belasten. Maar dit is dus redelijk normaal?![]()
Je knijpt te hard, of je hebt je polsen richting je onderarmen gebogen waardoor er spanning op je onderarmen komt. Je zal altijd wat spanning voelen natuurlijk, maar ze mogen er niet strak van komen te staan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:46 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik heb bij bicep curls altijd het probleem dat de spieren in m'n onderarm zo strak staan dat ik nauwelijks nog de dumbbell vast kan houden waardoor ik het gevoel heb dat ik mijn biceps niet maximaal kan belasten. Maar dit is dus redelijk normaal?
Probeer dus niet te hard te knijpen en/of je polsen recht te houden.![]()
Ik zie het best veel trouwens, als mensen hun biceps trainen met een bar dat je eerst de polsen (handen) een stukje omhoog ziet komen, en dan pas hun onderarmen. Je zet daarmee een hoop spanning op je onderarmen welke je wegneemt van je biceps.![]()
Ook geen airco en vind het heerlijk, lekker zweten en je grens verleggen. Gisteren ook strength & Conditioning gedaan weer op het veld, heerlijk zonder shirt helemaal zeiknat zijn aan het eindquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:21 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]![]()
[..]
Hier ook. En wij hebben niet eens airco, alleen in de andere zaal waar alle huisvrouwtjes op de fiets zittenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja! Die doe ik sinds kort ook altijd, hele arm verstijfdquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:26 schreef kevin_ het volgende:
Voor mensen die nog een goede Bicep oefening zoeken: incline dumbbell curl met dropsets. Zet je bankje op 60 graden ongeveer en branden maar. Ik had echt het gevoel alsof mijn biceps en mijn voorarmen gingen ontploffen, zo strak stond het. Nu 2-3 uur later voel ik het nog..
![]()
![]()
![]()
EDIT: schijnt iemand te zijn die gewond is geraakt in Irak, en eindelijk weer kon lopen na 15 operaties :\.
[ Bericht 20% gewijzigd door xSanjay op 25-07-2012 13:31:13 ]#FREEBAJSKORV![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:20 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: schijnt iemand te zijn die gewond is geraakt in Irak, en eindelijk weer kon lopen na 15 operaties :\.
Had gisteren 6-7 uur geslapen in plaats van 8-9 en dat merk je gelijk in je lifts![]()
Of dat is gewoon getroll. Sowieso Amerikanenquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:20 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: schijnt iemand te zijn die gewond is geraakt in Irak, en eindelijk weer kon lopen na 15 operaties :\.. "oh hij heeft voor ons land gevochten in Irak, dan heb ik niks gezegd".
Okay, na een operatie kun je geen beenspieren trainen, dat snap ik. Maar dat overdreven patriottisme.
![]()
Ik vind 21-en ook erg goed. Als het rustig bij het dumbel rack is doe ik ook deze: Ik begin met een zwaar gewicht, doe daar 6-8 reps mee, gelijk terug leggen en 2kg lichter, weer 8 reps, terug leggen, 3 kg lichter, en 10-12 reps, ga zo maar door totdat je bij de 2kg dumbels komt. Je krijgt ze echt niet meer omhoog. Heerlijk gevoel.![]()
![]()
Die schouderoefening van Raymond in de OP, hoor je de rek aan de achterkant van je schouder te voelen?![]()
je trapeziums? jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef duncannn het volgende:
Die schouderoefening van Raymond in de OP, hoor je de rek aan de achterkant van je schouder te voelen?
edit: oh wacht, de bar en niet de 'spierpijn'... ehhh nee.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik ben nu bijna klaar met het lezen van Starting Strength maar er staat niks in over cutten. Moet je dat pas doen als je klaar bent met SS? Ik heb nu geen idee wanneer ik moet cutten en wil er straks niet uit zien als een papzak die heel veel kan tillen![]()
![]()
nee dat overdreven pacifisme hier in neerlands word je vrolijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of dat is gewoon getroll. Sowieso Amerikanen. "oh hij heeft voor ons land gevochten in Irak, dan heb ik niks gezegd".
Okay, na een operatie kun je geen beenspieren trainen, dat snap ik. Maar dat overdreven patriottisme.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
SS is een programma om sterk mee te worden. Om sterk te worden moet je veel eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:48 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik ben nu bijna klaar met het lezen van Starting Strength maar er staat niks in over cutten. Moet je dat pas doen als je klaar bent met SS? Ik heb nu geen idee wanneer ik moet cutten en wil er straks niet uit zien als een papzak die heel veel kan tillenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: