Nee, dat helpt niet, maar je zal wel weer niet snappen waarom.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat je 12 uur per dag online bent in de VBL SC helpt natuurlijk wel
Blijven oefenen he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n hoogste score is 350.000 ofzo. Gewoon vernederend wat je deed man.
En je haat mij maar stiekem heb je en stukje liefde voor Davy in je hartquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet, maar je zal wel weer niet snappen waarom.
Eerder zei je nog van wel man.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:55 schreef GGMM het volgende:
Overigens is de sluitingsdatum morgen, wat natuurlijk niet per se betekent dat het morgen bekend wordt wie de nieuwe mod wordt.
Hoe helpt dit dan, mocht het waar zijn.. wat het duidelijk niet is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En je haat mij maar stiekem heb je en stukje liefde voor Davy in je hartNet als GGMM.
Helpt ook.
Hij is zichzelf nu aan het spytoolen en al die reacties aan het editten, geef het op man.. you cant fight the power.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja wat de fuck... ik zal eens kijken
Zoek je eigen user die je gaat zitten haten, steel niet die van mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe helpt dit dan, mocht het waar zijn.. wat het duidelijk niet is.
Jouw aanwezigheid is zo waardevol dat jij een stem hebt?
Ik heb geen stem. Maar mijn mening zal wel meegenomen worden in de eindbeoordeling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe helpt dit dan, mocht het waar zijn.. wat het duidelijk niet is.
Jouw aanwezigheid is zo waardevol dat jij een stem hebt?
ja vertel, wie vind je eigenlijk dat het moet worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen stem. Maar mijn mening zal wel meegenomen worden in de eindbeoordeling.
Houd oe smoel manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoek je eigen user die je gaat zitten haten, steel niet die van mij.
Ik haatte davy al voordat je geregistreerd was, nitwit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houd oe smoel manik haatte Davy al voordat jij in het PSV kwam.
Dit doen we wel in het admin/mod forum.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja vertel, wie vind je eigenlijk dat het moet worden?
Ja, dat zullen ze wel dit uur doen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:02 schreef j0rdiiii het volgende:
beter komt de telegraaf dit uur met ajax nieuws, ik wil de selectie compleet
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haatte davy al voordat je geregistreerd was, nitwit.
Eerste FOK! postquote:
Dat bedoel ik. Mijn haat richting jou begon tijdens het EK 2008.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Eerste FOK! post
Die newbie kent gewoon niet onze geschiedenis GG
Echt? oh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
? al het voetbal nieuws van telegraaf komt altijd tussen 5 en 6 uur online
Toen was hij een nobody en ik al een grote jongen hierquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Mijn haat richting jou begon tijdens het EK 2008.
n00b.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik hier alweer meer dan 3 jaarkut hey..
schattigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:06 schreef Geo4kant het volgende:
Zit ik hier alweer meer dan 3 jaarkut hey..
Wat schattigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ben niet van plan om hier nog 3 jaar te zitten![]()
Tja je tekent een contract voor 4 jaar. Jij valt dus al af.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ben niet van plan om hier nog 3 jaar te zittenook al bijna 50k posts bij elkaar, dit is toch wel een new low...
Geen goede uitspraken als je mod wilt wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ben niet van plan om hier nog 3 jaar te zitten![]()
Word ik toch nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen goede uitspraken als je mod wilt worden
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Jammer dat Ajacied422 vandaag weg is gegaan, die had wel even in elk topic 80 keer gezegd dat Sana veel beter is dan Narsingh.
Wel man GG ziet je graag bij de crew.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Word ik toch nietdus kanker op met je getroll
Dan is hij vast de enige, maar ik word niet gekozen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel man GG ziet je graag bij de crew.
Even serieus he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is hij vast de enige, maar ik word niet gekozen.
https://www.google.nl/sea(...)IOUOr-KPDB0gWK6oCQAwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij maar niet lelijker is dan De Stroot vind ik het prima.
Staan allemaal wedstrijden op youtube van zijn club en iedereen die dat heeft gekeken kwam hier een beetje op uit;quote:
Komt alleen bij dat het een dramatische competitie is, het elftal ook dramatisch is en hij die wedstrijden links op het middenveld speelde in een 4-4-2 systeem.quote:Eist ballen op, is beweeglijk, snel, gaat ook diep, heeft een actie, veel overzicht en gevarieerde en secure passing. Het is duidelijk te zien dat hij in een pauper elftal speelt. Zit ook redelijk veel gevoel in z'n voorzetten met rechts.
Knap is hij niet neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)IOUOr-KPDB0gWK6oCQAw
GGMM was vroeger ook een troll.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey GGMM zeg eens eerlijk.
Niemand kan toch mod worden? Allemaal wel een ban, of ze kutten teveel, of niemand mag ze enz
Oh shit GG mannen beoordelen allesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap is hij niet neeDat geef ik toe.
Maar lelijker dan Stroot; nee.
Om in jouw woorden te spreken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)IOUOr-KPDB0gWK6oCQAw
Niet iedereen van de sollicitanten heeft een ban gehad of kutten teveel. En iemand niet mogen is irrelevant. Genee en Derksen mogen elkaar ook niet. Het gaat erom hoe iemand z'n "werk" zou doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey GGMM zeg eens eerlijk.
Niemand kan toch mod worden? Allemaal wel een ban, of ze kutten teveel, of niemand mag ze enz
Fucking jelly. Ik kan zo'n kapsel niet bereiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Om in jouw woorden te spreken.
u jelly?????
Lijkt mij sterk dat ze alleen kijken of iemand het werk kan doen. Wat je overigens ook niet kan weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen van de sollicitanten heeft een ban gehad of kutten teveel. En iemand niet mogen is irrelevant. Genee en Derksen mogen elkaar ook niet. Het gaat erom hoe iemand z'n "werk" zou doen.
ggmm kreeg vroeger altijd een harde piemel als die weer een topic had geopend, sinds die mod is heeft hij die job aan ajacied422 gegeven.quote:
Kan je op basis van karakter en de mail wel een beetje bepalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze alleen kijken of iemand het werk kan doen. Wat je overigens ook niet kan weten.
Het verschil, zij spelen en acteren en houden een script aan.. hier op Fok! nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen van de sollicitanten heeft een ban gehad of kutten teveel. En iemand niet mogen is irrelevant. Genee en Derksen mogen elkaar ook niet. Het gaat erom hoe iemand z'n "werk" zou doen.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er uit als zo'n fag die bij TMF presentator zou worden.
Oh, ben benieuwd of het gaat kloppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je op basis van karakter en de mail wel een beetje bepalen.
Ik had wel betere TT's dan a422 nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ggmm kreeg vroeger altijd een harde piemel als die weer een topic had geopend, sinds die mod is heeft hij die job aan ajacied422 gegeven.
Garanties heb je nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd of het gaat kloppen.
Ze hebben al een simpele, weinig zeggende mod.. dus ze nemen vast geen tweede, helaas Davy.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd of het gaat kloppen.
Ga je nu op GGMM haten?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze hebben al een simpele, weinig zeggende mod.. dus ze nemen vast geen tweede, helaas Davy.
een kilo tape voor dat gat geplaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb een muizenval geplaatst.
Hoe liep het af?
Doet me denken aan een oude geweldige ad/poster van volkswagen waar dat bord staat en al de bomen mee gaan als zijn kapsel, krijg hem niet gevondenquote:
Zo mag hij spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo kort haar wel goed? kan hanni hanna er figuren in maken
forum@fok.nlquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:23 schreef Monopoly het volgende:
Wat was het mailadres ook alweer, ik wil nog een aanvulling doen op mijn eerdere sollicitatie
Je bent er een stuk of 30 vergetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik eet een ijsje.
Ik eet een paasei.
Ik eet pizza.
Ik eet vanille ijs
Ik eet patat.
Ik eet vanillevla.
Ik eet doritos.
Ik eet een appelkoek.
Ik eet 2 kaastosti's met ketchup.
Ik eet bitterballen met mosterd.
Ik eet een salmiaklolly.
Ik eet twee frikandellen.
Ik eet een Twix.
Ik eet kipnuggets.
Ik eet drie kaassoufflés.
Ik eet een van dobben kroket.
Ik eet yoghurt.
Ik eet een twix.
Pleur op joh, achterlijke boer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Corperate fuckwat wordt je dus?Kubusmongoloid.
vertelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op je verteld zo weinig buiten het feit dat je altijd iets gaat eten of drinken
Mag. Hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hem net even gebeld, kort haar is akkoord maar hij wil dan wel roze all stars met mickey mouse trui, is dat goed??
Zie je nou wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
vertelt.
Verder ben jij de laatste aan wie ik iets kwijt wil.
Totdat je GTA4 uitzet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neuk 17 jarige sletjes, snuif coke van mijn fietsband en snatch portomonnee's in de stad YOLO BITCHES..
GGMM werkt niet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:30 schreef j0rdiiii het volgende:
ggmm die jongen kan nu helemaal niet slapen terwijl die om 11 uur al weg moet....
GTAquote:
Komma vergeten, ik bedoel Davy.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM werkt niet mandie paar uur dat hij niet op Fok! zit moet hij klusjes doen rondom het huis, soort van heitje voor een karweitje zodat hij thuis mag blijven wonen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik geef kinderen altijd een euro als ze mijn winkelwagens mee nemen en terugbrengen naar de AH 15 straten verderop
Dus je geeft ze dan eigenlijk 50cent? En de overige 50cent halen ze uit het karretje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik geef kinderen altijd een euro als ze mijn winkelwagens mee nemen en terugbrengen naar de AH 15 straten verderop
Nee, ik vraag altijd zo'n fopmuntje voor in het karretjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus je geeft ze dan eigenlijk 50cent? En de overige 50cent halen ze uit het karretje.
quote:ht tp://api.viglink.com/api/click?format=go&key=6a9c0e20e713be421ab44d741e3ce389&loc=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1847864%2F7%2F25&v=1&libid=1343100959440&out=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DdyTEja9YOmU%26start%3D3601%26hd%3D1%26autoplay%3D1%26fs%3D1%23t%3D60m1s&ref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1847864%2F8%2F25&title=VBL%20%2F%20AFC%20AJAX%20%231816%3A%20Tobias%20Sana%20-%20forum.fok.nl&txt=Allsvenskan%202012%20%20%20IFK%20G%C3%83%C2%B6teborg%20vs%20Helsingborg%20IF%20x264&jsonp=vglnk_jsonp_13431010640533
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:38 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom kan geen linkjes naar youtube enzo normaal kopieren? is dit van fok?
[..]
ja dat kan ik ook wel maar dan moet ik eerst apart die youtube openen in ander tabbladquote:
Hm, ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook wel maar dan moet ik eerst apart die youtube openen in ander tabblad
ja...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook wel maar dan moet ik eerst apart die youtube openen in ander tabblad
Ah, nu kan ik ook slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik niet.
Denk ik. Ik snap niet wat je bedoelt namelijk.
Ik ga slapen
idd, 12 uur moet je weer hier zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ook slapen. godverdomme niet normaal meer![]()
Openen, link kopieeren, klaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
en dan komt ie dus aanzetten met zo'n tering link
ja normaal kon ik het zo doen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Openen, link kopieeren, klaar.
slapen
Jij niet geslapen zekerquote:
Staat er nog spaghettiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, zometeen nog even de keuken doen, ik krijg bezoek vanavond
Doe stinho de groetenquote:
Whahaha, nee wat glazen en borden alleen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat er nog spaghetti
En welke slet ga je copuleren?
Vrouwelijke machinisten ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha, nee wat glazen en borden alleen.
Een vrouwelijke klasgenoot van me. Even chillen, hapje eten en wie weet sex.
Hahaha, bij de NS werken er meer dan je denktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouwelijke machinisten ja?
Moet niet gekker worden
Best zwaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, bij de NS werken er meer dan je denkt
In het goederen niet zo veel, het is best zwaar werk.
Die wagons aankoppelen is pittig (voor een vrouw), maar zo af en toe spot je er wel één, maar dat zijn over het algemeen ook halve mannen_!
Haha, voor een vrouw best zwaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best zwaar?
Lag jij niet af en toe te pitten?
Als ik wakker ben ga ik richting strandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan allemaal als werkloze, hè. Makkelijk hoor. Zou haast jaloers worden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan allemaal als werkloze, hè. Makkelijk hoor. Zou haast jaloers worden.
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk, moet je een visum hebben voor Oekraïne?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee.
Niemand over gehoord, dus lijkt me niet.
Oekraïne staat er niet bij. Denk dat je nog maar ff navraag moet doen. Zou zo lullig zijn als je er op schiphol achter komtquote:Wanneer heb ik een paspoort nodig en wanneer een identiteitsbewijs?
De Nederlandse identiteitskaart is als reisdocument alleen geldig binnen de Europese Unie. Een paspoort is echter ook buiten de Europese Unie geldig.
Met een Nederlandse identiteitskaart kunt naar de hierna genoemde landen reizen. Landen van de EU: België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-Ierland (inclusief de Kanaaleilanden), Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Madeira en de Azoren), Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief de Canarische eilanden), Tsjechië en Zweden. Overige landen: Andorra, Liechtenstein, Monaco, Noorwegen, San Marino, Turkije, IJsland en Zwitserland.
De landen die je ziet staan zijn onderdeel van de Nederlandse identiteitskaart. Ook niet-EU landen (zoals Turkije) zijn met ID te bezoeken, vaak om 'goodwill' te kweken bij de Europese Unie. Zij doen dus mee aan het 'schengen-akkoord', is het idee. Let op: dat werkt niet vice-versa (dus een turk komt met een ID-kaart niet Nederland of de EU zomaar in).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Oekraïne staat er niet bij. Denk dat je nog maar ff navraag moet doen. Zou zo lullig zijn als je er op schiphol achter komt
Hoi hmfquote:
Ga met 45minuten wegquote:
Naar welk strand ga je? MIjn vrouw wil zometeen naar scheveningen maar ik heb absoluut geen zin in files et cetera. Plus dat we er gisteren al zijn geweest. Maarja, vrouwen zijn wat dat betreft gewoon een beetje vreemd.quote:
Wijk aan Zee ouwe reusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:59 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Naar welk strand ga je? MIjn vrouw wil zometeen naar scheveningen maar ik heb absoluut geen zin in files et cetera. Plus dat we er gisteren al zijn geweest. Maarja, vrouwen zijn wat dat betreft gewoon een beetje vreemd.
Ikzelf ga liever een openlucht zwembad opzoeken ofzo. Maargoed. Dat zit er niet in ben ik bang.
Vlakbij Ijmuiden is dat toch? Dat is me iets te ver, haha. Zitten ook veel Ajacieden nu gok ik. Maarja, in Den Haag en Scheveningen zit het weer pleurisvol met Adosupporters.quote:
Is een beetje voor mensen met kleintjes toch Wijk aan Zee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Valt mee qua joden daar
Het is ook niet een druk strand ofzo
En scheveningen vaak in ajax shirt gelopen, echte hagenezen gaan naar duindorp geloof ik
2x maar geweest en beide keren bij het surfers gedeekte dus zou niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een beetje voor mensen met kleintjes toch Wijk aan Zee?
O nou veel plezier in ieder geval. Je ziet vaak veel Ajacieden bij het zwembad "splesj" in de buurt van Moerdijk (in Brabant), heb je daar een verklaring voor?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Valt mee qua joden daar
Het is ook niet een druk strand ofzo
En scheveningen vaak in ajax shirt gelopen, echte hagenezen gaan naar duindorp geloof ik
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O nou veel plezier in ieder geval. Je ziet vaak veel Ajacieden bij het zwembad "splesj" in de buurt van Moerdijk (in Brabant), heb je daar een verklaring voor?
O wacht.
[ afbeelding ]
Maakt ook verder niet zoveel uit als je maar lol hebt, enige wat ik me daar kan herinneren is dat je op de Hoogovens uitkijkt en dan krijg je toch het idee dat de zee wat minder schoon is maar dat zal in de buurt van Rotterdam nog veel erger zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2x maar geweest en beide keren bij het surfers gedeekte dus zou niet weten eigenlijk
Dat klopt dan weer wel dan jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet zoveel uit als je maar lol hebt, enige wat ik me daar kan herinneren is dat je op de Hoogovens uitkijkt en dan krijg je toch het idee dat de zee wat minder schoon is maar dat zal in de buurt van Rotterdam nog veel erger zijn.
Johquote:
Hoek van Holland is wat dat betreft altijd een "geweldig" strand. De olietankers varen nog net niet over je heen zo dichtbij, en het havengebied is niet veel schoner.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet zoveel uit als je maar lol hebt, enige wat ik me daar kan herinneren is dat je op de Hoogovens uitkijkt en dan krijg je toch het idee dat de zee wat minder schoon is maar dat zal in de buurt van Rotterdam nog veel erger zijn.
Kapi zei al dat je gisteren in scheveningen wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat is dat ge "HMF" over mij steeds? Is dat een gebruiker hier?
Wie is "Kapi"? Het wordt er niet veel duidelijker op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi zei al dat je gisteren in scheveningen was
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wie is "Kapi"? Het wordt er niet veel duidelijker op.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wie is "Kapi"? Het wordt er niet veel duidelijker op.
Groene haas gaan jullie nog een herdenking houden dit jaar?quote:
wat stevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DV doet dat
Ging helemaal aan mij vragen of ik wist hoe Cara nou eigenlijk heet
Elke fok user die zij maar kan bedenken probeert ze vriendjes mee te worden
Weet wel meteen hoe Cara eruit ziet enzo
omijngod mijn dekmantel is ontmaskerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of sop je op oudere mannen en gebruik je fok als dating site?
oudere mannen verdienen meer geldquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er mis met jongens van je eigen leeftijd?
of ben je zo een vroeg wijs type.
Normaal gezien wel maar niet op fok! natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oudere mannen verdienen meer geld
dankjewel voor deze verheldering o wijze heer mikeyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal gezien wel maar niet op fok! natuurlijk.
er zijn honderd mensen juist werkeloos omdat Fok! dat weet je toch.
Je kan het wel! waarom lig jij niet met je tietjes op het strand te pronken met dit weer?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dankjewel voor deze verheldering o wijze heer mikey
omdat het strand te ver weg is en ik geen zin heb in fietsen, ik ga zometeen achterthuis liggen bakkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan het wel! waarom lig jij niet met je tietjes op het strand te pronken met dit weer?
Wel topless? heeft de werkloze buurman er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat het strand te ver weg is en ik geen zin heb in fietsen, ik ga zometeen achterthuis liggen bakken
wie weetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel topless? heeft de werkloze buurman er ook nog wat aan.
die nare lijntjes van nu zijn wel erg lelijk
Ik ben aan het werk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie weet [ afbeelding ] die nare lijntjes van nu zijn wel erg lelijk
moet jij niet naar buiten?
Moet ik nog pics!! roepen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie weet [ afbeelding ] die nare lijntjes van nu zijn wel erg lelijk
moet jij niet naar buiten?
To cool for school.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
tevens, fokken tijdens je werk
Fappenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
To cool for school.
Tevems ja je moet wat... anders duurt de dag zo lang.
Over 2 jaar in kpd als traktatie.quote:
Even buiten pissen voor het douane hokje dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef Saind het volgende:
Sorry ben een beetje moe zit al anderhalf uur op de Bulgaarse douane te wachten en kan niet pissen want de plee kost geld en slikt alleen Turks geld, dat op is.
Pis straks wel in de busquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even buiten pissen voor het douane hokje dan.
moeten ze je maar niet zo lang laten wachten.
Zal wel nep zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Saind het volgende:
Wel tax-free drank ingeslagenvanavond 18 jaar oude Glenfiddich
Zit je nu kei duur te internetten via mobiel of hebben ze daar internet cafés in de derde wereld?quote:
Heb zelfs gratis wifi in de bus manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je nu kei duur te internetten via mobiel of hebben ze daar internet cafés in de derde wereld?
Je weet het morgen of misschien vanavond alquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
meh was wel een luxe winkel hier op de grens. Op de markt zou ik het ook niet snel kopen
Tof welke maatschappij is dat?quote:
Als die kut Bulgaar hier ff doorwerkt met z'n bolle kop ben ik als het goed is rond 5 uur in Plovdiv alcohol snoeien. Kunnen die Turken duidelijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet het morgen of misschien vanavond al
Vind ik ook, het is net lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zeiken, is het warm, is het weer niet goed
Ik haat warmte als ik aan school moet en moet werken dit weekend wordt het weer kut.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zeiken, is het warm, is het weer niet goed
Ach, ik ben ook aan het werk. Sterker nog, ik moet vanavond overwerkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haat warmte als ik aan school moet en moet werken dit weekend wordt het weer kut.
Nice. Wat heb je er daar voor betaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Saind het volgende:
Wel tax-free drank ingeslagenvanavond 18 jaar oude Glenfiddich
Ik ook, denk wel dat ik een lange pauze neem met terrasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook aan het werk. Sterker nog, ik moet vanavond overwerken
Zo ook maar eens doen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, denk wel dat ik een lange pauze neem met terras
Las ik nu pas dat je de hoerenbuurt alweer verlaten hebt, viel niet mee natuurlijk meer wegbrengen dan je verdientquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice. Wat heb je er daar voor betaald?
Ik moet 4 uur pas werken, dus ik kan net niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook aan het werk. Sterker nog, ik moet vanavond overwerken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Las ik nu pas dat je de hoerenbuurt alweer verlaten hebt, viel niet mee natuurlijk meer wegbrengen dan je verdient
Je oude werkgever beviel je toch beter? Of heeft hij je een salaris verhoging aangebodenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben weg ja. In mijn proeftijd. Terug naar mijn oude werkgever. Maar ga uit melancholische overwegingen nog wel eens die hoerenweg rijden.
Zoekt pub nog mods ja?quote:
Dik salaris, dikke auto, maar als het gevoel niet goed zit, moet je maken dat je wegkomt. Gelukkig bood mijn oude werkgever daar een mogelijkheid in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je oude werkgever beviel je toch beter? Of heeft hij je een salaris verhoging aangeboden
Is nog een gelukje, maar je hebt wel gelijk als het gevoel niet goed is wordt het ook niet goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dik salaris, dikke auto, maar als het gevoel niet goed zit, moet je maken dat je wegkomt. Gelukkig bood mijn oude werkgever daar een mogelijkheid in.
Dat voel je idd aan. Kan het nog zo mooi voorgespiegeld zijn, maar daar koop je dan niets voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog een gelukje, maar je hebt wel gelijk als het gevoel niet goed is wordt het ook niet goed
Massaal modden gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook al?Heel vbl sc volgens mij
Iets meer dan 30. Met sigaren erbij kwam ik op 43 iigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice. Wat heb je er daar voor betaald?
Hoi pizzageit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb alleen geen mail gestuurd, meen me te herinneren dat dat moest
Moest ff weg, bagagecontrole.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat voel je idd aan. Kan het nog zo mooi voorgespiegeld zijn, maar daar koop je dan niets voor.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat die Glennfiddich heeft gekost.
Waar ben je zo lang geweest vakantie of ban?quote:
Hmm. Da's niet te veel nee. Heb net een 15 jaar oude Lagavullin en een 12 jaar oude Laphroaig op de kop getikt. Opheffingsuitverkoop bij een slijterij. Heb ik een slag geslagen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Iets meer dan 30. Met sigaren erbij kwam ik op 43 iig
Heb van de week in Skopje met een Schot opgetrokken die een fles cask-strength bij had, en lekker!! Normale is ineens een beetje laf danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Da's niet te veel nee. Heb net een 15 jaar oude Lagavullin en een 12 jaar oude Laphroaig op de kop getikt. Opheffingsuitverkoop bij een slijterij. Heb ik een slag geslagen.
Ik had een weekban gekregen, maar ik ging toen al op vakantiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ben je zo lang geweest vakantie of ban?
waar ben jij geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had een weekban gekregen, maar ik ging toen al op vakantie
Ben nu al een weekje terug in NL
Boelerquote:
We zijn allemaal een beetje boeler.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach sommige kijken gtst, andere bestellen hun schoenen op Zalando.
Die gedwongen kijken eigenlijk ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
Mannen die vrijwillig naar GTST kijken zijn op geen enkele manier serieus te nemen.
Toch lekker zo'n hommo scene op zn tijd met lucas sanders hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
Mannen die vrijwillig naar GTST kijken zijn op geen enkele manier serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
Mee eens gezien ik altijd mee moest kijken :-(quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
Mwah, die hebben nog een zwak excuus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gedwongen kijken eigenlijk ook niet
Nog chocka gehosselt?quote:
Oh ja, jij zat hier nou ook al.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:00 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Toch lekker zo'n hommo scene op zn tijd met lucas sanders hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Onze stink kaarsen in het rectum aanbreng chick.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onze stink kaarsen in het rectum aanbreng chick.
af en toequote:
that's not my name that not my namequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onze stink kaarsen in het rectum aanbreng chick.
Dag jongedamequote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
af en toe
[..]
that's not my name that not my name
Die status raak je niet meer kwijt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:05 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
af en toe
[..]
that's not my name that not my name
Dritzz al weer mod?quote:
Hoeveel kost zo iets nou?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef Happel het volgende:
Kiev geboekt.
40 graden, damn waar begin ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |