Je bent er een stuk of 30 vergetenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik eet een ijsje.
Ik eet een paasei.
Ik eet pizza.
Ik eet vanille ijs
Ik eet patat.
Ik eet vanillevla.
Ik eet doritos.
Ik eet een appelkoek.
Ik eet 2 kaastosti's met ketchup.
Ik eet bitterballen met mosterd.
Ik eet een salmiaklolly.
Ik eet twee frikandellen.
Ik eet een Twix.
Ik eet kipnuggets.
Ik eet drie kaassoufflés.
Ik eet een van dobben kroket.
Ik eet yoghurt.
Ik eet een twix.
Pleur op joh, achterlijke boer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Corperate fuckwat wordt je dus?Kubusmongoloid.
vertelt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom op je verteld zo weinig buiten het feit dat je altijd iets gaat eten of drinken
Mag. Hoeft niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb hem net even gebeld, kort haar is akkoord maar hij wil dan wel roze all stars met mickey mouse trui, is dat goed??
Zie je nou wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
vertelt.
Verder ben jij de laatste aan wie ik iets kwijt wil.
Totdat je GTA4 uitzet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik neuk 17 jarige sletjes, snuif coke van mijn fietsband en snatch portomonnee's in de stad YOLO BITCHES..
GGMM werkt niet manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:30 schreef j0rdiiii het volgende:
ggmm die jongen kan nu helemaal niet slapen terwijl die om 11 uur al weg moet....
GTAquote:
Komma vergeten, ik bedoel Davy.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM werkt niet mandie paar uur dat hij niet op Fok! zit moet hij klusjes doen rondom het huis, soort van heitje voor een karweitje zodat hij thuis mag blijven wonen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik geef kinderen altijd een euro als ze mijn winkelwagens mee nemen en terugbrengen naar de AH 15 straten verderop
Dus je geeft ze dan eigenlijk 50cent? En de overige 50cent halen ze uit het karretje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik geef kinderen altijd een euro als ze mijn winkelwagens mee nemen en terugbrengen naar de AH 15 straten verderop
Nee, ik vraag altijd zo'n fopmuntje voor in het karretjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus je geeft ze dan eigenlijk 50cent? En de overige 50cent halen ze uit het karretje.
quote:ht tp://api.viglink.com/api/click?format=go&key=6a9c0e20e713be421ab44d741e3ce389&loc=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1847864%2F7%2F25&v=1&libid=1343100959440&out=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DdyTEja9YOmU%26start%3D3601%26hd%3D1%26autoplay%3D1%26fs%3D1%23t%3D60m1s&ref=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1847864%2F8%2F25&title=VBL%20%2F%20AFC%20AJAX%20%231816%3A%20Tobias%20Sana%20-%20forum.fok.nl&txt=Allsvenskan%202012%20%20%20IFK%20G%C3%83%C2%B6teborg%20vs%20Helsingborg%20IF%20x264&jsonp=vglnk_jsonp_13431010640533
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:38 schreef j0rdiiii het volgende:
waarom kan geen linkjes naar youtube enzo normaal kopieren? is dit van fok?
[..]
ja dat kan ik ook wel maar dan moet ik eerst apart die youtube openen in ander tabbladquote:
Hm, ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook wel maar dan moet ik eerst apart die youtube openen in ander tabblad
ja...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja dat kan ik ook wel maar dan moet ik eerst apart die youtube openen in ander tabblad
Ah, nu kan ik ook slapen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik niet.
Denk ik. Ik snap niet wat je bedoelt namelijk.
Ik ga slapen
idd, 12 uur moet je weer hier zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:41 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga ook slapen. godverdomme niet normaal meer![]()
Openen, link kopieeren, klaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
en dan komt ie dus aanzetten met zo'n tering link
ja normaal kon ik het zo doen...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Openen, link kopieeren, klaar.
slapen
Jij niet geslapen zekerquote:
Staat er nog spaghettiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, zometeen nog even de keuken doen, ik krijg bezoek vanavond
Doe stinho de groetenquote:
Whahaha, nee wat glazen en borden alleen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat er nog spaghetti
En welke slet ga je copuleren?
Vrouwelijke machinisten ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha, nee wat glazen en borden alleen.
Een vrouwelijke klasgenoot van me. Even chillen, hapje eten en wie weet sex.
Hahaha, bij de NS werken er meer dan je denktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouwelijke machinisten ja?
Moet niet gekker worden
Best zwaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, bij de NS werken er meer dan je denkt
In het goederen niet zo veel, het is best zwaar werk.
Die wagons aankoppelen is pittig (voor een vrouw), maar zo af en toe spot je er wel één, maar dat zijn over het algemeen ook halve mannen_!
Haha, voor een vrouw best zwaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best zwaar?
Lag jij niet af en toe te pitten?
Als ik wakker ben ga ik richting strandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan allemaal als werkloze, hè. Makkelijk hoor. Zou haast jaloers worden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan allemaal als werkloze, hè. Makkelijk hoor. Zou haast jaloers worden.
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk, moet je een visum hebben voor Oekraïne?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee.
Niemand over gehoord, dus lijkt me niet.
Oekraïne staat er niet bij. Denk dat je nog maar ff navraag moet doen. Zou zo lullig zijn als je er op schiphol achter komtquote:Wanneer heb ik een paspoort nodig en wanneer een identiteitsbewijs?
De Nederlandse identiteitskaart is als reisdocument alleen geldig binnen de Europese Unie. Een paspoort is echter ook buiten de Europese Unie geldig.
Met een Nederlandse identiteitskaart kunt naar de hierna genoemde landen reizen. Landen van de EU: België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-Ierland (inclusief de Kanaaleilanden), Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Madeira en de Azoren), Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief de Canarische eilanden), Tsjechië en Zweden. Overige landen: Andorra, Liechtenstein, Monaco, Noorwegen, San Marino, Turkije, IJsland en Zwitserland.
De landen die je ziet staan zijn onderdeel van de Nederlandse identiteitskaart. Ook niet-EU landen (zoals Turkije) zijn met ID te bezoeken, vaak om 'goodwill' te kweken bij de Europese Unie. Zij doen dus mee aan het 'schengen-akkoord', is het idee. Let op: dat werkt niet vice-versa (dus een turk komt met een ID-kaart niet Nederland of de EU zomaar in).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Oekraïne staat er niet bij. Denk dat je nog maar ff navraag moet doen. Zou zo lullig zijn als je er op schiphol achter komt
Hoi hmfquote:
Ga met 45minuten wegquote:
Naar welk strand ga je? MIjn vrouw wil zometeen naar scheveningen maar ik heb absoluut geen zin in files et cetera. Plus dat we er gisteren al zijn geweest. Maarja, vrouwen zijn wat dat betreft gewoon een beetje vreemd.quote:
Wijk aan Zee ouwe reusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:59 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Naar welk strand ga je? MIjn vrouw wil zometeen naar scheveningen maar ik heb absoluut geen zin in files et cetera. Plus dat we er gisteren al zijn geweest. Maarja, vrouwen zijn wat dat betreft gewoon een beetje vreemd.
Ikzelf ga liever een openlucht zwembad opzoeken ofzo. Maargoed. Dat zit er niet in ben ik bang.
Vlakbij Ijmuiden is dat toch? Dat is me iets te ver, haha. Zitten ook veel Ajacieden nu gok ik. Maarja, in Den Haag en Scheveningen zit het weer pleurisvol met Adosupporters.quote:
Is een beetje voor mensen met kleintjes toch Wijk aan Zee?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Valt mee qua joden daar
Het is ook niet een druk strand ofzo
En scheveningen vaak in ajax shirt gelopen, echte hagenezen gaan naar duindorp geloof ik
2x maar geweest en beide keren bij het surfers gedeekte dus zou niet weten eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een beetje voor mensen met kleintjes toch Wijk aan Zee?
O nou veel plezier in ieder geval. Je ziet vaak veel Ajacieden bij het zwembad "splesj" in de buurt van Moerdijk (in Brabant), heb je daar een verklaring voor?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Valt mee qua joden daar
Het is ook niet een druk strand ofzo
En scheveningen vaak in ajax shirt gelopen, echte hagenezen gaan naar duindorp geloof ik
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
O nou veel plezier in ieder geval. Je ziet vaak veel Ajacieden bij het zwembad "splesj" in de buurt van Moerdijk (in Brabant), heb je daar een verklaring voor?
O wacht.
[ afbeelding ]
Maakt ook verder niet zoveel uit als je maar lol hebt, enige wat ik me daar kan herinneren is dat je op de Hoogovens uitkijkt en dan krijg je toch het idee dat de zee wat minder schoon is maar dat zal in de buurt van Rotterdam nog veel erger zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2x maar geweest en beide keren bij het surfers gedeekte dus zou niet weten eigenlijk
Dat klopt dan weer wel dan jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet zoveel uit als je maar lol hebt, enige wat ik me daar kan herinneren is dat je op de Hoogovens uitkijkt en dan krijg je toch het idee dat de zee wat minder schoon is maar dat zal in de buurt van Rotterdam nog veel erger zijn.
Johquote:
Hoek van Holland is wat dat betreft altijd een "geweldig" strand. De olietankers varen nog net niet over je heen zo dichtbij, en het havengebied is niet veel schoner.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet zoveel uit als je maar lol hebt, enige wat ik me daar kan herinneren is dat je op de Hoogovens uitkijkt en dan krijg je toch het idee dat de zee wat minder schoon is maar dat zal in de buurt van Rotterdam nog veel erger zijn.
Kapi zei al dat je gisteren in scheveningen wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:18 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wat is dat ge "HMF" over mij steeds? Is dat een gebruiker hier?
Wie is "Kapi"? Het wordt er niet veel duidelijker op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi zei al dat je gisteren in scheveningen was
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:21 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wie is "Kapi"? Het wordt er niet veel duidelijker op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |