Staat er nog spaghettiquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, zometeen nog even de keuken doen, ik krijg bezoek vanavond
Doe stinho de groetenquote:
Whahaha, nee wat glazen en borden alleen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Staat er nog spaghetti
En welke slet ga je copuleren?
Vrouwelijke machinisten ja?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whahaha, nee wat glazen en borden alleen.
Een vrouwelijke klasgenoot van me. Even chillen, hapje eten en wie weet sex.
Hahaha, bij de NS werken er meer dan je denktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrouwelijke machinisten ja?
Moet niet gekker worden
Best zwaar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, bij de NS werken er meer dan je denkt
In het goederen niet zo veel, het is best zwaar werk.
Die wagons aankoppelen is pittig (voor een vrouw), maar zo af en toe spot je er wel één, maar dat zijn over het algemeen ook halve mannen_!
Haha, voor een vrouw best zwaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best zwaar?
Lag jij niet af en toe te pitten?
Als ik wakker ben ga ik richting strandquote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan allemaal als werkloze, hè. Makkelijk hoor. Zou haast jaloers worden.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan allemaal als werkloze, hè. Makkelijk hoor. Zou haast jaloers worden.
Geen idee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk, moet je een visum hebben voor Oekraïne?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen idee.
Niemand over gehoord, dus lijkt me niet.
Oekraïne staat er niet bij. Denk dat je nog maar ff navraag moet doen. Zou zo lullig zijn als je er op schiphol achter komtquote:Wanneer heb ik een paspoort nodig en wanneer een identiteitsbewijs?
De Nederlandse identiteitskaart is als reisdocument alleen geldig binnen de Europese Unie. Een paspoort is echter ook buiten de Europese Unie geldig.
Met een Nederlandse identiteitskaart kunt naar de hierna genoemde landen reizen. Landen van de EU: België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië en Noord-Ierland (inclusief de Kanaaleilanden), Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal (inclusief Madeira en de Azoren), Slovenië, Slowakije, Spanje (inclusief de Canarische eilanden), Tsjechië en Zweden. Overige landen: Andorra, Liechtenstein, Monaco, Noorwegen, San Marino, Turkije, IJsland en Zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |