bron:bbc.co.ukquote:BIG MATCH STATS
If past history is anything to go by, holders Manchester United statistically have only a 16% chance of progressing to the semis, following their 2-2 draw against FC Porto at Old Trafford.
This is the fourth time FC Porto and Manchester United have been drawn against each other in European competition. Porto have prevailed on two occasions, knocking United out of the 1977-78 Cup Winners' Cup and the 2003-04 Champions League. United eliminated the Portuguese club at the quarter-final stage of the 1996-97 Champions League.
Porto have never lost at home to Manchester United , winning 4-0 in 1977, drawing 0-0 20 years later and winning 2-1 in 2004.
Current squad members Wes Brown, Gary Neville, Ryan Giggs, Paul Scholes (who scored in the home leg), John O'Shea, Darren Fletcher and Cristiano Ronaldo all played for United during the second round matches with Porto in 2004. Porto's only survivor from those matches is Pedro Emanuel who came on in the 36th minute of the 1-1 draw at Old Trafford.
Porto are unbeaten in 12 European home matches against English clubs, winning five and drawing seven.
Manchester United have visited Portugal nine times, winning four, drawing one and losing four. Their most recent visit resulted in a 1-0 win at Sporting during the 2007-08 CL group phase.
De 2-2 was al een stuntquote:
straks wordt het een top wedstrijd als gisterenquote:
Was gisteren ook mijn voorspelling dus mischien helpt hetquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
straks wordt het een top wedstrijd als gisteren
Eens!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop op een finale Man U - Barca. Al die andere ploegen heb ik niks mee.
Park zit na zijn beschamende optreden van het weekend op de tribune.quote:Porto: To follow.
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Evra, Ferdinand, Vidic, Anderson, Giggs, Carrick, Ronaldo, Berbatov, Rooney. Subs to follow.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop op een finale Man U - Barca. Al die andere ploegen heb ik niks mee.
Vandaag zijn eerste goal!quote:
Dat Park bij man utd speeltquote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Park zit na zijn beschamende optreden van het weekend op de tribune.
Park is de Kuijt voor Man.United, alleen met minder rendement. Prima extra dimensie om erbij te hebben voor hen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Park bij man utd speelt![]()
Waardeloze voetballer voor de top
Beter verkopen ze hem in de zomer
Vind ik zelf ook wel een goede vergelijking hoor.quote:
Gisteren op het forum zei ook iemand wordt een saaie 0-0 wedstrijd ik zet de tv uitquote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Was gisteren ook mijn voorspelling dus mischien helpt het
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Kerol het volgende:
Man Utd - Barca. Wat een geweldige finale zou dat zijn zeg.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gisteren op het forum zei ook iemand wordt een saaie 0-0 wedstrijd ik zet de tv uit
zonde
wat een halve zool inderdaadquote:
De Hulk?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef Rots het volgende:
De Hulk gaat vlammen vanavond.![]()
Go Portoooo.
Spreekt het dan goed uit sukkelquote:
Koeman mongoolquote:
Iedereen heet een hekel aan dat Man united met die Fergusonquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is de helft van de mensen hier voor dat neger porto?
Omdat porto kut is maar man united is nog kutterquote:Op woensdag 15 april 2009 20:30 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is de helft van de mensen hier voor dat neger porto?
Hmm nee omdat die Ronaldo bij Man United speeltquote:Op woensdag 15 april 2009 20:31 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Iedereen heet een hekel aan dat Man united met die Ferguson
Sinds 2008quote:Op woensdag 15 april 2009 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
De Hulk?
Sinds wanneer speelt een superheld bij een voetbalclub?
Welke rugnummer heeft hij?quote:
Je herkent hem niet aan zn rugnummer hoor, zoek maar naar een Hulk.quote:
Fernandoquote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef SimK het volgende:
Hoe heet die stofzuiger bij Porto ook alweer? Die vorige week zo goed speelde?
Hij zei het net ook al, inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef Rikketik het volgende:
Ik wacht al op Koeman in de rust met zijn 'Kicks' i.p.v Giggs.
En Ween Roenie.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef Rikketik het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef Rikketik het volgende:
Ik hoor alleen maar gefluitquote:
Ik zet hem af, wordt niet wat vanavond.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef Rikketik het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zou bijna voor Man U. worden voor Ronaldo.
De beste Portugees na Eusebio.
Ik zal het niet doen als ik jou wasquote:Op woensdag 15 april 2009 20:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zet hem af, wordt niet wat vanavond.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik zal het niet doen als ik jou was
De wedstrijd is al 5 min bezigquote:
Hij is portuguees de club is portugeesquote:
Dus?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij is portuguees de club is portugees
Ja, weet ik. Dan juich je toch juist wel?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij speelde vroeger voor Sporting Lissabon, de aartsrivaal van FC Porto.
Doen alleen de grootstenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
geweldighoe snoer je het publiek de mond
Jochie?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Zat er wel aardig in, dat schot van dat jochie.
jochie volgens mij is hij een manquote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Zat er wel aardig in, dat schot van dat jochie.
Hij baalt van zijn eigen vorm van dit jaar.quote:
hij juicht niet omdat ie dan de betere man lijkt. hij wil zich niet laten kennen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Dan juich je toch juist wel?Of moet Sneijder ook ineens ingetogen juichen als hij scoort tegen Feyenoord.
was maar een intikker dus je hebt niet veel gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ach, in de poster's ogen kan het vast nog een jochie zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jochie volgens mij is hij een man
Aanstellerig gedrag dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij juicht niet omdat ie dan de betere man lijkt. hij wil zich niet laten kennen.
Leg dat nou eens uitquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
beetje jammer dat ronaldo moet scoren dan, maar goed.
Golfer is 573, dus ja...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Ach ach, in de poster's ogen kan het vast nog een jochie zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij baalt van zijn eigen vorm van dit jaar.
ga je daar druk om makenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Die broek van van der Sar is trouwens echt lelijk
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij baalt van zijn eigen vorm van dit jaar.
Wel mede-topscorer. Maar ja, die andere topscorer heeft nou ook niet een mega jaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar jij wel.
Dit seizoen is Ronaldo echt niet zo in vorm hoor.
die hulk is helemaal niet groenquote:
komt ook omdat ie vorig jaar wel héél goed was.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar jij wel.
Hij haalt niet de 9 van vorig jaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar jij wel.
Klopt.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wel mede-topscorer. Maar ja, die andere topscorer heeft nou ook niet een mega jaar.
Maar dat is oneerlijk. 42 goals zal hij misschien nooit evenaren, maar hij kan wel een betere speler worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt.
Maar als je eens vergelijkt met de vorm van Ronaldo van vorig seizoen.
lekker belangrijkquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Die broek van van der Sar is trouwens echt lelijk
Ik zie elke week een wedstrijd van United, hij is geen schim van de speler die ie vorig jaar was. Er is geen twijfel over dat Messi hem voorbij is als voetballer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroīd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Bij Gomes in de leer geweest natuurlijk. Die had toch ooit een assist met zijn slingerworp?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:01 schreef Merkie het volgende:
Wat gooit VDS bizar ver zeg.
Hij wil gewoon te graag naar Real heenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zie elke week een wedstrijd van United, hij is geen schim van de speler die ie vorig jaar was. Er is geen twijfel over dat Messi hem voorbij is als voetballer.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat de wedstrijden tegelijk worden gespeeld, zit de hele tijd te zappen.
Dat is hetzelfde zeggen dan dat Pele beter was dan Cruijff.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik zie elke week een wedstrijd van United, hij is geen schim van de speler die ie vorig jaar was. Er is geen twijfel over dat Messi hem voorbij is als voetballer.
Hij is gek. Dat was niet uit stand.quote:
Maar volgens mij hadden we het over vorm.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde zeggen dan dat Pele beter was dan Cruijff.
Was Cruijff daardoor een slechte voetballer ?
Ik denk niet dat er hier mensen zijn die Cruijff en Pele hebben zien spelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Sar, leuke keeper, maar totaal geen uitstraling.˛
Cruijff en Pele wie zijn datquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier mensen zijn die Cruijff en Pele hebben zien spelen.
Er moeten eens echt goede PAP oplossingen komenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat de wedstrijden tegelijk worden gespeeld, zit de hele tijd te zappen.
Golferquote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Cruijff wel, toen met die afscheidswedstrijd van Bergkamp. Vond hem vrij slecht toen, geen schim van de voetballer die hij ooit was.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bij gelijke stand wint degene met de meeste uit-doelpunten.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Stienn het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar uitdoelpunten tellen die nu voor 2? Zag net onderin staan dat het nu 2-3 staat... maar als uitdoelpunten voor 2 tellen dan lijkt het me nu 4-4 te staan of heb ik het mis?
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Stienn het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar uitdoelpunten tellen die nu voor 2? Zag net onderin staan dat het nu 2-3 staat... maar als uitdoelpunten voor 2 tellen dan lijkt het me nu 4-4 te staan of heb ik het mis?
Zodra beide ploegen evenveel hebben gescoord wordt er gekeken wie de meeste uitdoelpunten heeft gemaakt.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Stienn het volgende:
Cruijff was zoiezo overschat.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
ja want zoveel mensen hebben een 40 inc HD tvquote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Er moeten eens echt goede PAP oplossingen komen
Sport1 heeft wel zo'n overview met alle 8 kanalen maar daar gebruiken ze maar 25% van het beeldpotentieel...
Als ze dat in HD zouden doen en gebruik maken van hele scherm dan kan je met een HD projector echt alles volgen want elk beeld is dan ter grootte nog van een 40 inch tv ofzo in goede resolutie.
Maar nee zulke visionairs zijn het niet daar
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
De Hulk is een speler die niet weet wat hij niet kan. Met zijn bonkige lichaam probeert hij telkens acties te maken die horen bij een verfijnde quicksilverachtige notulist horen.˛
Omdat het stadion verouderd is misschien?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
Het camerawerk is echt irritant. De hoofdcamera beweegt heel schokkerig en snel in plaats van langzaam en soepel.
Uitdoelpunten tellen nooit dubbel. Die zin zorgt eigenlijk alleen voor verwarring.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen alleen dubbel bij gelijkspel, duh.
Dragão verouderd?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat het stadion verouderd is misschien?
Bij San Siro heb je dat effect ook.
Dit stadion is vrij nieuw en het lijkt me niet dat het stadion er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat het stadion verouderd is misschien?
Bij San Siro heb je dat effect ook.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
Het camerawerk is echt irritant. De hoofdcamera beweegt heel schokkerig en snel in plaats van langzaam en soepel.
quote:
last van ghosting ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had je gister ook, ging de camera naar het publiek echt fokking snel....
ja stel je voor dat Ronaldo wel in vorm is.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar volgens mij hadden we het over vorm.
Ze hebben ook nooit live een toespraak van Adolf Hitler bijgewoond.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Leg eens uitquote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cruijff was zoiezo overschat.
haalde het in de verste verte niet bij spelers als Maradona, Pele, Garrincha, Eusebio enz.;
Ik blijf het een absolute geweldenaar vinden die Giggs.quote:
Giggs is een held inderdaad, maar hij meer kunnen doen met deze bal.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik blijf het een absolute geweldenaar vinden die Giggs.
Tis ff anders dan gisteren jaquote:
Giggs is plots een held terwijl ie 80 % van de wedstrijden op de bank zit.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:19 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Giggs is een held inderdaad, maar hij meer kunnen doen met deze bal.
Hij is genomineerd voor speler van het jaar.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Giggs is plots een held terwijl ie 80 % van de wedstrijden op de bank zit.
Ja ik las het. Absurdquote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij is genomineerd voor speler van het jaar.
Weet je hoevaak hij in de basis stond?
11 keer.
11.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Giggs is plots een held terwijl ie 80 % van de wedstrijden op de bank zit.
Ja ben benieuwdquote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt een weergaloze goal van je held gemist schat
Terwijl hoeren op woensdag het goedkoopst zijn vanwegen het voetbalquote:Op woensdag 15 april 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
mooi kut kan ik woensdag dus niet zien
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl hoeren op woensdag het goedkoopst zijn vanwegen het voetbal
Euh ja, maar het gaat om speler van het JAAR. Leuk dat je z'n carriere post, maar daar gaat die uitverkiezing niet over.quote:
Eh nee, het ging erover of hij een held is of niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Euh ja, maar het gaat om speler van het JAAR. Leuk dat je z'n carriere post, maar daar gaat die uitverkiezing niet over.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:30 schreef Rikketik het volgende:
Ronaldo met zijn stoīcijnse kop.
[ afbeelding ]
Held!quote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Anders moet je die hele reclame nog afwachten
http://videos.sapo.pt/Jj1m9rLtaPQbrHT8krRE
Hilarisch.quote:
wat een goalquote:Op woensdag 15 april 2009 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Anders moet je die hele reclame nog afwachten
http://videos.sapo.pt/Jj1m9rLtaPQbrHT8krRE
Ik ga er al niet eens meer op inquote:Op woensdag 15 april 2009 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hilarisch.
Tot dusver lacht ie het laatst.
Wereldspeler
het is porggggggggtooooo aldus sierdddddddquote:Op woensdag 15 april 2009 21:36 schreef Rikketik het volgende:
'Jāāāāāā, Porto moet nog een stukje beter gaan voetballen. Ik weet nog dat ik bij Benfica blablabla...'
quote:
Waar die brabo's die G toch altijd vandaan halenquote:Op woensdag 15 april 2009 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is porggggggggtooooo aldus sierddddddd
Jij komt ook nergens anders. Dat is een kloon van Paul.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die zie ik vaker in VBL posten dan jij hoor...
glasvezel is ook veel snellerquote:Op woensdag 15 april 2009 21:42 schreef Merkie het volgende:
UPC internet-reclame met debiele kinders![]()
![]()
.
dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 15 april 2009 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar die brabo's die G toch altijd vandaan halen.
We gaan doorgggggggg.
En Koeman blijft ook zo dom overkomen, Die O'sie van mesjester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |