bron:bbc.co.ukquote:BIG MATCH STATS
If past history is anything to go by, holders Manchester United statistically have only a 16% chance of progressing to the semis, following their 2-2 draw against FC Porto at Old Trafford.
This is the fourth time FC Porto and Manchester United have been drawn against each other in European competition. Porto have prevailed on two occasions, knocking United out of the 1977-78 Cup Winners' Cup and the 2003-04 Champions League. United eliminated the Portuguese club at the quarter-final stage of the 1996-97 Champions League.
Porto have never lost at home to Manchester United , winning 4-0 in 1977, drawing 0-0 20 years later and winning 2-1 in 2004.
Current squad members Wes Brown, Gary Neville, Ryan Giggs, Paul Scholes (who scored in the home leg), John O'Shea, Darren Fletcher and Cristiano Ronaldo all played for United during the second round matches with Porto in 2004. Porto's only survivor from those matches is Pedro Emanuel who came on in the 36th minute of the 1-1 draw at Old Trafford.
Porto are unbeaten in 12 European home matches against English clubs, winning five and drawing seven.
Manchester United have visited Portugal nine times, winning four, drawing one and losing four. Their most recent visit resulted in a 1-0 win at Sporting during the 2007-08 CL group phase.
De 2-2 was al een stuntquote:
straks wordt het een top wedstrijd als gisterenquote:
Was gisteren ook mijn voorspelling dus mischien helpt hetquote:Op woensdag 15 april 2009 19:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
straks wordt het een top wedstrijd als gisteren
Eens!quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop op een finale Man U - Barca. Al die andere ploegen heb ik niks mee.
Park zit na zijn beschamende optreden van het weekend op de tribune.quote:Porto: To follow.
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Evra, Ferdinand, Vidic, Anderson, Giggs, Carrick, Ronaldo, Berbatov, Rooney. Subs to follow.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik hoop op een finale Man U - Barca. Al die andere ploegen heb ik niks mee.
Vandaag zijn eerste goal!quote:
Dat Park bij man utd speeltquote:Op woensdag 15 april 2009 19:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Park zit na zijn beschamende optreden van het weekend op de tribune.
Park is de Kuijt voor Man.United, alleen met minder rendement. Prima extra dimensie om erbij te hebben voor hen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat Park bij man utd speelt![]()
Waardeloze voetballer voor de top
Beter verkopen ze hem in de zomer
Vind ik zelf ook wel een goede vergelijking hoor.quote:
Gisteren op het forum zei ook iemand wordt een saaie 0-0 wedstrijd ik zet de tv uitquote:Op woensdag 15 april 2009 19:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Was gisteren ook mijn voorspelling dus mischien helpt het
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Kerol het volgende:
Man Utd - Barca. Wat een geweldige finale zou dat zijn zeg.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Gisteren op het forum zei ook iemand wordt een saaie 0-0 wedstrijd ik zet de tv uit
zonde
wat een halve zool inderdaadquote:
De Hulk?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:02 schreef Rots het volgende:
De Hulk gaat vlammen vanavond.![]()
Go Portoooo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |