Hij is portuguees de club is portugeesquote:
Dus?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hij is portuguees de club is portugees
Ja, weet ik. Dan juich je toch juist wel?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij speelde vroeger voor Sporting Lissabon, de aartsrivaal van FC Porto.
Doen alleen de grootstenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
geweldighoe snoer je het publiek de mond
Jochie?quote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Zat er wel aardig in, dat schot van dat jochie.
jochie volgens mij is hij een manquote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
Zat er wel aardig in, dat schot van dat jochie.
Hij baalt van zijn eigen vorm van dit jaar.quote:
hij juicht niet omdat ie dan de betere man lijkt. hij wil zich niet laten kennen.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Dan juich je toch juist wel?Of moet Sneijder ook ineens ingetogen juichen als hij scoort tegen Feyenoord.
was maar een intikker dus je hebt niet veel gemistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ach, in de poster's ogen kan het vast nog een jochie zijn.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jochie volgens mij is hij een man
Aanstellerig gedrag dus.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hij juicht niet omdat ie dan de betere man lijkt. hij wil zich niet laten kennen.
Leg dat nou eens uitquote:Op woensdag 15 april 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
beetje jammer dat ronaldo moet scoren dan, maar goed.
Golfer is 573, dus ja...quote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
[..]
Ach ach, in de poster's ogen kan het vast nog een jochie zijn.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij baalt van zijn eigen vorm van dit jaar.
ga je daar druk om makenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Die broek van van der Sar is trouwens echt lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |