quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef Stienn het volgende:
misschien een hele domme vraag, maar uitdoelpunten tellen die nu voor 2? Zag net onderin staan dat het nu 2-3 staat... maar als uitdoelpunten voor 2 tellen dan lijkt het me nu 4-4 te staan of heb ik het mis?
Omdat het stadion verouderd is misschien?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
Het camerawerk is echt irritant. De hoofdcamera beweegt heel schokkerig en snel in plaats van langzaam en soepel.
Uitdoelpunten tellen nooit dubbel. Die zin zorgt eigenlijk alleen voor verwarring.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen alleen dubbel bij gelijkspel, duh.
Dragão verouderd?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat het stadion verouderd is misschien?
Bij San Siro heb je dat effect ook.
Dit stadion is vrij nieuw en het lijkt me niet dat het stadion er iets mee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat het stadion verouderd is misschien?
Bij San Siro heb je dat effect ook.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef TC03 het volgende:
Het camerawerk is echt irritant. De hoofdcamera beweegt heel schokkerig en snel in plaats van langzaam en soepel.
quote:
last van ghosting ofzoquote:Op woensdag 15 april 2009 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had je gister ook, ging de camera naar het publiek echt fokking snel....
ja stel je voor dat Ronaldo wel in vorm is.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar volgens mij hadden we het over vorm.
Ze hebben ook nooit live een toespraak van Adolf Hitler bijgewoond.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er hier mensen zijn die Cruijff en Pele hebben zien spelen.
Leg eens uitquote:Op woensdag 15 april 2009 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Cruijff was zoiezo overschat.
haalde het in de verste verte niet bij spelers als Maradona, Pele, Garrincha, Eusebio enz.;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |