Nee, dat helpt niet, maar je zal wel weer niet snappen waarom.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat je 12 uur per dag online bent in de VBL SC helpt natuurlijk wel
Blijven oefenen he.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n hoogste score is 350.000 ofzo. Gewoon vernederend wat je deed man.
En je haat mij maar stiekem heb je en stukje liefde voor Davy in je hartquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet, maar je zal wel weer niet snappen waarom.
Eerder zei je nog van wel man.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:55 schreef GGMM het volgende:
Overigens is de sluitingsdatum morgen, wat natuurlijk niet per se betekent dat het morgen bekend wordt wie de nieuwe mod wordt.
Hoe helpt dit dan, mocht het waar zijn.. wat het duidelijk niet is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En je haat mij maar stiekem heb je en stukje liefde voor Davy in je hartNet als GGMM.
Helpt ook.
Hij is zichzelf nu aan het spytoolen en al die reacties aan het editten, geef het op man.. you cant fight the power.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja wat de fuck... ik zal eens kijken
Zoek je eigen user die je gaat zitten haten, steel niet die van mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe helpt dit dan, mocht het waar zijn.. wat het duidelijk niet is.
Jouw aanwezigheid is zo waardevol dat jij een stem hebt?
Ik heb geen stem. Maar mijn mening zal wel meegenomen worden in de eindbeoordeling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe helpt dit dan, mocht het waar zijn.. wat het duidelijk niet is.
Jouw aanwezigheid is zo waardevol dat jij een stem hebt?
ja vertel, wie vind je eigenlijk dat het moet worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb geen stem. Maar mijn mening zal wel meegenomen worden in de eindbeoordeling.
Houd oe smoel manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 04:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoek je eigen user die je gaat zitten haten, steel niet die van mij.
Ik haatte davy al voordat je geregistreerd was, nitwit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houd oe smoel manik haatte Davy al voordat jij in het PSV kwam.
Dit doen we wel in het admin/mod forum.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja vertel, wie vind je eigenlijk dat het moet worden?
Ja, dat zullen ze wel dit uur doen jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:02 schreef j0rdiiii het volgende:
beter komt de telegraaf dit uur met ajax nieuws, ik wil de selectie compleet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |