https://www.google.nl/sea(...)IOUOr-KPDB0gWK6oCQAwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij maar niet lelijker is dan De Stroot vind ik het prima.
Staan allemaal wedstrijden op youtube van zijn club en iedereen die dat heeft gekeken kwam hier een beetje op uit;quote:
Komt alleen bij dat het een dramatische competitie is, het elftal ook dramatisch is en hij die wedstrijden links op het middenveld speelde in een 4-4-2 systeem.quote:Eist ballen op, is beweeglijk, snel, gaat ook diep, heeft een actie, veel overzicht en gevarieerde en secure passing. Het is duidelijk te zien dat hij in een pauper elftal speelt. Zit ook redelijk veel gevoel in z'n voorzetten met rechts.
Knap is hij niet neequote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)IOUOr-KPDB0gWK6oCQAw
GGMM was vroeger ook een troll.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey GGMM zeg eens eerlijk.
Niemand kan toch mod worden? Allemaal wel een ban, of ze kutten teveel, of niemand mag ze enz
Oh shit GG mannen beoordelen allesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap is hij niet neeDat geef ik toe.
Maar lelijker dan Stroot; nee.
Om in jouw woorden te spreken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)IOUOr-KPDB0gWK6oCQAw
Niet iedereen van de sollicitanten heeft een ban gehad of kutten teveel. En iemand niet mogen is irrelevant. Genee en Derksen mogen elkaar ook niet. Het gaat erom hoe iemand z'n "werk" zou doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey GGMM zeg eens eerlijk.
Niemand kan toch mod worden? Allemaal wel een ban, of ze kutten teveel, of niemand mag ze enz
Fucking jelly. Ik kan zo'n kapsel niet bereiken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Om in jouw woorden te spreken.
u jelly?????
Lijkt mij sterk dat ze alleen kijken of iemand het werk kan doen. Wat je overigens ook niet kan weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen van de sollicitanten heeft een ban gehad of kutten teveel. En iemand niet mogen is irrelevant. Genee en Derksen mogen elkaar ook niet. Het gaat erom hoe iemand z'n "werk" zou doen.
ggmm kreeg vroeger altijd een harde piemel als die weer een topic had geopend, sinds die mod is heeft hij die job aan ajacied422 gegeven.quote:
Kan je op basis van karakter en de mail wel een beetje bepalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat ze alleen kijken of iemand het werk kan doen. Wat je overigens ook niet kan weten.
Het verschil, zij spelen en acteren en houden een script aan.. hier op Fok! nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen van de sollicitanten heeft een ban gehad of kutten teveel. En iemand niet mogen is irrelevant. Genee en Derksen mogen elkaar ook niet. Het gaat erom hoe iemand z'n "werk" zou doen.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er uit als zo'n fag die bij TMF presentator zou worden.
Oh, ben benieuwd of het gaat kloppen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je op basis van karakter en de mail wel een beetje bepalen.
Ik had wel betere TT's dan a422 nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ggmm kreeg vroeger altijd een harde piemel als die weer een topic had geopend, sinds die mod is heeft hij die job aan ajacied422 gegeven.
Garanties heb je nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd of het gaat kloppen.
Ze hebben al een simpele, weinig zeggende mod.. dus ze nemen vast geen tweede, helaas Davy.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 05:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd of het gaat kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |