Las ik nu pas dat je de hoerenbuurt alweer verlaten hebt, viel niet mee natuurlijk meer wegbrengen dan je verdientquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice. Wat heb je er daar voor betaald?
Ik moet 4 uur pas werken, dus ik kan net niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook aan het werk. Sterker nog, ik moet vanavond overwerken
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Las ik nu pas dat je de hoerenbuurt alweer verlaten hebt, viel niet mee natuurlijk meer wegbrengen dan je verdient
Je oude werkgever beviel je toch beter? Of heeft hij je een salaris verhoging aangebodenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben weg ja. In mijn proeftijd. Terug naar mijn oude werkgever. Maar ga uit melancholische overwegingen nog wel eens die hoerenweg rijden.
Zoekt pub nog mods ja?quote:
Dik salaris, dikke auto, maar als het gevoel niet goed zit, moet je maken dat je wegkomt. Gelukkig bood mijn oude werkgever daar een mogelijkheid in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je oude werkgever beviel je toch beter? Of heeft hij je een salaris verhoging aangeboden
Is nog een gelukje, maar je hebt wel gelijk als het gevoel niet goed is wordt het ook niet goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dik salaris, dikke auto, maar als het gevoel niet goed zit, moet je maken dat je wegkomt. Gelukkig bood mijn oude werkgever daar een mogelijkheid in.
Dat voel je idd aan. Kan het nog zo mooi voorgespiegeld zijn, maar daar koop je dan niets voor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog een gelukje, maar je hebt wel gelijk als het gevoel niet goed is wordt het ook niet goed
Massaal modden gaat helemaal goed komen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook al?Heel vbl sc volgens mij
Iets meer dan 30. Met sigaren erbij kwam ik op 43 iigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice. Wat heb je er daar voor betaald?
Hoi pizzageit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb alleen geen mail gestuurd, meen me te herinneren dat dat moest
Moest ff weg, bagagecontrole.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat voel je idd aan. Kan het nog zo mooi voorgespiegeld zijn, maar daar koop je dan niets voor.
Maar nu weet ik nog steeds niet wat die Glennfiddich heeft gekost.
Waar ben je zo lang geweest vakantie of ban?quote:
Hmm. Da's niet te veel nee. Heb net een 15 jaar oude Lagavullin en een 12 jaar oude Laphroaig op de kop getikt. Opheffingsuitverkoop bij een slijterij. Heb ik een slag geslagen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Iets meer dan 30. Met sigaren erbij kwam ik op 43 iig
Heb van de week in Skopje met een Schot opgetrokken die een fles cask-strength bij had, en lekker!! Normale is ineens een beetje laf danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Da's niet te veel nee. Heb net een 15 jaar oude Lagavullin en een 12 jaar oude Laphroaig op de kop getikt. Opheffingsuitverkoop bij een slijterij. Heb ik een slag geslagen.
Ik had een weekban gekregen, maar ik ging toen al op vakantiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar ben je zo lang geweest vakantie of ban?
waar ben jij geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had een weekban gekregen, maar ik ging toen al op vakantie
Ben nu al een weekje terug in NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |