Moet ik nog pics!! roepen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wie weet [ afbeelding ] die nare lijntjes van nu zijn wel erg lelijk
moet jij niet naar buiten?
To cool for school.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
tevens, fokken tijdens je werk
Fappenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
To cool for school.
Tevems ja je moet wat... anders duurt de dag zo lang.
Over 2 jaar in kpd als traktatie.quote:
Even buiten pissen voor het douane hokje dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:59 schreef Saind het volgende:
Sorry ben een beetje moe zit al anderhalf uur op de Bulgaarse douane te wachten en kan niet pissen want de plee kost geld en slikt alleen Turks geld, dat op is.
Pis straks wel in de busquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even buiten pissen voor het douane hokje dan.
moeten ze je maar niet zo lang laten wachten.
Zal wel nep zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Saind het volgende:
Wel tax-free drank ingeslagenvanavond 18 jaar oude Glenfiddich
Zit je nu kei duur te internetten via mobiel of hebben ze daar internet cafés in de derde wereld?quote:
Heb zelfs gratis wifi in de bus manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je nu kei duur te internetten via mobiel of hebben ze daar internet cafés in de derde wereld?
Je weet het morgen of misschien vanavond alquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
meh was wel een luxe winkel hier op de grens. Op de markt zou ik het ook niet snel kopen
Tof welke maatschappij is dat?quote:
Als die kut Bulgaar hier ff doorwerkt met z'n bolle kop ben ik als het goed is rond 5 uur in Plovdiv alcohol snoeien. Kunnen die Turken duidelijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet het morgen of misschien vanavond al
Vind ik ook, het is net lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zeiken, is het warm, is het weer niet goed
Ik haat warmte als ik aan school moet en moet werken dit weekend wordt het weer kut.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zeiken, is het warm, is het weer niet goed
Ach, ik ben ook aan het werk. Sterker nog, ik moet vanavond overwerkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haat warmte als ik aan school moet en moet werken dit weekend wordt het weer kut.
Nice. Wat heb je er daar voor betaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:02 schreef Saind het volgende:
Wel tax-free drank ingeslagenvanavond 18 jaar oude Glenfiddich
Ik ook, denk wel dat ik een lange pauze neem met terrasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook aan het werk. Sterker nog, ik moet vanavond overwerken
Zo ook maar eens doen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook, denk wel dat ik een lange pauze neem met terras
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |