quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan negerinnen achter laten in het park![]()
Een boerengatquote:Op maandag 23 juli 2012 17:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In wat voor gat woon jij, dat er niks in de buurt is?
Dat is een vreselijk nadeel idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Een groot nadeel van dat het seizoen weer bijna begint; Nu moeten we weer na elk doelpunt 'Waar is dat feestje, hier is dat feestje' horen.
Ga dan goffetomme zuipen in Utrechtquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het tussen Wijk bij duurstede, Houten, Zeist en Utrecht ligt
Niet alleen uit het voetbalquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een vreselijk nadeel idd.
Mensen die dat zingen zouden uit het voetbal verbannen moeten worden.
Werkhoven?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het tussen Wijk bij duurstede, Houten, Zeist en Utrecht ligt
Van het weekend gedaan ja, maar toen zat ik tot 8 uur op centraal omdat er geen bussen gingen voor die tijd en de laatste bus gaat iets voor 12quote:Op maandag 23 juli 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga dan goffetomme zuipen in Utrecht
Heb je geen fiets? Met je bezopen kop lange stukken fietsenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van het weekend gedaan ja, maar toen zat ik tot 8 uur op centraal omdat er geen bussen gingen voor die tijd en de laatste bus gaat iets voor 12
Ooit twee uur gefietst terwijl ik tripte op paddo's. Gozer, gozer, niet normaal gozerquote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je geen fiets? Met je bezopen kop lange stukken fietsen
Woatquote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooit twee uur gefietst terwijl ik tripte op paddo's. Gozer, gozer, niet normaal gozer
Ook ooit gebeurd maarja dan duurt dat maar twintig minuten ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WoatWel 10+ km gefietst na een flinke snatspartij
Gaat allemaal wel wat vlugger jaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook ooit gebeurd maarja dan duurt dat maar twintig minuten ofzo
Fietsen met paddo's ging zo bagger traag man. Half uur op een bankje gezeten naar de sterren zitten kijkenquote:
Ik vind het maar apart, Matavz leek mij altijd een nette jongen, dus waarom zo hard behandelen?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
Matavz moest in zijn eentje trainen van Dickie.
Ben benieuwd wanneer hij weg is.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
Matavz moest in zijn eentje trainen van Dickie.
Dick vindt hem toch gewoon te slecht?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het maar apart, Matavz leek mij altijd een nette jongen, dus waarom zo hard behandelen?
Ik heb wel ooit op mijn 17e ofzo trippend van de paddo's door een natuurgebied in Zwolle gerend met 3 vrienden omdat we dachten dat we achtervolgt werden door ietsquote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Fietsen met paddo's ging zo bagger traag man. Half uur op een bankje gezeten naar de sterren zitten kijken
Niet op conditie he.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar laat je iemand toch niet apart voor trainen? Zou vrij kinderachtig zijn.
Zeg dat gewoon tegen hem, door apart te trainen wordt hij niet plotseling een wereldspeler.quote:
Misschien intensiever ofzo om wat shit bij te spijkeren?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar laat je iemand toch niet apart voor trainen? Zou vrij kinderachtig zijn.
Gaat nooit werken, behalve qua conditie. Maar een betere speler wordt het echt niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Misschien intensiever ofzo om wat shit bij te spijkeren?
Ik ben bang voor Narsingh-Matavz.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk dat Matavz er gewoon 25 kan maken als hij fatsoenlijke voorzetten krijgt. En niet met Driesje de mongool die alles zelf doet op links
quote:
Matavz is van harte welkom, dan breng ik Kelvinho op de fiets naar Eindhoven, weegt toch maar 25 kiloquote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee PSV heeft nog een rechtsback nodig.En wij een spits.
Dat dus. Met Narsigh ipv Lens op rechts had ik hem sowieso al beter zien functioneren dan vorig seizoen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Denk dat Matavz er gewoon 25 kan maken als hij fatsoenlijke voorzetten krijgt. En niet met Driesje de mongool die alles zelf doet op links
Misschien mag je zijn tank lenen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Matavz is van harte welkom, dan breng ik Kelvinho op de fiets naar Eindhoven, weegt toch maar 25 kilo
Als je voorzetten moet krijgen van Lens en Manolev wordt je echt knettergek als spitsquote:Op maandag 23 juli 2012 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Met Narsigh ipv Lens op rechts had ik hem sowieso al beter zien functioneren dan vorig seizoen.
Sta jij er wel in?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen de elite erin moet.
De tank van BMI ja, Kelvinho is een kind met een oude verneukte AK in zijn handenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien mag je zijn tank lenen.
[ afbeelding ]
Daarom. Zie hem bij een andere ploeg echt wel slagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je voorzetten moet krijgen van Lens en Manolev wordt je echt knettergek als spits
Ja lijkt me heerlijk als Dickie Geldwolf dat doetquote:Op maandag 23 juli 2012 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Zie hem bij een andere ploeg echt wel slagen.
Maar ik kan niet zeggen dat dit relletje niet best vind.Laat ze Lens maar in de spits zetten terwijl je Narsigh op de zijkant hebt, dat gaat vast werken
Ja, dan hebben ze naast een verdediging en een middenveld ook een aanval die niet functioneertquote:Op maandag 23 juli 2012 17:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja lijkt me heerlijk als Dickie Geldwolf dat doetEn Gini als linksbuiten
Na 50 posts op pagina 3 zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
Leuk einde van dat topic, kom ik hier op pagina 3.. gaat het weer over voetbal!
Genietenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze naast een verdediging en een middenveld ook een aanval die niet functioneert
Joop gaat hem vandaag ontvoeren uit Milaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, eens zien of Castaignos vandaag naar Twente komt
Ga weer roken man, je longen zijn toch al verkankert.. maar gelukkig is je humeur dan weer beter.quote:
Pakje per dag.quote:
Cold turkey of kauwgom ofzo? Ik vrat een bletje gom per dag weg, die sterke. Ook keiduur mja.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pakje per dag.
3de dag gestopt.
Ben trouwens niet chagrijnig Geo. Stoppen met roken is opvallend makkelijk
Duh, jij zat op eerste pagina en toen auto updatesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cold turkey.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Cold turkey of kauwgom ofzo? Ik vrat een bletje gom per dag weg, die sterke. Ook keiduur mja.
100 reacties per pagina.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duh, jij zat op eerste pagina en toen auto updatesik niet. Maar je kan hem ook over 1 pagina laten gaan natuurlijk.
Geen moeite gehad? Slaapproblemen? Irritaties? Mensen geslagen of uitgescholden?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cold turkey.
Ik ging gewoon naar een stoppen-met-roken-site, bekeek al die reacties van die huilies die er zo onzettend veel moeite mee hadden en duizelig waren enzo dat ik zo walgde van mensen die zo overdrijven dat ik er in één keer vanaf was
Nu eten.
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Geen moeite gehad? Slaapproblemen? Irritaties? Mensen geslagen of uitgescholden?
Onvoorstelbaar. Je kunt mij niet wijsmaken dat je nergens last van hebt gehad. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase..quote:
Zou ook kunnen ja, ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Je kunt mij niet wijsmaken dat je nergens last van hebt gehad. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase..
Heb ik ook ja, met die automatische update loopt hij toch wel door op de zelfde pagina. Werkt perfect.quote:
Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt geweest, rookte ook een pakje per dag. Gewoon van de een op andere dag gestopt toen zonder ergens last van te hebben. Ieder persoon reageert er anders op.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Je kunt mij niet wijsmaken dat je nergens last van hebt gehad. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase..
Gewoon een lolly nemen, ipv een sigaret, dat hebben er meer gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja, ik kan er ook niks aan doen
Wel vaker honger trouwens, als ik niet uit zou kijken zou ik enorm aankomen.
Van slof peuken en 3 pakken van Nelle zwaar per week naar niks met boemveel nicotinekauwgom. Had er wel veel moeite mee....quote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt geweest, rookte ook een pakje per dag. Gewoon van de een op andere dag gestopt toen zonder ergens last van te hebben. Ieder persoon reageert er anders op.
Nicotineverslaving is na 3 dagen over las ik. Rest zit allemaal in je hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Van slof peuken en 3 pakken van Nelle zwaar per week naar niks met boemveel nicotinekauwgom. Had er wel veel moeite mee....
Ik gokte een getal maar thx for je believequote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik geloof je.
Is dat weinig ja?quote:
Zoiets stond geloof ik in de telegraaf, maar slechter dan het EK en de TdF zullen ze het daar niet gaan doen.quote:
Elk mens reageert er anders op en het ligt ook aan de reden van het stoppen. Je hebt van die mensen die graag roken, maar moeten stoppen van vriendin/familie/dokter, etc. Die hebben logischerwijs vaak moeite met stoppen. Je hebt er ook die nadat ze al voor 8 uur 's ochtends 7 sigaretten hebben weggepaft echt walgen van zichzelf en dan is het wel erg makkelijk om te stoppen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de telegraaf gelezen man.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gokte een getal maar thx for je believe
Nee was serieus een gokquote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de telegraaf gelezen man.
Vijf keer goud voor Nederland
pieken na 3 dagen, duurt wel wat langer volgens het heilige wikipediaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicotineverslaving is na 3 dagen over las ik. Rest zit allemaal in je hoofd.
quote:Bij langdurig gebruik wordt men afhankelijk van nicotine en ontstaat een hardnekkige verslaving. Regelmatige gebruikers van nicotine ontwikkelen vaak een fysieke afhankelijkheid van de stof. De verslavende werking is gelijksoortig aan die van heroïne of cocaïne. Velen vinden deze vergelijking echter onjuist. Stoppen met het gebruik van nicotine veroorzaakt ontwenningsverschijnselen, zoals irriteerbaarheid, hoofdpijn, angstgevoelens, cognitieve stoornissen en slaapverstoring. Deze symptomen hebben een piek na ongeveer 2-3 dagen, en verdwijnen meestal na 2-6 weken.
Ik weet niet hoeveel je kan pakken als je alles wint?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat weinig ja?
Ach, er zullen weer genoeg "voor zo'n klein landje is dat best goed.."-mensen zijn.
Aha, nou ja; na 3 dagen pieken kan de rest alleen maar minder zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
pieken na 3 dagen, duurt wel wat langer volgens het heilige wikipedia
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je kan pakken als je alles wint?
302 in OS 2008quote:Op maandag 23 juli 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je kan pakken als je alles wint?
Er is toch helemaal geen topsport klimaat in NL, als er medailles gewonnen worden heeft dat weinig met beleid te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat weinig ja?
Ach, er zullen weer genoeg "voor zo'n klein landje is dat best goed.."-mensen zijn.
Inderdaad, het topjaar 2000 had je dan 3 sporters die even bijna alles wonnen wat er te winnen viel in hun sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen topsport klimaat in NL, als er medailles gewonnen worden heeft dat weinig met beleid te maken.
Eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen topsport klimaat in NL, als er medailles gewonnen worden heeft dat weinig met beleid te maken.
De politici zullen dat wel weer anders zien als Nederland goed presteert, dan staan ze opeens weer op de eerste rij.quote:
Dan staan de mensen die een groter budget veilig hebben gesteld voor topsport te pronken met de medailles terwijl er mensen zijn die niet kunnen studeren door bepaalde geld tekorten.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De politici zullen dat wel weer anders zien als Nederland goed presteert, dan staan ze opeens weer op de eerste rij.
Inderdaad ja om kippenvel van te krijgen, trouwens BNers zijn daar ook goed inquote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De politici zullen dat wel weer anders zien als Nederland goed presteert, dan staan ze opeens weer op de eerste rij.
Dat is gewoon mensonterend.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:41 schreef Muto het volgende:
Een ban krijgen omdat je in een ander subforum twee keer post en wel de tekst:
'Feyenoord'
'Vee Bee El, Hoo-li-gans'
Fok
Niet even iemand dm-en of mailen als je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:41 schreef Muto het volgende:
Een ban krijgen omdat je in een ander subforum twee keer post en wel de tekst:
'Feyenoord'
'Vee Bee El, Hoo-li-gans'
Fok
Hey, toch niet net wakker hoop ik?quote:
Done, voor jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil het voor je in de OP veranderen, maar die is gelocked omdat GGMM weer eens moest ingrijpen
GGMM , schatje, wil jij hem even uit de gevallen heldenlijst halen ?
quote:
Nee vandaag juist toffe dag gehad bij het water. Was al om 11 uur wakkerquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij moet wel een erg toffe vakantie hebben als je elke dag om 5 uur opstaat
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Nee vandaag juist toffe dag gehad bij het water. Was al om 11 uur wakker
Ik kan niet dichten.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet even iemand dm-en of mailen als je het er niet mee eens bent.
Jij
Welkom terug
ja is die prima?quote:
gewoon lekker oldskool ja tochquote:
100quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het niet nav een zoveel-jarig bestaan?
Dat hebben ze even verkracht.quote:
Lelijk ding inderdaad.quote:
is ie ooit mooi geweest danquote:
.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
.
Dat niet maar dit is echt spuug lelijk
Dit is ook niet fantastisch, maar ik vind het beter dan dat nieuwe logo.quote:
Ja, alleen die kleuren zijn spuuglelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
al vind ik die tweede wel wat hebben
Die was ook van 95quote:
Vergeet hem geen sticker te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja goed zo Steven, dat getal komt inderdaad voor 96! Bedankt.
alsjequote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja goed zo Steven, dat getal komt inderdaad voor 96! Bedankt.
Nergens voor nodig om dat te kunnenquote:
Gullit moet gewoon Badr een paar corrigerende tikken gevenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
Wat een hoer die estelle, hopelijk wint gullit
Dat gaat ook niet werkenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gullit moet gewoon Badr een paar corrigerende tikken geven
hij durft gewoon nietquote:
Badr Hariquote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tuurlijk wint Gullit geen idee waar het overgaat maar Gullit wint altijd.
Vuile hoer die Estelle en dat die badr Hari mag weg rotten in de gevangenis.
Badr Hariquote:
Je bent gewoon bang voor hem.quote:
Want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Kreeg klappen van Badr in de ArenA tijdens it's showtimequote:
Uit de klauwen gewassen super downsyndroom giant.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg klappen van Badr in de ArenA tijdens it's showtime
Badr Hari is natuurlijk de betere vechter, en geniet ik ook meer van. Maar zijn gedrag is echt respectloos.quote:
Werd heel hard geklapt ja, was toch binnen 30 seconden ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg klappen van Badr in de ArenA tijdens it's showtime
Dan aanbid andere toffe vechters die zich wel respectvol gedragen zoals Aerts of Hoost.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Badr Hari is natuurlijk de betere vechter, en geniet ik ook meer van. Maar zijn gedrag is echt respectloos.
Zal niet veel meer zijn geweest neequote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd heel hard geklapt ja, was toch binnen 30 seconden ofzo?
rens is gewoon kkracist met schiltquote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan aanbid andere toffe vechters die zich wel respectvol gedragen zoals Aerts of Hoost.
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
Vecht sporten zijn overblijfselen van de tijd waar de mens minder ontwikkeld was. Elkaar pijn doen voor vermaak/geld.
feyenoord kijken deed toch ook pijn aan de ogenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
Vecht sporten zijn overblijfselen van de tijd waar de mens minder ontwikkeld was. Elkaar pijn doen voor vermaak/geld.
Is toch niet veel meerquote:
Oh ja, voetbal is voor de slimme onder ons natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch niet veel meer
Ik had net bier gehaald en ging er goed voor zitten en het was ineens over
Ik impliceer nergens dat vechtsporten voor de domme zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, voetbal is voor de slimme onder ons natuurlijk.
Ik zat net staat er tochquote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Je plek verlaten tijdens een Badr Hari gevecht
sowieso tijdens het main event.. koekwaus.
Vechtsport is overal geliefd, dat kent geen grenzen, kut sporten als NFL krijg je hier nooit populair.. maar iedereen wil zien hoe iemand een ander KO slaat.quote:
Ik ben anders wel nfl fanquote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vechtsport is overal geliefd, dat kent geen grenzen, kut sporten als NFL krijg je hier nooit populair.. maar iedereen wil zien hoe iemand een ander KO slaat.
quote:
Dus?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vechtsport is overal geliefd, dat kent geen grenzen, kut sporten als NFL krijg je hier nooit populair.. maar iedereen wil zien hoe iemand een ander KO slaat.
NFL begin ik wel te waarderen. alleen kijk het nooit omdt het 10 minuten actie is, 63 minuten stilstaan en 20 minuten reclamequote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Falconsquote:
Je impliceert dat wij nu beter zouden moeten weten en geëvolueerd zouden moeten zijn en deze sport moeten verafschuwen. Dus daaruit mag ik mijn conclusie trekken dat jij vind dat domme mensen het kijken en domme mensen het beoefenen?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik impliceer nergens dat vechtsporten voor de domme zijn.
Dat zijn allemaal heel voorbarige conclusies.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je impliceert dat wij nu beter zouden moeten weten en geëvolueerd zouden moeten zijn en deze sport moeten verafschuwen. Dus daaruit mag ik mijn conclusie trekken dat jij vind dat domme mensen het kijken en domme mensen het beoefenen?
Wat impliceer je dan wel?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal heel voorbarige conclusies.Dus mijn antwoord is nee, dat mag je niet concluderen.
Vrijdag nog 2 flessen gehaald, 1 is gevuld met ghb en de ander is opquote:
Ik vind het raar dat zulke sporten nog beseffend/goed bekeken worden. IQ staat daar naar mijn idee los van, maar dat kan ik fout hebben.quote:
Met de auto?quote:
Waar zie je dat staanquote:
Nergens het is een vraag. Persoonlijke intresse.quote:
Ga je hem aanrijdenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nergens het is een vraag. Persoonlijke intresse.
Nee geo ging zich richten pp een beter milleuquote:
oh jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geo ging zich richten pp een beter milleu
Waarom?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee geo ging zich richten pp een beter milleu
jij woont in een dorp manquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef Typisch het volgende:
Even 'de maandag after pils drinken' in de stad.
Weddenschap over wie er het energie zuinigst kon leven.quote:
Zoiets is nauwelijks te meten.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weddenschap over wie er het energie zuinigst kon leven.
Speciale excel tabel voor gemaakt en alles.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..] voor gemaakt en alles.
Zoiets is nauwelijks te meten.l
Nice, dan kan het wel ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speciale excel tabel voor gemaakt en alles.
1 Liter GHB?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vrijdag nog 2 flessen gehaald, 1 is gevuld met ghb en de ander is op
Duurt wel een tijdje voordat het op is jaquote:Op maandag 23 juli 2012 19:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1 Liter GHB?De conjo daar kun je je mee vermaken
Hehequote:Op maandag 23 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Duurt wel een tijdje voordat het op is ja
Ja dan ga je pittenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HeheHeb het niet vaak gebruikt, maar was wel altijd chill, totdat je net iets teveel nam
Hehequote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ga je pitten
Maar gewoon dopje aanhouden als dosering en er is niks aan de hand
Gozer uit de buurt hier is ooit op een dinsdagmiddag met hartslag 40 van een bankje gepluktquote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan ga je pitten
Maar gewoon dopje aanhouden als dosering en er is niks aan de hand
Tja je houdt altijd mensen die niet met drugs om kunnen gaan helaasquote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Gozer uit de buurt hier is ooit op een dinsdagmiddag met hartslag 40 van een bankje geplukt![]()
dopequote:Op maandag 23 juli 2012 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
ik wilde je vragen hoe batman is steven, maar jij weet er niet veel meer van af
halloquote:
Bob Sapp vecht nog steedsquote:Op maandag 23 juli 2012 20:06 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Mooie gelegenheid om een antiek filmpje te posten.
domme neger is gewoon slimquote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bob Sapp vecht nog steedsoveral komt ie voor 12/30k en bij de eerste de beste klap gaat hij liggen alsof hij KO geslagen is en tapte hij to strikes
Kansloos om te zien maarja het is wel lekker cashen voor hem.. voordat hij echt (brain)damage op kan lopen tikt hij al af.
Achja zat mensen die blijven kijken naar psv of feyenoord, zelfde ideequote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, dat is het ook. En sukkels blijven er voor betalen. Freakshow.
Matig.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja zat mensen die blijven kijken naar psv of feyenoord, zelfde idee
nietquote:
Hij versloeg Hoost ook 2 x toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bob Sapp vecht nog steedsoveral komt ie voor 12/30k en bij de eerste de beste klap gaat hij liggen alsof hij KO geslagen is en tapte hij to strikes
Kansloos om te zien maarja het is wel lekker cashen voor hem.. voordat hij echt (brain)damage op kan lopen tikt hij al af.
Bans doen Kapi geen goed hierquote:1 11780 stevenmac26
2 11221 Geo4kant
3 11089 kapiteintje
quote:
Kijk hem na de bel doorgaan, vuile ratquote:
Het is wel een gigantische massa, als hij je een keer met zo'n zwaai een beetje goed raakt ben je weg. Verder is het gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk hem na de bel doorgaan, vuile rat![]()
Damn die low kicks, hij eet er veel, bij elke een grimas op zijn gezicht
"Sign the contract big boy"quote:
Oh absoluut, het is een beest.. een fucking Gorilla. Hij hoeft je maar een paar keer goed te raken en je kan zo KO gaan. Maar het is niet veel nee, maar dat heb ik ook met Schilt, al heeft die meer techniek. Ik vind er niks aan, saaie, slome, lompe gast.. Ook zo gigantisch.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een gigantische massa, als hij je een keer met zo'n zwaai een beetje goed raakt ben je weg. Verder is het gewoon helemaal niks.
Neem dit niet verkeerd op hoor want je bent een leuke user verder maar waar kwam jij ineens vandaan eigenlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een gigantische massa, als hij je een keer met zo'n zwaai een beetje goed raakt ben je weg. Verder is het gewoon helemaal niks.
Sowiesoquote:
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei toch dat ik hem voorbij ging![]()
Alleen jij post ook kanker veel elke dag
Volgens mij vond ik dit forum toen ik iets over Sierd de Vos of VI zocht. Daarvoor keek ik wel eens op Ajax network, maar daar vond ik echt niks aan. Hier kijk ik bijna alleen voetbal topics, soms wat andere sport, al die andere dingen geloof ik wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neem dit niet verkeerd op hoor want je bent een leuke user verder maar waar kwam jij ineens vandaan eigenlijk
Je hebt je sowieso moeiteloos aangepast en gewoon hier gaan meeposten, best netjesquote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik dit forum toen ik iets over Sierd de Vos of VI zocht. Daarvoor keek ik wel eens op Ajax network, maar daar vond ik echt niks aan. Hier kijk ik bijna alleen voetbal topics, soms wat andere sport, al die andere dingen geloof ik wel.
Dit is toch wel een van de leukere topics, bij die club topics (helemaal PSV) blijven ze maar uren heen en weer zeuren en dezelfde argumenten herhalen. Dat geloof ik allemaal wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt je sowieso moeiteloos aangepast en gewoon hier gaan meeposten, best netjes
Drenthe is in mijn ogen best een leuke spelerquote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de leukere topics, bij die club topics (helemaal PSV) blijven ze maar uren heen en weer zeuren en dezelfde argumenten herhalen. Dat geloof ik allemaal wel.
Ik las net ook dat Drenthe misschien naar AC Milan gaat![]()
Het is wel overal een probleemgeval, de laatste clubs waren allemaal al snel klaar met hem. Hij zei laatst dat hij graag naar Rotterdam terug wilde.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Drenthe is in mijn ogen best een leuke speler
Ik zou hem zelfs graag bij Ajax zien maarja
Klopt, maar de kakkies kunnen en willen hem niet betalen geloof ikquote:Op maandag 23 juli 2012 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel overal een probleemgeval, de laatste clubs waren allemaal al snel klaar met hem. Hij zei laatst dat hij graag naar Rotterdam terug wilde.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ara-wel-beffen.dhtml
Herman Brusselmans is een eindbaas
Zijn interview met de spice girlsquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou wat een eindbaas dat hij dat wil beffen zeg
Ze is vast liefquote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou wat een eindbaas dat hij dat wil beffen zeg
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn interview met de spice girls![]()
http://www.brusselmans.be/brspice.htm
Dat sowieso jaquote:
quote:
Check het filmpje van DWDD, dan snap je hem welquote:
Ik snap het wel ouwequote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check het filmpje van DWDD, dan snap je hem wel
Lijntje?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Goffetomme, heb zo nachtdienst maar ben fucking moe
speedquote:Op maandag 23 juli 2012 21:47 schreef SjaakBauer het volgende:
Goffetomme, heb zo nachtdienst maar ben fucking moe
quote:
quote:
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.quote:
1 seconde zat er tussenquote:
Heb je het weer voor elkaarquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.
Drink je alcohol?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Willen jullie mij niet aanzetten tot het gebruik van (hard)drugs? Bij voorbaat dank
Je hebt zelf erom gemaild manquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hey ouwe bilbonkert, hoe is ie dan? Eigenlijk heb ik mezelf voorgenomen om uit principe m'n ban uit te zitten, maar wie ben ik om yvonne teleur te stellen.
Ja rustig man, hoe staan de zaken bij jou?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? En terecht toch of niet? Krij gvd een ban door iemand anders dan degene die ik beledigde.quote:
Al 3 mokken koffie gehadquote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drink je alcohol?
Drink je koffie?
En niet gekregen ouwe reus. Ik was tot net gebanned hoor.quote:
Tranquillo togh.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja rustig man, hoe staan de zaken bij jou?
Het sloeg ook nergens opquote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat? En terecht toch of niet? Krij gvd een ban door iemand anders dan degene die ik beledigde.
Waar is Stinho btw, die boeler?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op
Callie en Stinho heb ik nog vrij gekregen door mijn mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |