Ik weet niet hoeveel je kan pakken als je alles wint?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat weinig ja?
Ach, er zullen weer genoeg "voor zo'n klein landje is dat best goed.."-mensen zijn.
Aha, nou ja; na 3 dagen pieken kan de rest alleen maar minder zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 18:28 schreef Adames het volgende:
[..]
pieken na 3 dagen, duurt wel wat langer volgens het heilige wikipedia
[..]
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je kan pakken als je alles wint?
302 in OS 2008quote:Op maandag 23 juli 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je kan pakken als je alles wint?
Er is toch helemaal geen topsport klimaat in NL, als er medailles gewonnen worden heeft dat weinig met beleid te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat weinig ja?
Ach, er zullen weer genoeg "voor zo'n klein landje is dat best goed.."-mensen zijn.
Inderdaad, het topjaar 2000 had je dan 3 sporters die even bijna alles wonnen wat er te winnen viel in hun sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen topsport klimaat in NL, als er medailles gewonnen worden heeft dat weinig met beleid te maken.
Eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen topsport klimaat in NL, als er medailles gewonnen worden heeft dat weinig met beleid te maken.
De politici zullen dat wel weer anders zien als Nederland goed presteert, dan staan ze opeens weer op de eerste rij.quote:
Dan staan de mensen die een groter budget veilig hebben gesteld voor topsport te pronken met de medailles terwijl er mensen zijn die niet kunnen studeren door bepaalde geld tekorten.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De politici zullen dat wel weer anders zien als Nederland goed presteert, dan staan ze opeens weer op de eerste rij.
Inderdaad ja om kippenvel van te krijgen, trouwens BNers zijn daar ook goed inquote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De politici zullen dat wel weer anders zien als Nederland goed presteert, dan staan ze opeens weer op de eerste rij.
Dat is gewoon mensonterend.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:41 schreef Muto het volgende:
Een ban krijgen omdat je in een ander subforum twee keer post en wel de tekst:
'Feyenoord'
'Vee Bee El, Hoo-li-gans'
Fok
Niet even iemand dm-en of mailen als je het er niet mee eens bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:41 schreef Muto het volgende:
Een ban krijgen omdat je in een ander subforum twee keer post en wel de tekst:
'Feyenoord'
'Vee Bee El, Hoo-li-gans'
Fok
Hey, toch niet net wakker hoop ik?quote:
Done, voor jou.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil het voor je in de OP veranderen, maar die is gelocked omdat GGMM weer eens moest ingrijpen
GGMM , schatje, wil jij hem even uit de gevallen heldenlijst halen ?
quote:
Nee vandaag juist toffe dag gehad bij het water. Was al om 11 uur wakkerquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij moet wel een erg toffe vakantie hebben als je elke dag om 5 uur opstaat
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Nee vandaag juist toffe dag gehad bij het water. Was al om 11 uur wakker
Ik kan niet dichten.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet even iemand dm-en of mailen als je het er niet mee eens bent.
Jij
Welkom terug
ja is die prima?quote:
gewoon lekker oldskool ja tochquote:
100quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het niet nav een zoveel-jarig bestaan?
Dat hebben ze even verkracht.quote:
Lelijk ding inderdaad.quote:
is ie ooit mooi geweest danquote:
.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
.
Dat niet maar dit is echt spuug lelijk
Dit is ook niet fantastisch, maar ik vind het beter dan dat nieuwe logo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |