Daarom. Zie hem bij een andere ploeg echt wel slagen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je voorzetten moet krijgen van Lens en Manolev wordt je echt knettergek als spits
Ja lijkt me heerlijk als Dickie Geldwolf dat doetquote:Op maandag 23 juli 2012 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Zie hem bij een andere ploeg echt wel slagen.
Maar ik kan niet zeggen dat dit relletje niet best vind.Laat ze Lens maar in de spits zetten terwijl je Narsigh op de zijkant hebt, dat gaat vast werken
Ja, dan hebben ze naast een verdediging en een middenveld ook een aanval die niet functioneertquote:Op maandag 23 juli 2012 17:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja lijkt me heerlijk als Dickie Geldwolf dat doetEn Gini als linksbuiten
Na 50 posts op pagina 3 zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
Leuk einde van dat topic, kom ik hier op pagina 3.. gaat het weer over voetbal!
Genietenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze naast een verdediging en een middenveld ook een aanval die niet functioneert
Joop gaat hem vandaag ontvoeren uit Milaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, eens zien of Castaignos vandaag naar Twente komt
Ga weer roken man, je longen zijn toch al verkankert.. maar gelukkig is je humeur dan weer beter.quote:
Pakje per dag.quote:
Cold turkey of kauwgom ofzo? Ik vrat een bletje gom per dag weg, die sterke. Ook keiduur mja.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pakje per dag.
3de dag gestopt.
Ben trouwens niet chagrijnig Geo. Stoppen met roken is opvallend makkelijk
Duh, jij zat op eerste pagina en toen auto updatesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cold turkey.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Cold turkey of kauwgom ofzo? Ik vrat een bletje gom per dag weg, die sterke. Ook keiduur mja.
100 reacties per pagina.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Duh, jij zat op eerste pagina en toen auto updatesik niet. Maar je kan hem ook over 1 pagina laten gaan natuurlijk.
Geen moeite gehad? Slaapproblemen? Irritaties? Mensen geslagen of uitgescholden?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cold turkey.
Ik ging gewoon naar een stoppen-met-roken-site, bekeek al die reacties van die huilies die er zo onzettend veel moeite mee hadden en duizelig waren enzo dat ik zo walgde van mensen die zo overdrijven dat ik er in één keer vanaf was
Nu eten.
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Geen moeite gehad? Slaapproblemen? Irritaties? Mensen geslagen of uitgescholden?
Onvoorstelbaar. Je kunt mij niet wijsmaken dat je nergens last van hebt gehad. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase..quote:
Zou ook kunnen ja, ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Je kunt mij niet wijsmaken dat je nergens last van hebt gehad. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase..
Heb ik ook ja, met die automatische update loopt hij toch wel door op de zelfde pagina. Werkt perfect.quote:
Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt geweest, rookte ook een pakje per dag. Gewoon van de een op andere dag gestopt toen zonder ergens last van te hebben. Ieder persoon reageert er anders op.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Je kunt mij niet wijsmaken dat je nergens last van hebt gehad. Misschien zit je nog in de ontkenningsfase..
Gewoon een lolly nemen, ipv een sigaret, dat hebben er meer gedaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja, ik kan er ook niks aan doen
Wel vaker honger trouwens, als ik niet uit zou kijken zou ik enorm aankomen.
Van slof peuken en 3 pakken van Nelle zwaar per week naar niks met boemveel nicotinekauwgom. Had er wel veel moeite mee....quote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook een tijd gestopt geweest, rookte ook een pakje per dag. Gewoon van de een op andere dag gestopt toen zonder ergens last van te hebben. Ieder persoon reageert er anders op.
Nicotineverslaving is na 3 dagen over las ik. Rest zit allemaal in je hoofd.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Van slof peuken en 3 pakken van Nelle zwaar per week naar niks met boemveel nicotinekauwgom. Had er wel veel moeite mee....
Ik gokte een getal maar thx for je believequote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik geloof je.
Is dat weinig ja?quote:
Zoiets stond geloof ik in de telegraaf, maar slechter dan het EK en de TdF zullen ze het daar niet gaan doen.quote:
Elk mens reageert er anders op en het ligt ook aan de reden van het stoppen. Je hebt van die mensen die graag roken, maar moeten stoppen van vriendin/familie/dokter, etc. Die hebben logischerwijs vaak moeite met stoppen. Je hebt er ook die nadat ze al voor 8 uur 's ochtends 7 sigaretten hebben weggepaft echt walgen van zichzelf en dan is het wel erg makkelijk om te stoppen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de telegraaf gelezen man.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gokte een getal maar thx for je believe
Nee was serieus een gokquote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de telegraaf gelezen man.
Vijf keer goud voor Nederland
pieken na 3 dagen, duurt wel wat langer volgens het heilige wikipediaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicotineverslaving is na 3 dagen over las ik. Rest zit allemaal in je hoofd.
quote:Bij langdurig gebruik wordt men afhankelijk van nicotine en ontstaat een hardnekkige verslaving. Regelmatige gebruikers van nicotine ontwikkelen vaak een fysieke afhankelijkheid van de stof. De verslavende werking is gelijksoortig aan die van heroïne of cocaïne. Velen vinden deze vergelijking echter onjuist. Stoppen met het gebruik van nicotine veroorzaakt ontwenningsverschijnselen, zoals irriteerbaarheid, hoofdpijn, angstgevoelens, cognitieve stoornissen en slaapverstoring. Deze symptomen hebben een piek na ongeveer 2-3 dagen, en verdwijnen meestal na 2-6 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |