Ja, alleen die kleuren zijn spuuglelijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
al vind ik die tweede wel wat hebben
Die was ook van 95quote:
Vergeet hem geen sticker te geven.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja goed zo Steven, dat getal komt inderdaad voor 96! Bedankt.
alsjequote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja goed zo Steven, dat getal komt inderdaad voor 96! Bedankt.
Nergens voor nodig om dat te kunnenquote:
Gullit moet gewoon Badr een paar corrigerende tikken gevenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:24 schreef Doublepain het volgende:
Wat een hoer die estelle, hopelijk wint gullit
Dat gaat ook niet werkenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gullit moet gewoon Badr een paar corrigerende tikken geven
hij durft gewoon nietquote:
Badr Hariquote:Op maandag 23 juli 2012 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tuurlijk wint Gullit geen idee waar het overgaat maar Gullit wint altijd.
Vuile hoer die Estelle en dat die badr Hari mag weg rotten in de gevangenis.
Badr Hariquote:
Je bent gewoon bang voor hem.quote:
Want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Kreeg klappen van Badr in de ArenA tijdens it's showtimequote:
Uit de klauwen gewassen super downsyndroom giant.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg klappen van Badr in de ArenA tijdens it's showtime
Badr Hari is natuurlijk de betere vechter, en geniet ik ook meer van. Maar zijn gedrag is echt respectloos.quote:
Werd heel hard geklapt ja, was toch binnen 30 seconden ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg klappen van Badr in de ArenA tijdens it's showtime
Dan aanbid andere toffe vechters die zich wel respectvol gedragen zoals Aerts of Hoost.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Badr Hari is natuurlijk de betere vechter, en geniet ik ook meer van. Maar zijn gedrag is echt respectloos.
Zal niet veel meer zijn geweest neequote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd heel hard geklapt ja, was toch binnen 30 seconden ofzo?
rens is gewoon kkracist met schiltquote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan aanbid andere toffe vechters die zich wel respectvol gedragen zoals Aerts of Hoost.
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
Vecht sporten zijn overblijfselen van de tijd waar de mens minder ontwikkeld was. Elkaar pijn doen voor vermaak/geld.
feyenoord kijken deed toch ook pijn aan de ogenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
Vecht sporten zijn overblijfselen van de tijd waar de mens minder ontwikkeld was. Elkaar pijn doen voor vermaak/geld.
Is toch niet veel meerquote:
Oh ja, voetbal is voor de slimme onder ons natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Typisch het volgende:
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch niet veel meer
Ik had net bier gehaald en ging er goed voor zitten en het was ineens over
Ik impliceer nergens dat vechtsporten voor de domme zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja, voetbal is voor de slimme onder ons natuurlijk.
Ik zat net staat er tochquote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Je plek verlaten tijdens een Badr Hari gevecht
sowieso tijdens het main event.. koekwaus.
Vechtsport is overal geliefd, dat kent geen grenzen, kut sporten als NFL krijg je hier nooit populair.. maar iedereen wil zien hoe iemand een ander KO slaat.quote:
Ik ben anders wel nfl fanquote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vechtsport is overal geliefd, dat kent geen grenzen, kut sporten als NFL krijg je hier nooit populair.. maar iedereen wil zien hoe iemand een ander KO slaat.
quote:
Dus?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vechtsport is overal geliefd, dat kent geen grenzen, kut sporten als NFL krijg je hier nooit populair.. maar iedereen wil zien hoe iemand een ander KO slaat.
NFL begin ik wel te waarderen. alleen kijk het nooit omdt het 10 minuten actie is, 63 minuten stilstaan en 20 minuten reclamequote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Falconsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |