quote:Op maandag 23 juli 2012 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan negerinnen achter laten in het park![]()
Een boerengatquote:Op maandag 23 juli 2012 17:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In wat voor gat woon jij, dat er niks in de buurt is?
Dat is een vreselijk nadeel idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Een groot nadeel van dat het seizoen weer bijna begint; Nu moeten we weer na elk doelpunt 'Waar is dat feestje, hier is dat feestje' horen.
Ga dan goffetomme zuipen in Utrechtquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het tussen Wijk bij duurstede, Houten, Zeist en Utrecht ligt
Niet alleen uit het voetbalquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een vreselijk nadeel idd.
Mensen die dat zingen zouden uit het voetbal verbannen moeten worden.
Werkhoven?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het tussen Wijk bij duurstede, Houten, Zeist en Utrecht ligt
Van het weekend gedaan ja, maar toen zat ik tot 8 uur op centraal omdat er geen bussen gingen voor die tijd en de laatste bus gaat iets voor 12quote:Op maandag 23 juli 2012 17:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga dan goffetomme zuipen in Utrecht
Heb je geen fiets? Met je bezopen kop lange stukken fietsenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van het weekend gedaan ja, maar toen zat ik tot 8 uur op centraal omdat er geen bussen gingen voor die tijd en de laatste bus gaat iets voor 12
Ooit twee uur gefietst terwijl ik tripte op paddo's. Gozer, gozer, niet normaal gozerquote:Op maandag 23 juli 2012 17:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je geen fiets? Met je bezopen kop lange stukken fietsen
Woatquote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Ooit twee uur gefietst terwijl ik tripte op paddo's. Gozer, gozer, niet normaal gozer
Ook ooit gebeurd maarja dan duurt dat maar twintig minuten ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
WoatWel 10+ km gefietst na een flinke snatspartij
Gaat allemaal wel wat vlugger jaquote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook ooit gebeurd maarja dan duurt dat maar twintig minuten ofzo
Fietsen met paddo's ging zo bagger traag man. Half uur op een bankje gezeten naar de sterren zitten kijkenquote:
Ik vind het maar apart, Matavz leek mij altijd een nette jongen, dus waarom zo hard behandelen?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
Matavz moest in zijn eentje trainen van Dickie.
Ben benieuwd wanneer hij weg is.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
Matavz moest in zijn eentje trainen van Dickie.
Dick vindt hem toch gewoon te slecht?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het maar apart, Matavz leek mij altijd een nette jongen, dus waarom zo hard behandelen?
Ik heb wel ooit op mijn 17e ofzo trippend van de paddo's door een natuurgebied in Zwolle gerend met 3 vrienden omdat we dachten dat we achtervolgt werden door ietsquote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Fietsen met paddo's ging zo bagger traag man. Half uur op een bankje gezeten naar de sterren zitten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |