Bubbelbad is denk ik om warm te blijven, doekje, geen idee, het chloor afvegen misschien?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:08 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik vraag me af, nu ik kijken waarom iedereen zo doekje heeft en dat ze hele tijd in dat bubbelbad zitten?
De eerste twee sprongen is de keuze beperkt ja, nu gaan we het mooie werk zien.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:21 schreef henkde_j het volgende:
Ik mis een beetje variatie. Of moeten ze een bepaalde sprong doen
Zo komt hij wel op mij overquote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef raptorix het volgende:
Daley![]()
![]()
![]()
Is ie eigenlijk gay? Zit op me werk, en kan het lastig checken
http://www.mirror.co.uk/3(...)erican-diver-1139590quote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef raptorix het volgende:
Daley![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook wel als ik hem hoorde pratenquote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo komt hij wel op mij overZal het voor je checken
David Copperfield ging ook met Claudia Schiffer hequote:Op maandag 30 juli 2012 16:35 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/3(...)erican-diver-1139590
Dat zie je tochquote:Op maandag 30 juli 2012 16:34 schreef raptorix het volgende:
Daley![]()
![]()
![]()
Arribaquote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Neroje het volgende:
Als die Mexicanen het ook goed doen, niks voor GB
Vernieuwend met de sport bezig ookquote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Neroje het volgende:
Mexicanen, gewoon al die moeilijke sprongen doen en daarmee 2e worden
Staat hier ook op.quote:
Als ik het goed begrijp alleen de eerste twee ronden verplicht zo simpelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop dat ze snel naar de wat moeilijkere sprongen gaan
7 meter springen is al eng.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf niet eens gewoon te duiken vanaf 3 meter.. laat staan 10
Bij het Canyoningen heb ik wel van 6/7 afgesprongen, maar dat is toch wel ff eng jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
7 meter springen is al eng.En pijnlijk aan je voeten als je niet oplet.
Wij waren een keer in Duitsland, had je ook zo'n toren. 10 meter ging helaas niet open, dus die heb ik niet kunnen proberen. Vond 7 ook wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij het Canyoningen heb ik wel van 6/7 afgesprongen, maar dat is toch wel ff eng ja
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:23 schreef David_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het Australisch schoonzwemmen team![]()
Zozoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:23 schreef David_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het Australisch schoonzwemmen team![]()
Hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij waren een keer in Duitsland, had je ook zo'n toren. 10 meter ging helaas niet open, dus die heb ik niet kunnen proberen. Vond 7 ook wel genoeg eigenlijk.
Ik heb wel eens een Chinees zien falen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zonder springen bij deze sport alvast een gouden medaille geven aan China en dan de rest een wedstrijd laten springen?
10m was China, Mexico, Canada... Zo uit m'n hoofdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wie haalden de medailles bij de vrouwen
Waar te volgen?quote:
Zo nu en dan klapt er wel eens iemand tegen het betonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu dames 10 meter platform te kijken. Een van de Chinese dames kwam wel erg dicht met haar hoofd bij het platform in de buurt (of het leek zo, het zag er eng uit in ieder geval).
Oh ik zag vanmiddag al wat sprongen, niet op tv zeker? Op Eurosport iig niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef Neroje het volgende:
Finale 10m vrouwen is bezig. En één van de Chinezen is het aan het verkloten in ieder geval
Neuh, kijk via een BBC-streamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag vanmiddag al wat sprongen, niet op tv zeker? Op Eurosport iig niet.
Jammer, ik vind het commentaar erbij op Eurosport altijd wel leuk. Ik heb de EBU stream aangezetquote:
Ja, en dan staan daar meisjes van 16 jaar. Ik weet niet of ik er zin in zou hebbenquote:
Recht naar beneden springen misschien wel. Maar gehoekte salto's brrrquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, en dan staan daar meisjes van 16 jaar. Ik weet niet of ik er zin in zou hebben
En moet er iemand inspringen om je te redden...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef henkde_j het volgende:
Je zal maar plat op het water klappen van die hoogte![]()
Dan heb je wel een rood ruggetje
Duitser van de 3m plankquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Was van de week toch, bij de heren, eentje die plat terechtkwam? En ik hoorde vanmiddag ook een verhaal over een van deze finalisten, die was met haar hoofd tegen het platform aangekomen
Leipe shit is dat. Handstand op 10m hoogtequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Best veel dames die vanuit handstand springen.
Dat lijkt mij het moeilijkst. Ik ben daar niet lenig genoeg voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Best veel dames die vanuit handstand springen.
Mwoa, valt wel mee denk ik. Hoogte went snel. En een salto is routine op de lagere planken. Prima op te bouwen lijkt mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Stel je voro de eerste keer dat je naar beneden moet en een salto moet doen... echt doodeng.
Ja het commentaar vind ik ook fijn, zo met zijn tweeën. Doen ze erg leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef Lann555 het volgende:
Heerlijk commentaar duo op Eurosport. De sport kan me meestal niet boeien, maar ik blijf nu toch hangen
Ze zijn ook echt serieus enthousiast over de sport. Niks fake aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het commentaar vind ik ook fijn, zo met zijn tweeën. Doen ze erg leuk.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In het begin is het best eng idd, zeker als je zo naar beneden kijkt, maar gewoon lekker voor je kijken als je springtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben 1x van het 10 meter platform gesprongen, doodeng, daarna nooit meer gedaan. Denk maar even na, het is bijna 4 verdiepingen van een woning, zo hoog!
Als ik naar mijn huis kijk, dan is het volgens mij ongeveer alsof ik van het dak naar beneden zou springen
Yah, je ziet wel dat ze daar verstand hebben van sport. Eigenlijk de hele OS al goed bezig en missen zelden een belangrijk moment. Ook altijd even inschakelen als er ergens anders goud wordt gehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Overigens complimenten aan ES voor het plannen van de reclames, precies zo dat je er geen last van hebt en de blokjes zijn ook lekker kort.
BBC1 zelfs zonder reclamequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Overigens complimenten aan ES voor het plannen van de reclames, precies zo dat je er geen last van hebt en de blokjes zijn ook lekker kort.
Ja maar Eurosport heeft natuurlijk wel bakken vol ervaring met toernooien uitzenden, die weten wel hoe het moetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, je ziet wel dat ze daar verstand hebben van sport. Eigenlijk de hele OS al goed bezig en missen zelden een belangrijk moment. Ook altijd even inschakelen als er ergens anders goud wordt gehaald.
Snap ik en als ze het een beetje goed plannen is er ook niets mis mee iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK maar ES moet het hebben van de reclame natuurlijk
Stel je niet zo aan zeg, je zag gewoon dat er véél meer geflitst werd. Hij vroeg 'm trouwens zelf aan, de jury gaf hem niks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat is nu.
De Britse hoop Tom Daley heeft zojuist een extra poging gekregen omdat hij afgeleid zou zijn door flitsers van camera'sHallo partijdigheid
Welke zender dan? Ik zit steeds te zappen naar ES maar daar is het nog nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat is nu.
De Britse hoop Tom Daley heeft zojuist een extra poging gekregen omdat hij afgeleid zou zijn door flitsers van camera'sHallo partijdigheid
Ik kijk online.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke zender dan? Ik zit steeds te zappen naar ES maar daar is het nog nietEn zonder commentaar vind ik het niet zo leuk.
ZIjn zoontje wilde zeker graag kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beckham liep nog niet echt over van enthousiasme trouwens
Net op tijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ZIjn zoontje wilde zeker graag kijkenOp ES nu overigens estafette heren met NL.
Het is ook op Sporzaquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allen, net thuis, ff Schoonspringen kijken
Er is geen reclame op Sporzaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar op ES zo leuk
Dat is ook gewoon zo,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef PirE het volgende:
Het lijkt soms alsof ze echt vlak langs dat beton gaan.
Net bij de BBC ook een mooie: "Not enough splash to fill a tea cup!"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar op ES zo leuk
Ik durf niet eens van die toren te springen.quote:
Ik durf hooguit van een plank te springen en dan met mijn hoofd naar beneden te duikenquote:
Oh nee dat sowieso nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik durf niet eens van die toren te springen.
0.015 punten verschil met de nummer 2 en 3quote:
Die chinees heeft een betere reputatie, dat helpt ook in jurysporten.quote:
Ja het is bovengemiddeld hequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef alors het volgende:
Nou ik schakel voor het eerst in, maar goede lijven zeg
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef alors het volgende:
Nou ik schakel voor het eerst in, maar goede lijven zeg
Daarom kijk je dus schoonspringenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sacha Klein is ook wel leuk trouwens
Nee hoor, ik heb ook naar de dames gekekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daarom kijk je dus schoonspringen
mannen spotten
al dat andere is niet interessant
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]Je hebt wat gemist hoor. Niets mis met schoonspringers.
Ja daar heb ik ook het een en ander van gezienquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb ook naar de dames gekeken
Sacha Klein is feinquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Sacha Klein is ook wel leuk trouwens
Gister de kwalificatie... dramatischquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag ging hij helemaal niet zo goed, maar nu gaat het lekker.
Naar het platform toe springen vind ik doodeng.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef alors het volgende:
Dat vind ik de engste die achterwaartse.. brr denk altijd dat het misgaat
Ja dat bedoel ik, dat hij met zijn gezicht naar voren staat en dan achterwaartse salto doet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar het platform toe springen vind ik doodeng.
Die moet plat op de buik landenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
zul je zien dat die chinees alsnog met het goud vandoor gaat
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
zul je zien dat die chinees alsnog met het goud vandoor gaat
Ik bedoel gezicht van het water af en dan naar binnen draaien. Dus achteruit springen zeg maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat hij met zijn gezicht naar voren staat en dan achterwaartse salto doet..
Volle belly flop. Pets!quote:
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel gezicht van de plank af en dan naar binnen draaien. Dus achteruit springen zeg maar.
JA, DIE OOKquote:
Ja zeker weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat het toch aan de moeilijkheidsgraad lag dat Daley voor die laatste sprong minder scoorde.
Paniek in Pekingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Yonjuuni het volgende:
6/8 dus voor China, toch eentje minder dan in Beijing.
Hij heeft een plak.quote:
Ik niet, die winnen al zatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee, ik had liever het podium omgedraaid gezien
Ik vind dit echt zielig voor die Chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |