Ja het commentaar vind ik ook fijn, zo met zijn tweeën. Doen ze erg leuk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:14 schreef Lann555 het volgende:
Heerlijk commentaar duo op Eurosport. De sport kan me meestal niet boeien, maar ik blijf nu toch hangen
Ze zijn ook echt serieus enthousiast over de sport. Niks fake aanquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het commentaar vind ik ook fijn, zo met zijn tweeën. Doen ze erg leuk.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In het begin is het best eng idd, zeker als je zo naar beneden kijkt, maar gewoon lekker voor je kijken als je springtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben 1x van het 10 meter platform gesprongen, doodeng, daarna nooit meer gedaan. Denk maar even na, het is bijna 4 verdiepingen van een woning, zo hoog!
Als ik naar mijn huis kijk, dan is het volgens mij ongeveer alsof ik van het dak naar beneden zou springen
Yah, je ziet wel dat ze daar verstand hebben van sport. Eigenlijk de hele OS al goed bezig en missen zelden een belangrijk moment. Ook altijd even inschakelen als er ergens anders goud wordt gehaald.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Overigens complimenten aan ES voor het plannen van de reclames, precies zo dat je er geen last van hebt en de blokjes zijn ook lekker kort.
BBC1 zelfs zonder reclamequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Overigens complimenten aan ES voor het plannen van de reclames, precies zo dat je er geen last van hebt en de blokjes zijn ook lekker kort.
Ja maar Eurosport heeft natuurlijk wel bakken vol ervaring met toernooien uitzenden, die weten wel hoe het moetquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:13 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Yah, je ziet wel dat ze daar verstand hebben van sport. Eigenlijk de hele OS al goed bezig en missen zelden een belangrijk moment. Ook altijd even inschakelen als er ergens anders goud wordt gehaald.
Snap ik en als ze het een beetje goed plannen is er ook niets mis mee iddquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK maar ES moet het hebben van de reclame natuurlijk
Stel je niet zo aan zeg, je zag gewoon dat er véél meer geflitst werd. Hij vroeg 'm trouwens zelf aan, de jury gaf hem niks.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat is nu.
De Britse hoop Tom Daley heeft zojuist een extra poging gekregen omdat hij afgeleid zou zijn door flitsers van camera'sHallo partijdigheid
Welke zender dan? Ik zit steeds te zappen naar ES maar daar is het nog nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dat is nu.
De Britse hoop Tom Daley heeft zojuist een extra poging gekregen omdat hij afgeleid zou zijn door flitsers van camera'sHallo partijdigheid
Ik kijk online.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke zender dan? Ik zit steeds te zappen naar ES maar daar is het nog nietEn zonder commentaar vind ik het niet zo leuk.
ZIjn zoontje wilde zeker graag kijkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Beckham liep nog niet echt over van enthousiasme trouwens
Net op tijdquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ZIjn zoontje wilde zeker graag kijkenOp ES nu overigens estafette heren met NL.
Het is ook op Sporzaquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond allen, net thuis, ff Schoonspringen kijken
Er is geen reclame op Sporzaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar op ES zo leuk
Dat is ook gewoon zo,quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef PirE het volgende:
Het lijkt soms alsof ze echt vlak langs dat beton gaan.
Net bij de BBC ook een mooie: "Not enough splash to fill a tea cup!"quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het commentaar op ES zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |