Gister de kwalificatie... dramatischquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag ging hij helemaal niet zo goed, maar nu gaat het lekker.
Naar het platform toe springen vind ik doodeng.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef alors het volgende:
Dat vind ik de engste die achterwaartse.. brr denk altijd dat het misgaat
Ja dat bedoel ik, dat hij met zijn gezicht naar voren staat en dan achterwaartse salto doet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar het platform toe springen vind ik doodeng.
Die moet plat op de buik landenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
zul je zien dat die chinees alsnog met het goud vandoor gaat
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
zul je zien dat die chinees alsnog met het goud vandoor gaat
Ik bedoel gezicht van het water af en dan naar binnen draaien. Dus achteruit springen zeg maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat hij met zijn gezicht naar voren staat en dan achterwaartse salto doet..
Volle belly flop. Pets!quote:
Ja dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel gezicht van de plank af en dan naar binnen draaien. Dus achteruit springen zeg maar.
JA, DIE OOKquote:
Ja zeker weten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat het toch aan de moeilijkheidsgraad lag dat Daley voor die laatste sprong minder scoorde.
Paniek in Pekingquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:58 schreef Yonjuuni het volgende:
6/8 dus voor China, toch eentje minder dan in Beijing.
Hij heeft een plak.quote:
Ik niet, die winnen al zatquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nee, ik had liever het podium omgedraaid gezien
Ik vind dit echt zielig voor die Chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |