Waar te volgen?quote:
Zo nu en dan klapt er wel eens iemand tegen het betonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu dames 10 meter platform te kijken. Een van de Chinese dames kwam wel erg dicht met haar hoofd bij het platform in de buurt (of het leek zo, het zag er eng uit in ieder geval).
Oh ik zag vanmiddag al wat sprongen, niet op tv zeker? Op Eurosport iig niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:19 schreef Neroje het volgende:
Finale 10m vrouwen is bezig. En één van de Chinezen is het aan het verkloten in ieder geval
Neuh, kijk via een BBC-streamquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag vanmiddag al wat sprongen, niet op tv zeker? Op Eurosport iig niet.
Jammer, ik vind het commentaar erbij op Eurosport altijd wel leuk. Ik heb de EBU stream aangezetquote:
Ja, en dan staan daar meisjes van 16 jaar. Ik weet niet of ik er zin in zou hebbenquote:
Recht naar beneden springen misschien wel. Maar gehoekte salto's brrrquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ja, en dan staan daar meisjes van 16 jaar. Ik weet niet of ik er zin in zou hebben
En moet er iemand inspringen om je te redden...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:31 schreef henkde_j het volgende:
Je zal maar plat op het water klappen van die hoogte![]()
Dan heb je wel een rood ruggetje
Duitser van de 3m plankquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Was van de week toch, bij de heren, eentje die plat terechtkwam? En ik hoorde vanmiddag ook een verhaal over een van deze finalisten, die was met haar hoofd tegen het platform aangekomen
Leipe shit is dat. Handstand op 10m hoogtequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Best veel dames die vanuit handstand springen.
Dat lijkt mij het moeilijkst. Ik ben daar niet lenig genoeg voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Best veel dames die vanuit handstand springen.
Mwoa, valt wel mee denk ik. Hoogte went snel. En een salto is routine op de lagere planken. Prima op te bouwen lijkt mijquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
Stel je voro de eerste keer dat je naar beneden moet en een salto moet doen... echt doodeng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |