Vernieuwend met de sport bezig ookquote:Op maandag 30 juli 2012 16:56 schreef Neroje het volgende:
Mexicanen, gewoon al die moeilijke sprongen doen en daarmee 2e worden
Staat hier ook op.quote:
Als ik het goed begrijp alleen de eerste twee ronden verplicht zo simpelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
Hoop dat ze snel naar de wat moeilijkere sprongen gaan
7 meter springen is al eng.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik durf niet eens gewoon te duiken vanaf 3 meter.. laat staan 10
Bij het Canyoningen heb ik wel van 6/7 afgesprongen, maar dat is toch wel ff eng jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
7 meter springen is al eng.En pijnlijk aan je voeten als je niet oplet.
Wij waren een keer in Duitsland, had je ook zo'n toren. 10 meter ging helaas niet open, dus die heb ik niet kunnen proberen. Vond 7 ook wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij het Canyoningen heb ik wel van 6/7 afgesprongen, maar dat is toch wel ff eng ja
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:23 schreef David_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het Australisch schoonzwemmen team![]()
Zozoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:23 schreef David_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het Australisch schoonzwemmen team![]()
Hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij waren een keer in Duitsland, had je ook zo'n toren. 10 meter ging helaas niet open, dus die heb ik niet kunnen proberen. Vond 7 ook wel genoeg eigenlijk.
Ik heb wel eens een Chinees zien falen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:47 schreef golfer het volgende:
Kunnen ze niet gewoon zonder springen bij deze sport alvast een gouden medaille geven aan China en dan de rest een wedstrijd laten springen?
10m was China, Mexico, Canada... Zo uit m'n hoofdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wie haalden de medailles bij de vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |