SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef KT het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien heb jij van die goede pener skills dat alle wijven het over jouw bedprestaties hebben, lijkt me best kunnen dat jij daar een naam hebt opgebouwd hoor, tis best een hol te noemen dat groningen wat dat betrefd.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:38 schreef KT het volgende:
Maargoed, ik leg er wel een 100 euro wedje op dat hij geen meisje thuisbrengt op willekeurige avond ergens in leiden.
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Zodra ik weer vrijgezel ben kom ik wel een keer naar Leiden "meeten"![]()
[..]
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Geflapitiflipstaart MystikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:Dankjewel!!quote:
Ik moet nog trakteren op mijn werk, maar door de vakantie is er bijna niemand en zitten we vandaag met 7 mensen i.p.v. 30Ik denk dat ik later deze week trakteer, want ik voel me anders wel echt een cheapskate
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik later deze week trakteer, want ik voel me anders wel echt een cheapskate
Wat kan er nu belangrijker zijn dan worstenbroodjes eten?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Zij hebben besloten dat ze wat belangrijkers te doen hebben!
Een sauzijnenbroodjequote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
Wat kan er nu belangrijker zijn dan worstenbroodjes eten?
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat kan er nu belangrijker zijn dan worstenbroodjes eten?
Waar was je nou zaterdagquote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Zij hebben besloten dat ze wat belangrijkers te doen hebben!
quote:
Ja was geweldigquote:Op maandag 23 juli 2012 09:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Thuis!In eerste instantie, na een aantal biertjes, alleen in foetus houding op de bank. Na drie uur werd ik wakker gebeld door een maatje van me. Die kwam langs. Hij dronk thee, ik bier en toen kwamen er eenhoorns, elfjes en regenbogen en waren we gelukkig.
Misschien was dat laatste niet helemaal waar...
Hoe was je feestje?
Top!quote:
Mijn zondag was uhm extreem gaar en brakquote:Op maandag 23 juli 2012 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Top!Maar ik heb nu een ultra relaxte, niet brakke, zondag gehad. Is ook wat waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mijn verjaardag was alles wat ik vroeg een Ipad, een auto, een russian mailorder bride en een villa. Ik kreeg alleen de Ipad, de auto en de villa. FML. Kutouders.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
GOFFEDOMME HEULEMAAL GEEN IPAD GEKREGEN MET MIJN VERJAARDAG DIT JAAR. FUCK DAT.
Ik ben ook nog niet dood... maar heb nog maar 5 maandjes te gaanquote:Op maandag 23 juli 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang ik niet tot de 27-club blijkt te horen kan ik wel wennen aan 27
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zolang ik niet tot de 27-club blijkt te horen kan ik wel wennen aan 27
Voor het geval dat: leuk je gekend te hebben!quote:Op maandag 23 juli 2012 11:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet dood... maar heb nog maar 5 maandjes te gaan
Thnx!! Dan is het bekend dat ik of awesome ben, of 30 - 2quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor het geval dat: leuk je gekend te hebben!
Ik wilde eigenlijk niks doen want ik geef a.s. zaterdag al met een goede vriendin een verjaardagsfeestje. Maar met dit weer ga ik denk ik toch even een terrasje opzoeken vanavond en een biertje nuttigenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef MohMi het volgende:
[..]fijn weertje heb je uitgezocht! ga je nog wat leuks doen of heb je dat reeds gedaan?
mmm bier!.. doe er wel eentje met je meequote:Op maandag 23 juli 2012 12:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niks doen want ik geef a.s. zaterdag al met een goede vriendin een verjaardagsfeestje. Maar met dit weer ga ik denk ik toch even een terrasje opzoeken vanavond en een biertje nuttigen
Goed idee! Hoort dat bij 27 jaar zijn? Dan ga ik namelijk heel veel goede ideeën hebben dit jaar.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm bier!.. doe er wel eentje met je mee
Pics?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed idee! Hoort dat bij 27 jaar zijn? Dan ga ik namelijk heel veel goede ideeën hebben dit jaar.
Overigens heb ik alweer de nodige grappen op het werk aan moeten horen over de grijze haren die soms al zichtbaar zijn bij mijIk draag ze met trots!
In mijn fobo, maar daar zie je ze niet. Maar je moet maar even een grijze lok bedenken op mijn hoofd, het speelt namelijk alleen heel lokaal, schijnbaarquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In mijn fobo, maar daar zie je ze niet. Maar je moet maar even een grijze lok bedenken op mijn hoofd, het speelt namelijk alleen heel lokaal, schijnbaar
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, en hoi!
Voel me een beetje genegeerd of zo![]()
Hai Evie!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef Evie het volgende:
[..]goede morgen koffie.. heb je een kopje voor me?
Melk graag.. en wel even langs de deur heen geven, want heb geen zin om me verder aan te kledenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hai Evie!
Ja, asjeblieft!![]()
Heb je nog melk/suiker erin?
Mijn 1e bak heb ik net op
*rijkt koffie aan* asjeblieftquote:Op maandag 23 juli 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Melk graag.. en wel even langs de deur heen geven, want heb geen zin om me verder aan te kleden
Dank je!! OOOH ik zag je wel staren!! Mooie bh he?!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*rijkt koffie aan* asjeblieft
Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd de laatste paar dagen? Ik was niet op fok
Ik probeerde niet te staren, maar het lukte nietquote:Op maandag 23 juli 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je!! OOOH ik zag je wel staren!! Mooie bh he?!![]()
whehe niet veel gebeurd behalve housewarming bij hups en mensen die jarig zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te staren, maar het lukte niet![]()
En dus ga je maar fokken?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik moet nog boodschappen halen, de was doen en afwassen.
Ja, ik zit netquote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dus ga je maar fokken?
Geintje!
Ik ben net al begonnen met puinruimen, heb een hoop in te halen in het huishouden
En hoe is het met de diertjes?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zit net. Vanmorgen in het asiel gewerkt.
Nee weekje eerder vakantie genomenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzoHet is maandag hoor!
Gaat wel goed, hoor. Geen zieken gelukkig, wel veel kittens.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe is het met de diertjes?
Werken? Wat een stom woord.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Hoi hoiquote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik moet nog boodschappen halen, de was doen en afwassen.
Werkwoord!quote:
Strijken vind ik wel leukquote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik moet strijkenZo hekel aan, maar wel perfect dagje, want mag de zon niet in
Gister te erg verbrand in mijn gezicht en op mijn schouders
Alles goed hier verder?
Als jij mij een baan geeft, wil ik best werken hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Ben je goed met planten?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij mij een baan geeft, wil ik best werken hoor
Vanmorgen weer 6 sollicitaties de deur uitgedaanMoeilijk zoeken nu, want iedereen wilt vakantiekrachten
Uitzendbureau zei: verwacht maar niet dat je voor je vakantie werk hebtDus geniet maar 4 weken van je vrije tijd
Echt waar? Ik heb aan 2 dingen een hekel, strijken en de badkamer soppenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strijken vind ik wel leuk. Ik ben nu de kussen van Sjaak aan het wassen. Hij vindt het altijd zo lekker om zich in het kussen te graven als het net gewassen is
.
Ik ben niet verbrand, wel flink spierpijn in m'n schouders, rug en knieën. Verder hier alles goed.
Je hebt niet toevallig een ruimte overquote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe laat mij maar een dagje knippen hoor, geen probleem
Ik vind het leuk. Stapel strijk naast me op de stoel, tv aan, stoomstrijkijzer en gaan. Ben met een kwartiertje klaar en dan heb ik 20+ stuks kleding.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb aan 2 dingen een hekel, strijken en de badkamer soppen
Echt mijn strijkstapel is zo hoog
Tussendoor kijk ik wel smash, word ik wel vrolijk van.
Ah, dat sucks wel natuurlijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Als jij mij een baan geeft, wil ik best werken hoor
Vanmorgen weer 6 sollicitaties de deur uitgedaanMoeilijk zoeken nu, want iedereen wilt vakantiekrachten
Uitzendbureau zei: verwacht maar niet dat je voor je vakantie werk hebtDus geniet maar 4 weken van je vrije tijd
nee geen ruimte helaasquote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een ruimte over
Knippers heb ik al
Daar groeit het toch nietquote:Op maandag 23 juli 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen ruimte helaas![]()
Zijn er geen viaducten in de buurt
Ik moet het eigenlijk gewoon bijhouden..... Merendeel van de wasmand is ook van Rob, ik lucht heel vaak mijn kleding buiten. Hij gooit alles in de wasquote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Stapel strijk naast me op de stoel, tv aan, stoomstrijkijzer en gaan. Ben met een kwartiertje klaar en dan heb ik 20+ stuks kleding.
Dat was toch op het nieuws? Wietplantage IN een viaduct? Stroom afgetapt van de matrixborden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar groeit het toch niet
En ga binnenkort verhuizen dus zoek nog ruimtes
Wel slim ergensquote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was toch op het nieuws? Wietplantage IN een viaduct? Stroom afgetapt van de matrixborden?
Als je maar creatief genoeg bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar groeit het toch niet
En ga binnenkort verhuizen dus zoek nog ruimtes
Hier laatst een paar tussen de weilandenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je maar creatief genoeg bent.
Hier hebben ze er laatst in Malden 1 opgerold.
En in beneden-leeuwen 2 jaar terug ofzo hadden ze het ook goed elkaar maar ging het alleen mis toen ze stroom af wilden gaan tappen en een gast zich daarbij bijna electrocuteerde
Wat zijn mensen toch maf!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je maar creatief genoeg bent.
Hier hebben ze er laatst in Malden 1 opgerold.
En in beneden-leeuwen 2 jaar terug ofzo hadden ze het ook goed elkaar maar ging het alleen mis toen ze stroom af wilden gaan tappen en een gast zich daarbij bijna electrocuteerde
Ja maar dan is de kans wel groter dat je gepakt wordt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel slim ergens
Maar ik ga toch voor de ouderwetse manieren met zolders en schuren
Hier in de buurt zijn er best veelquote:Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan is de kans wel groter dat je gepakt wordt.
Een vage kennis had ze gewoon in verlaten kantoorpanden.... Dat was ook wel slim
Alleen geen goede partner...
Ik ben overigens te schijterig om het te doen
Alleen sukkels worden gepaktquote:Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan is de kans wel groter dat je gepakt wordt.
Een vage kennis had ze gewoon in verlaten kantoorpanden.... Dat was ook wel slim
Alleen geen goede partner...
Ik ben overigens te schijterig om het te doen
Lekker boeiendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Maar je bragged er wel over op een openbaar forum...
Smart move man!
Hem feliciteren met zijn verjaardagquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Wat moet je nu precies doen als je iemand wel heel lief vindt, maar diegene vindt jou niet zo lief?
Niet van die moeilijke vragen stellen Twiquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Wat moet je nu precies doen als je iemand wel heel lief vindt, maar diegene vindt jou niet zo lief?
Ja, dat je er zo over dacht was wel duidelijk!quote:
2 woorden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Niks staat op mijn naamquote:Op maandag 23 juli 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, dat je er zo over dacht was wel duidelijk!
Lief worden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Geen idee. Hoezo?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Pastinaakpuree met andijvie en spekjes.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
Iemand tips voor wat ik vanavond ga koken?
You underestimate his powerquote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan beland je meteen in de friendzone
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan beland je meteen in de friendzone
Dat klinkt wel lekker, ik neem het in overwegingquote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo?
[..]
Pastinaakpuree met andijvie en spekjes.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Denken dat alles wat niet lief is automatisch aantrekkelijk is voor vrouwen
Mannen moeten eikels zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Denken dat alles wat niet lief is automatisch aantrekkelijk is voor vrouwen
Ja, daar is toch een heel topic zelfs van, hoe je vrouwen moet versieren?quote:
Ja. ze moeten zonder aan jou te denken doorrammen totdat ze klaar zijn en dan in slaap vallen?quote:
het enige wat ze moeten leren is dat ze vrouwen niet op een voetstuk moeten zetten van 6 meter hoog.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar is toch een heel topic zelfs van, hoe je vrouwen moet versieren?
Als je al die mannen daar gelooft moet je als man gewoon een enorme zak zijn om leuk gevonden te worden.
Je hebt liever 10 meter?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het enige wat ze moeten leren is dat ze vrouwen niet op een voetstuk moeten zetten van 6 meter hoog.
Dat hele topic is toch gewoon 1 grote troll.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je al die mannen daar gelooft moet je als man gewoon een enorme zak zijn om leuk gevonden te worden.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. ze moeten zonder aan jou te denken doorrammen totdat ze klaar zijn en dan in slaap vallen?
egoistquote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eikels zie ik als egoistisch. Dus nee dank je
Precies, maar dat lijkt zo moeilijk te begrijpen dat er boeken vol met versiertrucs geschreven zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het enige wat ze moeten leren is dat ze vrouwen niet op een voetstuk moeten zetten van 6 meter hoog.
Jij hebt hoogtevrees?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik eet vanavond varkenshaasje, met gebakken aardappelen en zomerse slaquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
Iemand tips voor wat ik vanavond ga koken?
En dan alleen omdat het in een boekje staatquote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd vooral af wat voor type vrouwen nou echt vallen voor die trucjes.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hele topic is toch gewoon 1 grote troll.
Als ik die dingen zou doen die daar in staan dan loop ik regelmatig met een blauw oog rond.
Terwijl elke vrouw anders isquote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Kluts het volgende:
Precies, maar dat lijkt zo moeilijk te begrijpen dat er boeken vol met versiertrucs geschreven zijn.
Hoe moeten ze dan zijn?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]nee.. je vat het verkeerd op!
[..]
egoist
Oeh, ik heb nog varkenshaas in de diepvries liggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet vanavond varkenshaasje, met gebakken aardappelen en zomerse sla
Denk dat het makkelijker is om een boek over mannen te schrijven voor vrouwen... geef ze gewoon the look.. negeren keertje giegelen en klaar is kees...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, maar dat lijkt zo moeilijk te begrijpen dat er boeken vol met versiertrucs geschreven zijn.
Uhuhquote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog varkenshaas in de diepvries liggen.
Goed idee
Ik wil hier eigenlijk tegen in gaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat het makkelijker is om een boek over mannen te schrijven voor vrouwen... geef ze gewoon the look.. negeren keertje giegelen en klaar is kees...![]()
Ja, ik heb wel eens geprobeerd de discussie met die types aan te gaan, maar zij weten als man beter wat een vrouw leuk vindt dan ik als vrouw, als je hen moet geloven.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan alleen omdat het in een boekje staat
precies dat zeg ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk tegen in gaan.
Maar ik heb geen enkel tegen argument
Iemand die mij niet lief vind, vind ik ook niet meer liefquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Kan in 1 regel: tiete.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat het makkelijker is om een boek over mannen te schrijven voor vrouwen... geef ze gewoon the look.. negeren keertje giegelen en klaar is kees...![]()
Want alle vrouwen zijn hetzelfde en hun gedrag is net zo voorspelbaar als dat van een hamster in een Pavlov-experimentquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens geprobeerd de discussie met die types aan te gaan, maar zij weten als man beter wat een vrouw leuk vindt dan ik als vrouw, als je hen moet geloven.
Hm je zal het niet geloven, maar niet iedere man is zo makkelijk..quote:
Ik ben nog gemakkelijker.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zolang ze dan niet afknappen op je 180 kiloquote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja maar, maar,
Het is gewoon niet eerlijk, jullie hebben tieten, en wij zijn zwak
Daar word ik mogelijk nog geiler vanquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zolang ze dan niet afknappen op je 180 kilo
Ik ben blij dat het luchtbed het gehouden heeft, 180 kilo van jou en dan mijn bierbuik er ook nog bijquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zolang ze dan niet afknappen op je 180 kilo
Dus jij loopt dagen rond in gekreukelde kleding?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb niet eens een strijkplankRespect voor mensen die netjes strijken.
En monoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het luchtbed het gehouden heeft, 180 kilo van jou en dan mijn bierbuik er ook nog bij
Echt heel kansloos idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want alle vrouwen zijn hetzelfde en hun gedrag is net zo voorspelbaar als dat van een hamster in een Pavlov-experiment
Hopeloze discussies.
Dat is hipquote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij loopt dagen rond in gekreukelde kleding?
Ik eet vanavond Taco vulling, met een omelet van eiwit, afbakbroodjes en een salade.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, ik heb nog varkenshaas in de diepvries liggen.
Goed idee
okquote:
Speklapjesquote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik eet vanavond Taco vulling, met een omelet van eiwit, afbakbroodjes en een salade.![]()
Restjes
Die andijvie ga ik wel onthouden. Ik heb nog een kilo speklappenin de vriezer!
snel ophangen na het wassenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strijkplank en zie er altijd keurig uit hoor!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal van de week ook eens de BBQ aanslingeren.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Ik vind het geen gezicht
[..]
SpeklapjesGister nog op tijdens de BBQ, zo lekker
Speklapjes zijn koning!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
SpeklapjesGister nog op tijdens de BBQ, zo lekker
Ach, ik strijk mijn overhemden wel. Anders vind ik het geen gezichtquote:Op maandag 23 juli 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strijkplank en zie er altijd keurig uit hoor!
Mijn hele week zit al volgepland.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal van de week ook eens de BBQ aanslingeren.
Mensen die zin hebben om mee te eten en drinken?
Geen last van. Ik hang het altijd uit en zelfs mijn overhemden (die die niet naar de stomerij gaan) zien er gewoon goed uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen overhemden, anders moet ik strijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Ach, ik strijk mijn overhemden wel. Anders vind ik het geen gezicht
Ja lekker man, vlees eten met de huid er nog aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Speklapjes zijn koning!Jammer alleen dat ze nergens meer met zwoerd te krijgen zijn de supermarkt. Dat was altijd het beste stukje.
Ik kan ook strijken zonder strijkplank. Maar ik hang alles uit voordat het kreukelt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik strijk mijn overhemden wel. Anders vind ik het geen gezicht
Eeuhm... Jah! Het velletje van de kip hard opbakken is ook altijd het lekkerst!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Kluts het volgende:
Ja lekker man, vlees eten met de huid er nog aan.
precies gewoon goed ophangen!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen last van. Ik hang het altijd uit en zelfs mijn overhemden (die die niet naar de stomerij gaan) zien er gewoon goed uit.
Uithangen doe ik ook, helaas blijft het nodig. Vooral bij witte overhemdenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan ook strijken zonder strijkplank. Maar ik hang alles uit voordat het kreukelt.
En anders strijk ik het wel ff snel.
dat is dan ook de uitzonderingquote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eeuhm... Jah! Het velletje van de kip hard opbakken is ook altijd het lekkerst!
ik stop ook kleding in de droger, en dan komt he wat gekreukter uit, dus ik moet echt strijkenquote:
Ik vind het knap! Echtquote:Op maandag 23 juli 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strijkplank en zie er altijd keurig uit hoor!
Hmmm klinkt verleidelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal van de week ook eens de BBQ aanslingeren.
Mensen die zin hebben om mee te eten en drinken?
Ielk, dat eet ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Slager misschien? Zoveel duurder is de slager ook weer nietquote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Speklapjes zijn koning!Jammer alleen dat ze nergens meer met zwoerd te krijgen zijn de supermarkt. Dat was altijd het beste stukje.
Ik wil een fotoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen last van. Ik hang het altijd uit en zelfs mijn overhemden (die die niet naar de stomerij gaan) zien er gewoon goed uit.
Kaantjes? Ook niet?quote:
We zeggen picsquote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uithangen doe ik ook, helaas blijft het nodig. Vooral bij witte overhemden
Je moet gewoon de dingen die kreuken laten drogen op een hanger, en de rest in de droger gooien.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop ook kleding in de droger, en dan komt he wat gekreukter uit, dus ik moet echt strijken
[..]
Ik vind het knap! Echt
Maar dat werkt hier geloof ik niet
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb je zoveel was dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop ook kleding in de droger, en dan komt he wat gekreukter uit, dus ik moet echt strijken
Ik eet geen vlees met bot (kippenpoot ook niet dus) , want ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord terecht komt.quote:
Ja, slager had het wel. Een heel stuk buikspek met zwoerd. Maar het was wel aardig aan de prijs nog, zeker voor een stuk spek.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Slager misschien? Zoveel duurder is de slager ook weer niet
Nee, heb ik een slagerij gewerkt ooit en ben nogal verwend als het om vlees gaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kaantjes? Ook niet?
Ik ben er echt gek op.
Die overhemden hang ik na het was ook direct op. Maar dan nog vind ik ze niet mooi gladquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon de dingen die kreuken laten drogen op een hanger, en de rest in de droger gooien.
Ik heb ook een droger, maar dit scheelt me een hoop strijkwerk!
moeje eens doen, gaat er straks een wereld voor je openquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees met bot (kippenpoot ook niet dus) , want ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord terecht komt.
Ik mag van die zwarte al helemaal alles.. die vallen wel op die 180 kilo van mequote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag alles van me hebben, maar nooit aan een zwarte zijn kip en zijn radio komen he
oh, nou dan ga ik weerquote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha die ga ik niet plaatsen, dan gaan al die andere FOK!kers op mijn lichaam fappen
Ik ben ook alleen zwart van binnenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik mag van die zwarte al helemaal alles.. die vallen wel op die 180 kilo van me![]()
Alleen ik meestal niet op donkere mannen..
Dat heeft niks met verwend zijn en alles met smaak te maken!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
Nee, heb ik een slagerij gewerkt ooit en ben nogal verwend als het om vlees gaat.
Ja mijn man trekt elke dag nieuwe werkkleding aan, en aangezien hij meestal 7 dagen in de week werktquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je zoveel was dan?
Ik hang het altijd op. Dagje drogen en klaar. Hoef niet te strijken en bespaar dus op meerdere fronten energie en het milieu is er ook bij gebaat (ja, ik denk daar over na)
Nu heb ik trek in speklapjesquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, slager had het wel. Een heel stuk buikspek met zwoerd. Maar het was wel aardig aan de prijs nog, zeker voor een stuk spek.
Maar... Het was wél lekker!
Ik heb geen tijd om bij je in de bosjes te gaan liggenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't do it![]()
Straks heb ik nog een stalker erbij![]()
Het is niet dat ik het nooit gegeten heb, ik hou er gewoon niet van.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
moeje eens doen, gaat er straks een wereld voor je open
Ze staan in rijen van 10 opgesteld voor je deur?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Don't do it![]()
Straks heb ik nog een stalker erbij![]()
Ik ben er dankbaar voorquote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om bij je in de bosjes te gaan liggen
Neuh meestal weten ze niet waar mn huis woont.. en verwachten ze ook niet dat ik hier door de deur kan komen met die 180 kiloquote:Op maandag 23 juli 2012 13:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze staan in rijen van 10 opgesteld voor je deur?
Simpel, de woning met de hijskraan in de tuinquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Neuh meestal weten ze niet waar mn huis woont.. en verwachten ze ook niet dat ik hier door de deur kan komen met die 180 kilo
Als mijn salaris binnen is van het weekend ga ik denk ik weer eens een stuk halen!quote:
Ze hebben hier achter een speciale takellift voor mequote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Simpel, de woning met de hijskraan in de tuin![]()
![]()
Ach, ook deze man kregen ze naar buiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Neuh meestal weten ze niet waar mn huis woont.. en verwachten ze ook niet dat ik hier door de deur kan komen met die 180 kilo
Krokant is wel het lekkerst jaquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als mijn salaris binnen is van het weekend ga ik denk ik weer eens een stuk halen!
Krokant roosteren. Kost veel tijd, maar het is zo fucking lekker!
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, ook deze man kregen ze naar buiten.Hey, er mochten geen pics van evie geplaatst wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, ook deze man kregen ze naar buiten.die heeft toevallig wel heeeel heeeel veel kilootjes weer kwijt geraaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zit hij met drie voetbalvelden aan overtollig velquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
die heeft toevallig wel heeeel heeeel veel kilootjes weer kwijt geraakt
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, er mochten geen pics van evie geplaatst worden
Denk dat ik vooral juist meer en regelmatig moet eten..quote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Evie, je moet gewoon meer gaan sporten en minder eten. Werkt altijd
volgens mij is ie vlak erna dood gegaan.. of ik haal 2 verhalen door elkaar....quote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu zit hij met drie voetbalvelden aan overtollig vel
alleen minder eten waarschijnlijk ookquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Evie, je moet gewoon meer gaan sporten en minder eten. Werkt altijd
Meer?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral juist meer en regelmatig moet eten..Werkt denk ik beter... If you don't mind
Jah at een maand geleden 1 boterham 1 stuk fruit en een halve avondmaaltijd op een dag..quote:
Dat is te weinig ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah at een maand geleden 1 boterham 1 stuk fruit en een halve avondmaaltijd op een dag..
The fuckquote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah at een maand geleden 1 boterham 1 stuk fruit en een halve avondmaaltijd op een dag..
En dan soms een dag vergeten te eten enzo
Jup.. en max hielp meequote:Op maandag 23 juli 2012 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is te weinig ja.
Dus zaterdag was gewoon de schade inhalen?
Ja Max was er erg blij meequote:Op maandag 23 juli 2012 13:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup.. en max hielp mee![]()
haha had die dag ook nog niet gegeten
Niet gezond en kom je van aan, want je slaat alles op wat je eet...quote:
ah ok, niet bewust in elk geval?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet gezond en kom je van aan, want je slaat alles op wat je eet...
Heeft meer te maken met geen hongergevoel en te drukke dagen
Nope.. niet omdat ik " af wil vallen" oid,, ben gewoon blij met mn 180 kilootjesquote:
180 kilo?quote:Op maandag 23 juli 2012 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. niet omdat ik " af wil vallen" oid,, ben gewoon blij met mn 180 kilootjes
(Zou ook wel dom zijn zo af te willen vallen, eet nu wel minder koolhydraten en veeeeeel vlees en eiwit.. maar das om spiertjes te bouwen).
Pm maar.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:05 schreef Evie het volgende:
[..]ik ga ff douchen.. begin er nog hitsig van te raken ook
mmm love hendeltjes
Geen hendeltjesquote:Op maandag 23 juli 2012 14:05 schreef Evie het volgende:
[..]ik ga ff douchen.. begin er nog hitsig van te raken ook
mmm love hendeltjes
Als je echt 180 kilo weegt denk ik dat je nog wel aan de 27-club toegevoegd gaat worden in de komende 5 maandenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. niet omdat ik " af wil vallen" oid,, ben gewoon blij met mn 180 kilootjes
(Zou ook wel dom zijn zo af te willen vallen, eet nu wel minder koolhydraten en veeeeeel vlees en eiwit.. maar das om spiertjes te bouwen).
quote:
Jupquote:Op maandag 23 juli 2012 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je echt 180 kilo weegt denk ik dat je nog wel aan de 27-club toegevoegd gaat worden in de komende 5 maanden
Thnx, maar ben er weer!quote:Op maandag 23 juli 2012 14:26 schreef SicSicSics het volgende:
Als iemand die walvis even terug in zee rolt, kunnen we gewoon weer verder met de orde van de dag!
Het heeft ook meestal geen zin om een aangespoeld dier terug te rollen, maar mensen vinden het fijn om 'iets' te doen.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het heeft ook meestal geen zin om een aangespoeld dier terug te rollen, maar mensen vinden het fijn om 'iets' te doen.
Je post dit met je mobiel, vanaf een terrasje hoop ik?quote:
Of met haar mobiel op het strand, terwijl mensen haar met emmertjes water nat houden omdat ze graag 'iets' doenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je post dit met je mobiel, vanaf een terrasje hoop ik?
Nee brakheid op een stokje zat binnen thuisquote:Op maandag 23 juli 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je post dit met je mobiel, vanaf een terrasje hoop ik?
Mur is wel een lieve kwal. Als hij je prikt, plast hij ook direct over je heen zodat je geen pijn meer hebt.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur is wel een lieve kwal. Als hij je prikt, plast hij ook direct over je heen zodat je geen pijn meer hebt.
kom vechten danquote:
mensen die niet gelovenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Tr gemaakt, vieze racist. Alleen omdat ik niet van Joodse afkomst ben!
Waaromquote:
Mensen die op het forum geen karikatuur van zichzelf zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee maar serieus, je hebt een goede opleiding, zal wel slim zijn, ziet er prima uit, hebt altijd leuke meisjes, hebt een prima muzieksmaak..
Waarom kom je hier dan zo erg over als een enorme loser die maar 1 onderwerp heeft?
Waarom niet? Firefly zei dat ik voordat ik vrouwen kon hosselen in mezelf moest geloven en een innerlijk zelfvertrouwen op moest bouwen. Hij adviseerde mij hiervoor om te beginnen met squatten.quote:
Is het al bijna kerst! Ik lust wel een gluhwein!quote:
nee. die muts draag ik dag en nacht.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het al bijna kerst! Ik lust wel een gluhwein!
Ik als Indiaan!quote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
Verkleed jij je als kerstman, dan ga ik als brandweerman
heb ik meteen een klusje voor je. op madeira.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkleed jij je als kerstman, dan ga ik als brandweerman
over madeira gesproken, heb nog een hoop plaatdelen te koop in de kleur madeira zwart!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik meteen een klusje voor je. op madeira.
Omdat vrouwenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
Iemand die mij niet lief vind, vind ik ook niet meer lief![]()
Waarom deze vraag twi?
Vrouwen zijn erger als mannen.quote:
danquote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Vrouwen zijn erger als mannen.
Geven ze vaak nog zelf toe ook. :p
Lekker warm wel, maar bewegen zou ik niet doen nee.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat het geen weer is om te sporten? helemaal kapot nu
Het is geen weer om te sporten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
hadden jullie mij niet kunnen waarschuwen dat het geen weer is om te sporten? helemaal kapot nu
straks voel ik me er vast goed overquote:Op maandag 23 juli 2012 17:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker warm wel, maar bewegen zou ik niet doen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |