I'm feeling luckyquote:Op zondag 22 juli 2012 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vaak krijg je toch nog wel een gratis postcodelot
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
Ik snap dikke mensen wel; lekker eten is gewoon de SHIT.
Eindelijk begripquote:Op zondag 22 juli 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
Ik snap dikke mensen wel; lekker eten is gewoon de SHIT.
en bierenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Gaan we een keertje met zijn drieën als idioten eten??
I'm in.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zekerweten... eerst 2 dagen koken en het dan in 1 dag opvretenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Zekerweten... eerst 2 dagen koken en het dan in 1 dag opvreten
dag 3quote:
Hahahahaquote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
dag 3?
ik kook mee!
lekker zalmpje in witte wijn met kruiden kaasje erover en lekker tagliatelle mascarpone maken!
Ik moest lachen, sorry!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:41 schreef MohMi het volgende:
Oh fijn, de katten kunnen het zo goed vinden sinds vanmiddag, dat ze elkaar vaak nadoen. Nieuwste uitvinding; synchroon-kakken. Samen mij weg zitten stinken hierTjezusmina...
Ghehe, de bende valt mee. Die hebben we vanochtend gelukkig samen al grotendeels opgeruimd,quote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey hups, hoe is het nu met je? En was je huisje nog een beetje ogelijk?
Gewoon lekker rusten! We gaan de 11e gewoon rustig aan doenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, de bende valt mee. Die hebben we vanochtend gelukkig samen al grotendeels opgeruimd,
Ik heb net even de afwas gedaan en alle drank in een kast gezet.
De rest doe ik morgen wel. Mn matras ligt te lekker vandaag. Heb de tv naar mn slaapkamer verhuisd en ik vind het wel best allemaal
Als ik een logeeradres voor mn zoon kan vinden dan kom ik wel ja. Anders helaas nietquote:Op zondag 22 juli 2012 23:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Gewoon lekker rusten! We gaan de 11e gewoon rustig aan doen
Moet wel lukken toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een logeeradres voor mn zoon kan vinden dan kom ik wel ja. Anders helaas niet
Hij ging me vanmiddag uitlachen!!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch?![]()
Is best een prima knul!!
Je kunt ook gewoon water drinkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk niet dat ik de 11de kom hoor.
3 weken is te kort voor dit oude wijf om bij te komen van mn housewarming
Goed plan!quote:
Wat wil je hebben voor je verjaardag?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon nu al bezig met de planning voor mn verjaardag![]()
Te erg dit!
Jij hebt mij liever brak en halfdood, alleen dan krijg je gelijk van mij!quote:
Geen idee man!quote:
Dat welquote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt mij liever brak en halfdood, alleen dan krijg je gelijk van mij!
Ga eens doen danquote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee man!
Daar heb ik dus nog niet over nagedacht
Heb je toen zijn beentje gebroken?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging me vanmiddag uitlachen!!
Stout kind
Ghehequote:
Nee, het was terecht uitlachen!quote:
Ik heb nog 82 dagen om erover na te denken hoor!!quote:
Ja dus?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog 82 dagen om erover na te denken hoor!!
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mn vorige 2 verjaardagen waren behoorlijk kut en klote dus nu wil ik vooral gezelligheid
Dat weet ikquote:
Alle gezellige mensen verzamelen zich wel rond om je die dagquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mn vorige 2 verjaardagen waren behoorlijk kut en klote dus nu wil ik vooral gezelligheid
Wat zijn dit voor een praktijken?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Faxie het volgende:
Haal mij maar van die lijst... beslis op het laatste moment..
Ik zal een extra emmer neer zetten in het trappenhuis als extra toilet voor de anti peristaltische bewegingenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal een extra emmer neer zetten in het trappenhuis als extra toilet voor de anti peristaltische bewegingen
Wat is er aan het handje? En hoe kunnen we je hoofd op een vrolijker spoor krijgen?quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Wat zijn er toch veel zieke mensen op de wereld
quote:
Goeie ja, ik zap er gelijk heen. Lui op de bank hangenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zal wel niet veel goeds zijn
Maar zit reportage te kijken op sbs6
Gaat voorlopig niet...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aan het handje? En hoe kunnen we je hoofd op een vrolijker spoor krijgen?
Kan slecht tegen dat soort programma'squote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goeie ja, ik zap er gelijk heen. Lui op de bank hangen
Weltrustequote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker lieve fokkertjes!!
En hups dank voor de gastvrijheid en gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
En beterschap
Ik ben niet ziek hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker lieve fokkertjes!!
En hups dank voor de gastvrijheid en gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
En beterschap
De HJ is hier ook bijna opquote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg tijd voor bier, en stomme lul die ik ben heb ik voor mezelf geen HJ gekocht
Ik was best wel bang dat we tekort zouden komen, ik dacht dat je zelf ook nog bier had gehaaldquote:
Ik had expres niks gehaald om eerlijk te zijn. Ik had zoiets van ik kijk wel hoeveel men meeneemt en dan kan ik altijd nog snel naar de winkelquote:Op zondag 22 juli 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was best wel bang dat we tekort zouden komen, ik dacht dat je zelf ook nog bier had gehaald
Het is goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had expres niks gehaald om eerlijk te zijn. Ik had zoiets van ik kijk wel hoeveel men meeneemt en dan kan ik altijd nog snel naar de winkel
Daaromquote:
En ik ben er goed inquote:Op zondag 22 juli 2012 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom![]()
Tevens heb ik besloten dat jij ook een soort van seriemoordenaar bent.
Jij vermoordt levers!
Feit!quote:
De meet de 11e gaat ook gewoon episch worden.quote:
Bas welquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meet de 11e gaat ook gewoon episch worden.
Maar ik weet wel zeker dat ik het cafe dichtgooi, mijn klanten trekken dat echt niet
Veel bier, weinig slaap, gewerkt en me helemaal scheef gelachen.. dus ja best welquote:
Redelijk rustig gehouden, zaterdag stad in geweest en zondag verjaardagquote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Veel bier, weinig slaap, gewerkt en me helemaal scheef gelachen.. dus ja best wel![]()
En jij?
ah niet verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Redelijk rustig gehouden, zaterdag stad in geweest en zondag verjaardag
gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2012 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat het goed weer is op mijn verjaardag
heb mn bakje al op, tja maandagen zuuuucht.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:09 schreef Flippiee het volgende:
Bah nu al toe aan koffie en een morgen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |