Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mn vorige 2 verjaardagen waren behoorlijk kut en klote dus nu wil ik vooral gezelligheid
Dat weet ikquote:
Alle gezellige mensen verzamelen zich wel rond om je die dagquote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou ik ben niet zo materialistisch ingesteld.
Mn vorige 2 verjaardagen waren behoorlijk kut en klote dus nu wil ik vooral gezelligheid
Wat zijn dit voor een praktijken?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef Faxie het volgende:
Haal mij maar van die lijst... beslis op het laatste moment..
Ik zal een extra emmer neer zetten in het trappenhuis als extra toilet voor de anti peristaltische bewegingenquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal een extra emmer neer zetten in het trappenhuis als extra toilet voor de anti peristaltische bewegingen
Wat is er aan het handje? En hoe kunnen we je hoofd op een vrolijker spoor krijgen?quote:
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef Royco1 het volgende:
Wat zijn er toch veel zieke mensen op de wereld
quote:
Goeie ja, ik zap er gelijk heen. Lui op de bank hangenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar het zal wel niet veel goeds zijn
Maar zit reportage te kijken op sbs6
Gaat voorlopig niet...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Wat is er aan het handje? En hoe kunnen we je hoofd op een vrolijker spoor krijgen?
Kan slecht tegen dat soort programma'squote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goeie ja, ik zap er gelijk heen. Lui op de bank hangen
Weltrustequote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker lieve fokkertjes!!
En hups dank voor de gastvrijheid en gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
En beterschap
Ik ben niet ziek hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker lieve fokkertjes!!
En hups dank voor de gastvrijheid en gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
En beterschap
De HJ is hier ook bijna opquote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
Ik zeg tijd voor bier, en stomme lul die ik ben heb ik voor mezelf geen HJ gekocht
Ik was best wel bang dat we tekort zouden komen, ik dacht dat je zelf ook nog bier had gehaaldquote:
Ik had expres niks gehaald om eerlijk te zijn. Ik had zoiets van ik kijk wel hoeveel men meeneemt en dan kan ik altijd nog snel naar de winkelquote:Op zondag 22 juli 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was best wel bang dat we tekort zouden komen, ik dacht dat je zelf ook nog bier had gehaald
Het is goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had expres niks gehaald om eerlijk te zijn. Ik had zoiets van ik kijk wel hoeveel men meeneemt en dan kan ik altijd nog snel naar de winkel
Daaromquote:
En ik ben er goed inquote:Op zondag 22 juli 2012 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom![]()
Tevens heb ik besloten dat jij ook een soort van seriemoordenaar bent.
Jij vermoordt levers!
Feit!quote:
De meet de 11e gaat ook gewoon episch worden.quote:
Bas welquote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De meet de 11e gaat ook gewoon episch worden.
Maar ik weet wel zeker dat ik het cafe dichtgooi, mijn klanten trekken dat echt niet
Veel bier, weinig slaap, gewerkt en me helemaal scheef gelachen.. dus ja best welquote:
Redelijk rustig gehouden, zaterdag stad in geweest en zondag verjaardagquote:Op maandag 23 juli 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Veel bier, weinig slaap, gewerkt en me helemaal scheef gelachen.. dus ja best wel![]()
En jij?
ah niet verkeerdquote:Op maandag 23 juli 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Redelijk rustig gehouden, zaterdag stad in geweest en zondag verjaardag
gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2012 07:25 schreef Mystikvm het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat het goed weer is op mijn verjaardag
heb mn bakje al op, tja maandagen zuuuucht.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:09 schreef Flippiee het volgende:
Bah nu al toe aan koffie en een morgen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |