Lekker boeiendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Maar je bragged er wel over op een openbaar forum...
Smart move man!
Hem feliciteren met zijn verjaardagquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Wat moet je nu precies doen als je iemand wel heel lief vindt, maar diegene vindt jou niet zo lief?
Niet van die moeilijke vragen stellen Twiquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Wat moet je nu precies doen als je iemand wel heel lief vindt, maar diegene vindt jou niet zo lief?
Ja, dat je er zo over dacht was wel duidelijk!quote:
2 woorden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Niks staat op mijn naamquote:Op maandag 23 juli 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, dat je er zo over dacht was wel duidelijk!
Lief worden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Geen idee. Hoezo?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Pastinaakpuree met andijvie en spekjes.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
Iemand tips voor wat ik vanavond ga koken?
You underestimate his powerquote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan beland je meteen in de friendzone
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan beland je meteen in de friendzone
Dat klinkt wel lekker, ik neem het in overwegingquote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo?
[..]
Pastinaakpuree met andijvie en spekjes.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Denken dat alles wat niet lief is automatisch aantrekkelijk is voor vrouwen
Mannen moeten eikels zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Denken dat alles wat niet lief is automatisch aantrekkelijk is voor vrouwen
Ja, daar is toch een heel topic zelfs van, hoe je vrouwen moet versieren?quote:
Ja. ze moeten zonder aan jou te denken doorrammen totdat ze klaar zijn en dan in slaap vallen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |