quote:Op maandag 23 juli 2012 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow, en hoi!
Voel me een beetje genegeerd of zo![]()
Hai Evie!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef Evie het volgende:
[..]goede morgen koffie.. heb je een kopje voor me?
Melk graag.. en wel even langs de deur heen geven, want heb geen zin om me verder aan te kledenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hai Evie!
Ja, asjeblieft!![]()
Heb je nog melk/suiker erin?
Mijn 1e bak heb ik net op
*rijkt koffie aan* asjeblieftquote:Op maandag 23 juli 2012 12:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Melk graag.. en wel even langs de deur heen geven, want heb geen zin om me verder aan te kleden
Dank je!! OOOH ik zag je wel staren!! Mooie bh he?!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*rijkt koffie aan* asjeblieft
Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd de laatste paar dagen? Ik was niet op fok
Ik probeerde niet te staren, maar het lukte nietquote:Op maandag 23 juli 2012 12:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je!! OOOH ik zag je wel staren!! Mooie bh he?!![]()
whehe niet veel gebeurd behalve housewarming bij hups en mensen die jarig zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te staren, maar het lukte niet![]()
En dus ga je maar fokken?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik moet nog boodschappen halen, de was doen en afwassen.
Ja, ik zit netquote:Op maandag 23 juli 2012 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dus ga je maar fokken?
Geintje!
Ik ben net al begonnen met puinruimen, heb een hoop in te halen in het huishouden
En hoe is het met de diertjes?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik zit net. Vanmorgen in het asiel gewerkt.
Nee weekje eerder vakantie genomenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzoHet is maandag hoor!
Gaat wel goed, hoor. Geen zieken gelukkig, wel veel kittens.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hoe is het met de diertjes?
Werken? Wat een stom woord.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Hoi hoiquote:Op maandag 23 juli 2012 12:45 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag. Ik moet nog boodschappen halen, de was doen en afwassen.
Werkwoord!quote:
Strijken vind ik wel leukquote:Op maandag 23 juli 2012 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik moet strijkenZo hekel aan, maar wel perfect dagje, want mag de zon niet in
Gister te erg verbrand in mijn gezicht en op mijn schouders
Alles goed hier verder?
Als jij mij een baan geeft, wil ik best werken hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Ben je goed met planten?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als jij mij een baan geeft, wil ik best werken hoor
Vanmorgen weer 6 sollicitaties de deur uitgedaanMoeilijk zoeken nu, want iedereen wilt vakantiekrachten
Uitzendbureau zei: verwacht maar niet dat je voor je vakantie werk hebtDus geniet maar 4 weken van je vrije tijd
Echt waar? Ik heb aan 2 dingen een hekel, strijken en de badkamer soppenquote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Strijken vind ik wel leuk. Ik ben nu de kussen van Sjaak aan het wassen. Hij vindt het altijd zo lekker om zich in het kussen te graven als het net gewassen is
.
Ik ben niet verbrand, wel flink spierpijn in m'n schouders, rug en knieën. Verder hier alles goed.
Je hebt niet toevallig een ruimte overquote:Op maandag 23 juli 2012 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehe laat mij maar een dagje knippen hoor, geen probleem
Ik vind het leuk. Stapel strijk naast me op de stoel, tv aan, stoomstrijkijzer en gaan. Ben met een kwartiertje klaar en dan heb ik 20+ stuks kleding.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb aan 2 dingen een hekel, strijken en de badkamer soppen
Echt mijn strijkstapel is zo hoog
Tussendoor kijk ik wel smash, word ik wel vrolijk van.
Ah, dat sucks wel natuurlijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Als jij mij een baan geeft, wil ik best werken hoor
Vanmorgen weer 6 sollicitaties de deur uitgedaanMoeilijk zoeken nu, want iedereen wilt vakantiekrachten
Uitzendbureau zei: verwacht maar niet dat je voor je vakantie werk hebtDus geniet maar 4 weken van je vrije tijd
nee geen ruimte helaasquote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een ruimte over
Knippers heb ik al
Daar groeit het toch nietquote:Op maandag 23 juli 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee geen ruimte helaas![]()
Zijn er geen viaducten in de buurt
Ik moet het eigenlijk gewoon bijhouden..... Merendeel van de wasmand is ook van Rob, ik lucht heel vaak mijn kleding buiten. Hij gooit alles in de wasquote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Stapel strijk naast me op de stoel, tv aan, stoomstrijkijzer en gaan. Ben met een kwartiertje klaar en dan heb ik 20+ stuks kleding.
Dat was toch op het nieuws? Wietplantage IN een viaduct? Stroom afgetapt van de matrixborden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar groeit het toch niet
En ga binnenkort verhuizen dus zoek nog ruimtes
Wel slim ergensquote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was toch op het nieuws? Wietplantage IN een viaduct? Stroom afgetapt van de matrixborden?
Als je maar creatief genoeg bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar groeit het toch niet
En ga binnenkort verhuizen dus zoek nog ruimtes
Hier laatst een paar tussen de weilandenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je maar creatief genoeg bent.
Hier hebben ze er laatst in Malden 1 opgerold.
En in beneden-leeuwen 2 jaar terug ofzo hadden ze het ook goed elkaar maar ging het alleen mis toen ze stroom af wilden gaan tappen en een gast zich daarbij bijna electrocuteerde
Wat zijn mensen toch maf!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je maar creatief genoeg bent.
Hier hebben ze er laatst in Malden 1 opgerold.
En in beneden-leeuwen 2 jaar terug ofzo hadden ze het ook goed elkaar maar ging het alleen mis toen ze stroom af wilden gaan tappen en een gast zich daarbij bijna electrocuteerde
Ja maar dan is de kans wel groter dat je gepakt wordt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel slim ergens
Maar ik ga toch voor de ouderwetse manieren met zolders en schuren
Hier in de buurt zijn er best veelquote:Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan is de kans wel groter dat je gepakt wordt.
Een vage kennis had ze gewoon in verlaten kantoorpanden.... Dat was ook wel slim
Alleen geen goede partner...
Ik ben overigens te schijterig om het te doen
Alleen sukkels worden gepaktquote:Op maandag 23 juli 2012 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan is de kans wel groter dat je gepakt wordt.
Een vage kennis had ze gewoon in verlaten kantoorpanden.... Dat was ook wel slim
Alleen geen goede partner...
Ik ben overigens te schijterig om het te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |