Lekker boeiendquote:Op maandag 23 juli 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Maar je bragged er wel over op een openbaar forum...
Smart move man!
Hem feliciteren met zijn verjaardagquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Wat moet je nu precies doen als je iemand wel heel lief vindt, maar diegene vindt jou niet zo lief?
Niet van die moeilijke vragen stellen Twiquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Wat moet je nu precies doen als je iemand wel heel lief vindt, maar diegene vindt jou niet zo lief?
Ja, dat je er zo over dacht was wel duidelijk!quote:
2 woorden.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Niks staat op mijn naamquote:Op maandag 23 juli 2012 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, dat je er zo over dacht was wel duidelijk!
Lief worden?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Geen idee. Hoezo?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Pastinaakpuree met andijvie en spekjes.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
Iemand tips voor wat ik vanavond ga koken?
You underestimate his powerquote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan beland je meteen in de friendzone
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan beland je meteen in de friendzone
Dat klinkt wel lekker, ik neem het in overwegingquote:Op maandag 23 juli 2012 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Hoezo?
[..]
Pastinaakpuree met andijvie en spekjes.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Denken dat alles wat niet lief is automatisch aantrekkelijk is voor vrouwen
Mannen moeten eikels zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
Denken dat alles wat niet lief is automatisch aantrekkelijk is voor vrouwen
Ja, daar is toch een heel topic zelfs van, hoe je vrouwen moet versieren?quote:
Ja. ze moeten zonder aan jou te denken doorrammen totdat ze klaar zijn en dan in slaap vallen?quote:
het enige wat ze moeten leren is dat ze vrouwen niet op een voetstuk moeten zetten van 6 meter hoog.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar is toch een heel topic zelfs van, hoe je vrouwen moet versieren?
Als je al die mannen daar gelooft moet je als man gewoon een enorme zak zijn om leuk gevonden te worden.
Je hebt liever 10 meter?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het enige wat ze moeten leren is dat ze vrouwen niet op een voetstuk moeten zetten van 6 meter hoog.
Dat hele topic is toch gewoon 1 grote troll.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je al die mannen daar gelooft moet je als man gewoon een enorme zak zijn om leuk gevonden te worden.
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. ze moeten zonder aan jou te denken doorrammen totdat ze klaar zijn en dan in slaap vallen?
egoistquote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eikels zie ik als egoistisch. Dus nee dank je
Precies, maar dat lijkt zo moeilijk te begrijpen dat er boeken vol met versiertrucs geschreven zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het enige wat ze moeten leren is dat ze vrouwen niet op een voetstuk moeten zetten van 6 meter hoog.
Jij hebt hoogtevrees?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik eet vanavond varkenshaasje, met gebakken aardappelen en zomerse slaquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
Iemand tips voor wat ik vanavond ga koken?
En dan alleen omdat het in een boekje staatquote:Op maandag 23 juli 2012 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd vooral af wat voor type vrouwen nou echt vallen voor die trucjes.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hele topic is toch gewoon 1 grote troll.
Als ik die dingen zou doen die daar in staan dan loop ik regelmatig met een blauw oog rond.
Terwijl elke vrouw anders isquote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Kluts het volgende:
Precies, maar dat lijkt zo moeilijk te begrijpen dat er boeken vol met versiertrucs geschreven zijn.
Hoe moeten ze dan zijn?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]nee.. je vat het verkeerd op!
[..]
egoist
Oeh, ik heb nog varkenshaas in de diepvries liggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet vanavond varkenshaasje, met gebakken aardappelen en zomerse sla
Denk dat het makkelijker is om een boek over mannen te schrijven voor vrouwen... geef ze gewoon the look.. negeren keertje giegelen en klaar is kees...quote:Op maandag 23 juli 2012 13:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies, maar dat lijkt zo moeilijk te begrijpen dat er boeken vol met versiertrucs geschreven zijn.
Uhuhquote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog varkenshaas in de diepvries liggen.
Goed idee
Ik wil hier eigenlijk tegen in gaan.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat het makkelijker is om een boek over mannen te schrijven voor vrouwen... geef ze gewoon the look.. negeren keertje giegelen en klaar is kees...![]()
Ja, ik heb wel eens geprobeerd de discussie met die types aan te gaan, maar zij weten als man beter wat een vrouw leuk vindt dan ik als vrouw, als je hen moet geloven.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan alleen omdat het in een boekje staat
precies dat zeg ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk tegen in gaan.
Maar ik heb geen enkel tegen argument
Iemand die mij niet lief vind, vind ik ook niet meer liefquote:Op maandag 23 juli 2012 13:20 schreef twi het volgende:
Kan in 1 regel: tiete.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Denk dat het makkelijker is om een boek over mannen te schrijven voor vrouwen... geef ze gewoon the look.. negeren keertje giegelen en klaar is kees...![]()
Want alle vrouwen zijn hetzelfde en hun gedrag is net zo voorspelbaar als dat van een hamster in een Pavlov-experimentquote:Op maandag 23 juli 2012 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel eens geprobeerd de discussie met die types aan te gaan, maar zij weten als man beter wat een vrouw leuk vindt dan ik als vrouw, als je hen moet geloven.
Hm je zal het niet geloven, maar niet iedere man is zo makkelijk..quote:
Ik ben nog gemakkelijker.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zolang ze dan niet afknappen op je 180 kiloquote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja maar, maar,
Het is gewoon niet eerlijk, jullie hebben tieten, en wij zijn zwak
Daar word ik mogelijk nog geiler vanquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zolang ze dan niet afknappen op je 180 kilo
Ik ben blij dat het luchtbed het gehouden heeft, 180 kilo van jou en dan mijn bierbuik er ook nog bijquote:Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zolang ze dan niet afknappen op je 180 kilo
Dus jij loopt dagen rond in gekreukelde kleding?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb niet eens een strijkplankRespect voor mensen die netjes strijken.
En monoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het luchtbed het gehouden heeft, 180 kilo van jou en dan mijn bierbuik er ook nog bij
Echt heel kansloos idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want alle vrouwen zijn hetzelfde en hun gedrag is net zo voorspelbaar als dat van een hamster in een Pavlov-experiment
Hopeloze discussies.
Dat is hipquote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus jij loopt dagen rond in gekreukelde kleding?
Ik eet vanavond Taco vulling, met een omelet van eiwit, afbakbroodjes en een salade.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, ik heb nog varkenshaas in de diepvries liggen.
Goed idee
okquote:
Speklapjesquote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik eet vanavond Taco vulling, met een omelet van eiwit, afbakbroodjes en een salade.![]()
Restjes
Die andijvie ga ik wel onthouden. Ik heb nog een kilo speklappenin de vriezer!
snel ophangen na het wassenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strijkplank en zie er altijd keurig uit hoor!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal van de week ook eens de BBQ aanslingeren.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Ik vind het geen gezicht
[..]
SpeklapjesGister nog op tijdens de BBQ, zo lekker
Speklapjes zijn koning!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
SpeklapjesGister nog op tijdens de BBQ, zo lekker
Ach, ik strijk mijn overhemden wel. Anders vind ik het geen gezichtquote:Op maandag 23 juli 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strijkplank en zie er altijd keurig uit hoor!
Mijn hele week zit al volgepland.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal van de week ook eens de BBQ aanslingeren.
Mensen die zin hebben om mee te eten en drinken?
Geen last van. Ik hang het altijd uit en zelfs mijn overhemden (die die niet naar de stomerij gaan) zien er gewoon goed uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb geen overhemden, anders moet ik strijkenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
Ach, ik strijk mijn overhemden wel. Anders vind ik het geen gezicht
Ja lekker man, vlees eten met de huid er nog aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Speklapjes zijn koning!Jammer alleen dat ze nergens meer met zwoerd te krijgen zijn de supermarkt. Dat was altijd het beste stukje.
Ik kan ook strijken zonder strijkplank. Maar ik hang alles uit voordat het kreukelt.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, ik strijk mijn overhemden wel. Anders vind ik het geen gezicht
Eeuhm... Jah! Het velletje van de kip hard opbakken is ook altijd het lekkerst!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Kluts het volgende:
Ja lekker man, vlees eten met de huid er nog aan.
precies gewoon goed ophangen!quote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen last van. Ik hang het altijd uit en zelfs mijn overhemden (die die niet naar de stomerij gaan) zien er gewoon goed uit.
Uithangen doe ik ook, helaas blijft het nodig. Vooral bij witte overhemdenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan ook strijken zonder strijkplank. Maar ik hang alles uit voordat het kreukelt.
En anders strijk ik het wel ff snel.
dat is dan ook de uitzonderingquote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eeuhm... Jah! Het velletje van de kip hard opbakken is ook altijd het lekkerst!
ik stop ook kleding in de droger, en dan komt he wat gekreukter uit, dus ik moet echt strijkenquote:
Ik vind het knap! Echtquote:Op maandag 23 juli 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strijkplank en zie er altijd keurig uit hoor!
Hmmm klinkt verleidelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal van de week ook eens de BBQ aanslingeren.
Mensen die zin hebben om mee te eten en drinken?
Ielk, dat eet ik ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Slager misschien? Zoveel duurder is de slager ook weer nietquote:Op maandag 23 juli 2012 13:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Speklapjes zijn koning!Jammer alleen dat ze nergens meer met zwoerd te krijgen zijn de supermarkt. Dat was altijd het beste stukje.
Ik wil een fotoquote:Op maandag 23 juli 2012 13:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen last van. Ik hang het altijd uit en zelfs mijn overhemden (die die niet naar de stomerij gaan) zien er gewoon goed uit.
Kaantjes? Ook niet?quote:
We zeggen picsquote:Op maandag 23 juli 2012 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uithangen doe ik ook, helaas blijft het nodig. Vooral bij witte overhemden
Je moet gewoon de dingen die kreuken laten drogen op een hanger, en de rest in de droger gooien.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop ook kleding in de droger, en dan komt he wat gekreukter uit, dus ik moet echt strijken
[..]
Ik vind het knap! Echt
Maar dat werkt hier geloof ik niet
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heb je zoveel was dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stop ook kleding in de droger, en dan komt he wat gekreukter uit, dus ik moet echt strijken
Ik eet geen vlees met bot (kippenpoot ook niet dus) , want ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord terecht komt.quote:
Ja, slager had het wel. Een heel stuk buikspek met zwoerd. Maar het was wel aardig aan de prijs nog, zeker voor een stuk spek.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
Slager misschien? Zoveel duurder is de slager ook weer niet
Nee, heb ik een slagerij gewerkt ooit en ben nogal verwend als het om vlees gaat.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kaantjes? Ook niet?
Ik ben er echt gek op.
Die overhemden hang ik na het was ook direct op. Maar dan nog vind ik ze niet mooi gladquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je moet gewoon de dingen die kreuken laten drogen op een hanger, en de rest in de droger gooien.
Ik heb ook een droger, maar dit scheelt me een hoop strijkwerk!
moeje eens doen, gaat er straks een wereld voor je openquote:Op maandag 23 juli 2012 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees met bot (kippenpoot ook niet dus) , want ik wil het al geslacht hebben als het op mijn bord terecht komt.
Ik mag van die zwarte al helemaal alles.. die vallen wel op die 180 kilo van mequote:Op maandag 23 juli 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag alles van me hebben, maar nooit aan een zwarte zijn kip en zijn radio komen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |