SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef KT het volgende:
[..]
Weet ik het, misschien heb jij van die goede pener skills dat alle wijven het over jouw bedprestaties hebben, lijkt me best kunnen dat jij daar een naam hebt opgebouwd hoor, tis best een hol te noemen dat groningen wat dat betrefd.
quote:Op zondag 22 juli 2012 17:38 schreef KT het volgende:
Maargoed, ik leg er wel een 100 euro wedje op dat hij geen meisje thuisbrengt op willekeurige avond ergens in leiden.
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Zodra ik weer vrijgezel ben kom ik wel een keer naar Leiden "meeten"![]()
[..]
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Geflapitiflipstaart MystikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:Dankjewel!!quote:
Ik moet nog trakteren op mijn werk, maar door de vakantie is er bijna niemand en zitten we vandaag met 7 mensen i.p.v. 30Ik denk dat ik later deze week trakteer, want ik voel me anders wel echt een cheapskate
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat ik later deze week trakteer, want ik voel me anders wel echt een cheapskate
Wat kan er nu belangrijker zijn dan worstenbroodjes eten?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Zij hebben besloten dat ze wat belangrijkers te doen hebben!
Een sauzijnenbroodjequote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
Wat kan er nu belangrijker zijn dan worstenbroodjes eten?
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat kan er nu belangrijker zijn dan worstenbroodjes eten?
Waar was je nou zaterdagquote:Op maandag 23 juli 2012 09:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Zij hebben besloten dat ze wat belangrijkers te doen hebben!
quote:
Ja was geweldigquote:Op maandag 23 juli 2012 09:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
Thuis!In eerste instantie, na een aantal biertjes, alleen in foetus houding op de bank. Na drie uur werd ik wakker gebeld door een maatje van me. Die kwam langs. Hij dronk thee, ik bier en toen kwamen er eenhoorns, elfjes en regenbogen en waren we gelukkig.
Misschien was dat laatste niet helemaal waar...
Hoe was je feestje?
Top!quote:
Mijn zondag was uhm extreem gaar en brakquote:Op maandag 23 juli 2012 10:04 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Top!Maar ik heb nu een ultra relaxte, niet brakke, zondag gehad. Is ook wat waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |