Je bedoelt als in een expositie van iets of?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is alleen leuk als je ergens speciaal voor gaat kijken..
De toren mag je alleen in met speciale toestemming enzulks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:22 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook naar Naturalis
Ik wil in de toren
Ja.. Je hebt verschillende delen en exposities enzo.. Dino tijdperk, vissen, reptielen, zoogdieren, vogels en gesteente..quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt als in een expositie van iets of?
@Kaneel. Winkelen is ook tof maar dan voel ik mij met mannen altijd vet ongemakkelijk. Als in bang zijn te lang in een winkel enzo.Dan is naturalis + drankje een beter idee.
goed excuus manquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was shit aan het regelen voor vanavond. Wat gaan jullie mij kapen
Ik wil dat zienquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De toren mag je alleen in met speciale toestemming enzulks.
Ben wel een paar keer in de toren geweest met excursies ed. 100.000 vissen in potjes
1000den insecten op spelden in laden.
Jammer, Drommelquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
De helft van mijn naamtopics is volgens mij jammer drommel
Ik zweer, gratis bier op kosten van mn studievereniging (10 euro per jaar lidmaatschap lololol)quote:
Ah. Wel tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. Je hebt verschillende delen en exposities enzo.. Dino tijdperk, vissen, reptielen, zoogdieren, vogels en gesteente..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vind dat deze TT te vaak is. Tijd om te temmen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
te veel eer voor zo'n groen blaadjequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef Drommeldaris het volgende:
gratis bier is altijd goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zweer, gratis bier op kosten van mn studievereniging (10 euro per jaar lidmaatschap lololol)
Ik heb me er wel vermaaktquote:
Zoals?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken heh.. kroegbaas.. dat geeft vast zo zn voordelen![]()
want hij kan het gratis drinken inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zat zo te denken heh.. kroegbaas.. dat geeft vast zo zn voordelen![]()
Ja tog die bieries get die tog voor nopquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
want hij kan het gratis drinken inderdaad.
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
want hij kan het gratis drinken inderdaad.
NO WAY!quote:
Ik moet dat bier nog steeds kopen hoor, "thuis" een biertje pakken is net zo duur voor mij als voor jou.quote:
Niet atm ben ziek vandaagquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel. je valt door de mand. met je tikkont.
Hehe, begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt als in een expositie van iets of?
@Kaneel. Winkelen is ook tof maar dan voel ik mij met mannen altijd vet ongemakkelijk. Als in bang zijn te lang in een winkel enzo.Dan is naturalis + drankje een beter idee.
Het is ook vet. Ik zal even vragen binnenkort (ik moet toch weer langs voor presentatie) hoe je daar binnen komt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil dat zien
Ik ben heel vaak in Naturalis geweest, maarja, niet daar natuurlijk
En paar jaar geleden hebben ze de schatkamer leeggehaald, dat was ook jammer
zoquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet atm ben ziek vandaag
[..]![]()
tikkont
![]()
![]()
Voor jou is drinken in je eigen kroeg vast goedkoper dan voor anderenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat bier nog steeds kopen hoor, "thuis" een biertje pakken is net zo duur voor mij als voor jou.
Het grootste voordeel is dat ik 2 biljarts heb
Nee, dat gaat niet he.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor jou is drinken in je eigen kroeg vast goedkoper dan voor anderen
2 biljarts... jammer dat je nooit op allebei tegelijkertijd euh..
Laat maar weten, ik heb alleen maandag en vrijdag geen tijd. Donderdag een brakke kop ivm beemsterfeestweekquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, begrijpelijk.
Ik krijg morgen mijn rooster voor volgende week als het goed is, dus ik weet nog geen dag.
[..]
Het is ook vet. Ik zal even vragen binnenkort (ik moet toch weer langs voor presentatie) hoe je daar binnen komt.
Koop dan bij een supermarktquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet he.
Nee hoor, bier is voor mij inkoop duurder dan dat jij een kratje haalt bij de supermarkt
Wil ik best doen met je bankpasje hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet he.
Nee hoor, bier is voor mij inkoop duurder dan dat jij een kratje haalt bij de supermarkt
op je natte billen kletst nog lekkerder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Evie het volgende:
[..]dank je.. met die gedachte ga ik even douchen..
Mijn kratten komen daar ook voor een groot gedeelte vandaan, maar dat kan ik alleen maar doen omdat ik geen afnamecontract bij de brouwerij heb.quote:
Wat wil je graag?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil ik best doen met je bankpasje hoor![]()
O en wat schenk jij in die toko van je btw?
oh okequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kratten komen daar ook voor een groot gedeelte vandaan, maar dat kan ik alleen maar doen omdat ik geen afnamecontract bij de brouwerij heb.
waarom niet eigenlijk? en welk merk tap je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn kratten komen daar ook voor een groot gedeelte vandaan, maar dat kan ik alleen maar doen omdat ik geen afnamecontract bij de brouwerij heb.
Wutwutwut? Je hoort juist altijd dat de bierprijs 3 keer over de kop gaat in de horeca.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet he.
Will do.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar weten, ik heb alleen maandag en vrijdag geen tijd. Donderdag een brakke kop ivm beemsterfeestweek
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom niet eigenlijk? en welk merk tap je?
Heineken heeft toch ook altijd van die rare eisen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.
Maar dat is nu bij de Heineken zo, daar zitten verder ook geen voordelen aan.
Ik ben nu bezig met InBev, dus HJ en Jupiler op de tap, en daar krijg ik waarschijnlijk wel gewoon een minimale afname hoeveelheid.
Ja dat denken heel veel mensen, maar dat is echt niet (meer) zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wutwutwut? Je hoort juist altijd dat de bierprijs 3 keer over de kop gaat in de horeca.
[..]
Will do.
Vandaar dat ik ook liever geen contract met ze hebquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heineken heeft toch ook altijd van die rare eisen?
Vriend van mij heeft een kroeg toen gehad en werd helemaal gek van ze
Goh, nooit geweten. Dus je verkoopt liever iets anders?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat denken heel veel mensen, maar dat is echt niet (meer) zo.
Prijzen zijn zo hoog, omdat de inkoop en andere kosten ook steeds hoger worden.
Koffie en thee, daar zit de meeste marge op.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goh, nooit geweten. Dus je verkoopt liever iets anders?
Dan flesjesquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of ik dat de 11e heb.
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik met de hoeveelheden die ik nodig heb nooit zoveel korting zal kunnen krijgen dat ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de leverancier die ik nu heb.
Ik ben nu bezig met InBev, dus HJ en Jupiler op de tap, en daar krijg ik waarschijnlijk wel gewoon een minimale afname hoeveelheid.
Ja klopt, en dat heb ik nu allemaal niet, ik ben nu helemaal vrij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?
en hj & jup is lekker. bavaria vind ik ook. rest niet zo.
Op de fiets of wat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag jij wel drinken? Moet jij niet rijden?
ah dan snap ik je wel. veel meer vrijheid zo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat heb ik nu allemaal niet, ik ben nu helemaal vrij.
Tap installatie enzo is ook van mezelf
Ga jij ons niet rijden dan die dag? Spijtig.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Baviaraquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. maar je moet dan toch vaak ook fris afnemen of niet?
en hj & jup is lekker. bavaria vind ik ook. rest niet zo.
quote:
Whehe, dat lust ik ook wel, maar dan liever Bacadi Razz/Fantaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
[..]Heb jij liever van die zoete meuk zoals Malibu net als muhahaha?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
No offencequote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, dat lust ik ook wel, maar dan liever Bacadi Razz/Fanta
homooooooquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja. Als het maar door de cola te flikkeren is. Bacardi, safari, malibu, you name itquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef MohMi het volgende:
Bacardi Razz, wodkaquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Drink jij mannenmeuk, dan drink ik vrouwenmeuk. Staan we weer quitte, aaaaightquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]Mannen die zoete meuk drinken..
Stelletje diabetesfokkers zijn het
[..]
No offence
Gewoon zoetekauwquote:
Er is een reden dat ik die pilletjes heb he?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
No offence
Die opmerking maakt je Bavaria-haat weer een beetje goedquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:57 schreef Evie het volgende:
En dat!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Als het maar door de cola te flikkeren is. Bacardi, safari, malibu, you name it
ssssst... brrlsfgdla sry mn pilletjes niet genomenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon zoetekauw
[..]
Er is een reden dat ik die pilletjes heb he?![]()
Koopavond in DBquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:58 schreef shifto het volgende:
Whiskey, puur
omnomnomnom, slijter is al dicht
Te lam, heb nog bacardi (geen razz meuk) dus zo maar die sielig met cola mengen ofzoquote:
Zelf mixen thuis, veel beterquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die opmerking maakt je Bavaria-haat weer een beetje goedPfoe, gelukkig!
[..]
En dat!
[..]![]()
Dus jij bent één van die vervelende mensen die, als je met een groep gaat stappen en samen zoveel euro lapt, de hele pot leegdrinkt met twee van die kutdrankjes? xD
Den Boschquote:
Heb nog één glaasje merlot, fijn met dit weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Te lam, heb nog bacardi (geen razz meuk) dus zo maar die sielig met cola mengen ofzo
Echt?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT heeft nog een fles goede wodka staan.
Ooooh nu je dat zegt, ik heb nog wel een fles gato negroquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Den Bosch
[..]
Heb nog één glaasje merlot, fijn met dit weerEn genoeg ook, morgenavond wordt zwaar vermoed ik
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT heeft nog een fles goede wodka staan.
Tenminste, laatst had ie hem nog.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt?Maar eens kijken of hij zijn wodka kan meenemen naar een meet waar ik ook bij ben.
Zwarte kat JONGUH!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooooh nu je dat zegt, ik heb nog wel een fles gato negro
Heb je nog een favoriet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]Ben ook meer van de wodka dan van de whiskey
Nee. Ik lap namelijk in verhouding.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dus jij bent één van die vervelende mensen die, als je met een groep gaat stappen en samen zoveel euro lapt, de hele pot leegdrinkt met twee van die kutdrankjes? xD
Als wij lekker willen mixen laat ons dan lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Ik lap namelijk in verhouding.
Jij bent dus een van die vervelende mensen die een ander bij voorbaat op basis van een veronderstelling veroordeelt?
Nou nou, niet zo serieus happenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Ik lap namelijk in verhouding.
Jij bent dus een van die vervelende mensen die een ander bij voorbaat op basis van een veronderstelling veroordeelt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:09 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
M neemt weer paar flessen voor me mee uit Polen!
Nee die is anders jonguh, staat er ook int pools op enzoquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Nja, hij kan ze ook bij de Mitra halen hier
Maar hee, gewoon laten doen! xD
![]()
Extra beleving van de cultuur, en dat proef je!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee die is anders jonguh, staat er ook int pools op enzo
Ze hebben deze alleen bij de Roebbels in Leiden, wat wel jammer is.quote:
Wordquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als wij lekker willen mixen laat ons dan lekker
Dan wil ik er wel een lesbokusje bij, anders telt het nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo serieus happenJe krijgt een nichtendrankje van me om het goed te maken
![]()
Ik heb een Russian Standard liggen, die vind ik ook wel.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenminste, laatst had ie hem nog.
Hij vroeg aan mij of iets lekker was (Zubrowka) en toen kocht hij het. Het is ontzettend lekker, maar hij vond het niks.
Hi friendquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:10 schreef xFriendx het volgende:
Hi zielen, wodka-addicts en ander tof gespuis.
Exact!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Extra beleving van de cultuur, en dat proef je!
Word.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Word
[..]
Dan wil ik er wel een lesbokusje bij, anders telt het niet
Is bizongras vodka. Net als de Grasovka uit Mohmi haar plaatje.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een Russian Standard liggen, die vind ik ook wel.
Zubrowka zegt mij niets.
ik moet dan altijd denken aan die aflevering van two and a half man. als alan een nieuwe outfit aangeschaft heeft in het kader van verandering, en met charlie naar hun stamkroeg gaan, en hij vervolgens nog steeds een wijvendrankje (likeur met fris, weet niet meer wat) bestelt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Drink jij mannenmeuk, dan drink ik vrouwenmeuk. Staan we weer quitte, aaaaight
Deze man snapt. Dat weet ik nu zeker door de 3 eerdere berichten die ik gequote heb.quote:
Charliequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan die aflevering van two and a half man. als alan een nieuwe outfit aangeschaft heeft in het kader van verandering, en met charlie naar hun stamkroeg gaan, en hij vervolgens nog steeds een wijvendrankje (likeur met fris, weet niet meer wat) bestelt.
Van cola met additieven ga je anders net zo kapot als van bierquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
ik moet dan altijd denken aan die aflevering van two and a half man. als alan een nieuwe outfit aangeschaft heeft in het kader van verandering, en met charlie naar hun stamkroeg gaan, en hij vervolgens nog steeds een wijvendrankje (likeur met fris, weet niet meer wat) bestelt.
veel te zoet die zooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Van cola met additieven ga je anders net zo kapot als van bier
Ken ik niet.quote:
Oh wacht daar zit gras in ofzo, toch?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is bizongras vodka. Net als de Grasovka uit Mohmi haar plaatje.
Ben niet zo van de cider nee, ben toch wel van het bier en de wijn normaal gesproken. Als extraatje vind ik wodka dus lekker, en stiekem hou ik ook van zoete meuk maar dat ga ik natuurlijk heul niet zeggen nu!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben deze alleen bij de Roebbels in Leiden, wat wel jammer is.
Drink je toevallig ook cider en mede?
Sja en ik vind bier dus niet te tanken. Smaken verschillenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
veel te zoet die zooi.
oh, en ik drink allang niet meer () om kapot te gaan. ik ben al oud heh.
Quote voor gebruik in de toekomst danquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben niet zo van de cider nee, ben toch wel van het bier en de wijn normaal gesproken. Als extraatje vind ik wodka dus lekker, en stiekem hou ik ook van zoete meuk maar dat ga ik natuurlijk heul niet zeggen nu!![]()
Ik ken jou ook amper maar kan ik toch ook van zeggen dat het lekker is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel je wodka aanraken!!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb hier nog een stuk of 2, 3 flessen orignele poolse bison gras vodka dinges iets. Zoiets als hierboven maar dan met groene letters geloof ik
Wie wil me nu aanraken?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze man snapt. Dat weet ik nu zeker door de 3 eerdere berichten die ik gequote heb.
Jij drinkt bier uit de fles en rookt zware shag?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben niet zo van de cider nee, ben toch wel van het bier en de wijn normaal gesproken. Als extraatje vind ik wodka dus lekker, en stiekem hou ik ook van zoete meuk maar dat ga ik natuurlijk heul niet zeggen nu!![]()
Same. Bier is sowieso lekker en sinds enkele maanden gaat witte wijn er ook wel makkelijk in. Vind dat lekkerder dan de wodka ofzow.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
vertel me dat je niet rookt aub.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder idd xD Hoewel ik dit jaar toch al een paar vreselijk dronken ben geworden zonder dat dat geplanne wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef dawg het volgende:
[..]
veel te zoet die zooi.
oh, en ik drink allang niet meer () om kapot te gaan. ik ben al oud heh.
Noesquote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
Oh wacht daar zit gras in ofzo, toch?
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
ja same here. maar het is nooit de intentie. voor wat dat waard is dan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier ook stukken minder idd xD Hoewel ik dit jaar toch al een paar vreselijk dronken ben geworden zonder dat dat geplanne wasWas meestal te wijten aan slecht/niet eten though, morgen dus eerst een goede bodem leggen, liefst een vette hap
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken jou ook amper maar kan ik toch ook van zeggen dat het lekker is?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit wat in
![]()
wat slecht dit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha!Het tegendeel kan niet méér waar zijn helaas
quote:
wat heb je?quote:
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
ja same here. maar het is nooit de intentie. voor wat dat waard is dan.
Nu mág je m'n vodka nieteens meer aanrakenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ha!Het tegendeel kan niet méér waar zijn helaas
Een echte Bosschenaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntje![]()
Oh en Blink-182 heb ik blijkbaar wel gezien maar weet ik niet meer
Merk alleen dat ik oud word omdat ik me voor dat soort gezuip nu schaam, terwijl ik er vroeger trots op was
Dit jaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst van mijn leven een optreden op Werchet gemist omdat ik zo dronken was, was toch wel een persoonlijk dieptepuntje![]()
Merk alleen dat ik oud word omdat ik me voor dat soort gezuip nu schaam, terwijl ik er vroeger trots op was
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nu mág je m'n vodka nieteens meer aanraken
Stoppen met roken en je krijgt een herkansingquote:
ik ben nooit zo dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. dus ja, ga je schamen op je 28ste!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stoppen met roken en je krijgt een herkansing
Dank je! Morgen wel weer beter gok ik..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
wat heb je?
als ik dichtbij woonde was ik kippensoep (met kippenmaagjes![]()
) komen brengen. helaas, maar toch beterschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik moet nu wel liegen anders is er naast Skv weer iemand die me stinkende kutalto noemtquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben nooit zo dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed. dus ja, ga je schamen op je 28ste!
blow je ook? of dat dan weer niet?
Structureel he, niet alleen tot de volgende peukquote:
Ik heb een keer een hele dag gemist op werchter omdat ik te dronken wasquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach gossie, meid toch.
En niemand die je even wil verzorgen?
Gezellig!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Half uurtje van Den Bosch vandaan.
Boven-leeuwen
RIP aan de nabestaadenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank je! Morgen wel weer beter gok ik..
Ben nooit langer dan 1 dag ziek..niet aan de rooie? of was dat een paar weken terug. ik weet niet precies meer wanneer je me met die info verblijdde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent nu gedwongen om het met ons te doen jaquote:
Joh xD Ben er wel mee bezig maar ga geen uitspraken doen over hoe of wat. Nja, heb ik al gedaan; ergens dit jaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Structureel he, niet alleen tot de volgende peuk
oh. mijn interessegehalte stijgt nochtans hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik moet nu wel liegen anders is er naast Skv weer iemand die me stinkende kutalto noemt
Nee, wel een rechtstreekse busverbinding naar Den Boschquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig!Super dichtbij dus voor de meet besef ik me nu
Komen er treinen? xD
Nee.. dat is maar eens in de 4 wekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
niet aan de rooie? of was dat een paar weken terug. ik weet niet precies meer wanneer je me met die info verblijdde.
Die ene je weet welquote:
Ook goed. Maar waar zijn Skv en shifto en Cue_ en muhahaha en al die andere mensjes gebleven dan? Moh, jij weet vast het antwoord.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent nu gedwongen om het met ons te doen ja
En hoeveel weken geleden is dat?quote:
Ja maar ik was er maar één dagquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele dag gemist op werchter omdat ik te dronken was
Ovo!!quote:
Ritueel verbrand door de rebellen. Wasn't mequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook goed. Maar waar zijn Skv en shifto en Cue_ en muhahaha en al die andere mensjes gebleven dan? Moh, jij weet vast het antwoord.
Weet je heel toevallig ook tot hoe laat ongeveer..?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, wel een rechtstreekse busverbinding naar Den Bosch
Ik voel met je meequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar ik was er maar één dagEn sowieso, bands missen doordat ik te dronken ben, gaat me echt te ver
Gaat em niet meer worden
[..]
Ovo!!![]()
Welkom! We voelen je pijn zuster
Maar het is echt gezellig!
Minder drinken dan meisjequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja maar ik was er maar één dagEn sowieso, bands missen doordat ik te dronken ben, gaat me echt te ver
Gaat em niet meer worden
Dan blijf ik over 2 weken mooi uit je buurtquote:
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet je heel toevallig ook tot hoe laat ongeveer..?
Jaja. Leugenaar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ritueel verbrand door de rebellen. Wasn't me
Hier!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ook goed. Maar waar zijn Skv en shifto en Cue_ en muhahaha en al die andere mensjes gebleven dan? Moh, jij weet vast het antwoord.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben jij er zo 1 die altijd sterk moet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:
quote:[..]
Dan blijf ik over 2 weken mooi uit je buurt
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
blijkbaar...
Ik ben altijd heel zorgzaam als er iemand ziek is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zelf wil ikeigenlijk ook gewoon met rust gelaten worden als ik ziek ben
Echt nietquote:
Ah oke, hoop dat ze wel blijven dan, jij ook.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier!Maar het postgedrag is hetzelfde; meestal tussen 9 en 5
Shift en Skv waren er net ff, en muhahaha was gister ook nog laat aanwezig
Cue_ heb ik even neit gezien maar ben er ook neit echt overdag.
Heb alleen Hara al heel lang niet meer gezien
Exact hetzelfde hier.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel zorgzaam als er iemand ziek is.
En zelf wil ikeigenlijk ook gewoon met rust gelaten worden als ik ziek ben
Ff uitrekenen hoe de meet valt, anders verzet ik hem.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]Daar is niks lucky's aan!! Net als degene die me over 2 weken treft..
[..]![]()
Mag ik volgende mee naar een festival dan zorg ik dat je minder drinkt. Ik drink alles opquote:
ik ben het niet. dus ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:36 schreef Evie het volgende:
[..]Daar is niks lucky's aan!! Net als degene die me over 2 weken treft..
Bewijs het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wij zijn dan ook veel leuker.
Nooeeeeesquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ff uitrekenen hoe de meet valt, anders verzet ik hem.
er heeft er een plannen zo te lezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah oke, hoop dat ze wel blijven dan, jij ook.en Hara is vast druk bezig met Crutch, kinderen aan het plannen enzo.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantieeeequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom naar de meet van 11 augustus.
Jah hij zag die 2 doperwten van een tetten en dacht WOW.... daar wil ik beschuitjes mee etenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje bent toch een echte schipper
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.quote:
Nee, ik rookquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik volgende mee naar een festival dan zorg ik dat je minder drinkt. Ik drink alles op
Sja, dan kunnen we het moeilijk laten zien. Wanneer ben je weer in de buurt?quote:
Jullie denken hier ook allemaal maar aan 1 ding hequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doenje bent toch een echte schipper
Wat?quote:
Nouja, ook leuk. Ik was er de laatste tijd sowieso al minder, maar ja. Oh oke, ga je naar de meet dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef MohMi het volgende:
[..]Volgens mij lijken de meeste aardig te blijven plakken
En de kans dat er daadwerkelijk gemeet gaat worden, is hier vele malen groter, dat dan weer wel
[..]Wijsch
En anders gewoon bergen chocola of ander lekkers halen
Bijna 1 ding kleine nuancequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie denken hier ook allemaal maar aan 1 ding he
daarvoor hoeven ze toch niet ongesteld te zijn?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.
Herfstvakantiequote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dan kunnen we het moeilijk laten zien. Wanneer ben je weer in de buurt?
Zeker, want dan ben ik geen vreemde meerquote:
Hoe noem je mij?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet daarvoor Dawg, wat denk je toch weer slecht over me. ik wil gewoon niet met een tikkende hormonenbom opgescheept zitten.
doperwten. daar horen wortels bij.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah hij zag die 2 doperwten van een tetten en dacht WOW.... daar wil ik beschuitjes mee eten
[..]
Er zijn meer dan genoeg vrouwtjes die met je willen knuffelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeker, want dan ben ik geen vreemde meer
Mannen hebben nooit last van hormonen zekerquote:
Tabak en hasj.quote:
Nee, ik kan nietquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja, ook leuk. Ik was er de laatste tijd sowieso al minder, maar ja. Oh oke, ga je naar de meet dan?
Mannen hebben altijd last van hormonenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen hebben nooit last van hormonen zeker
verhaal van gister?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha nee niet na dat verhaal van gisteren
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:42 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Er zijn meer dan genoeg vrouwtjes die met je willen knuffelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand kwam met een verhaal van een meisje die zo'n ding in dr geval had geflopt.. en dr moeder m ' savonds door de salade had gegooid oidquote:dus
Lekkerquote:
Van vrouwenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd last van hormonen
wij gaan volgende week wel meeten dan. wel buiten zodat je gewoon kunt roken. of blowen, dan doe ik wel mee.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tabak en hasj.
[..]
Nee, ik kan nietBest schandalig eigenlijk na al mijn gezeur over meeten
Haha meen je datquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tabak en hasj.
[..]
Nee, ik kan nietBest schandalig eigenlijk na al mijn gezeur over meeten
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bos bloemen? Etentje? Massage?
All of the above?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef MohMi het volgende:
[..]Kom maar, hoor! Gaan we ze fijn stiekem met zijn tweetjes dissen!
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
wij gaan volgende week wel meeten dan. wel buiten zodat je gewoon kunt roken. of blowen, dan doe ik wel mee.
Euh...quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha meen je datvolgende keer beter Moh. En je moet echt eens met shifto gaan daten of doe je dat al en loop ik achter?
Minstens?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af.
Bos bloemen? Etentje? Massage?
All of the above?
hahahahquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
Iemand kwam met een verhaal van een meisje die zo'n ding in dr geval had geflopt.. en dr moeder m ' savonds door de salade had gegooid oid
Ja maar beste vrienden kunnen een relatie krijgen enzo, je weet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitDie vindt dat soort dingen supertof nl
[..]
Euh...Je weet toch wel dat we al 10 jaar beste matties zijn..? xD
Dan moeten we in de herfstvakantie maar een meet plannen, me dunkt.quote:
Nu begin ik angstig te worden!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja maar beste vrienden kunnen een relatie krijgen enzo, je weet.
ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Moeten we wel in kleermakerszit onder een brug zitten, dan nodigen we Skv ook uitDie vindt dat soort dingen supertof nl
Oeh! Jongens! Stop de persenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Vertrouwen is toch de basis van elke relatie.
Nee, dat wordt geen strak plan..quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef dawg het volgende:
[..]
hahahah![]()
zo zag ik vanmiddag een pic van een gast die bij burger king werkte ergens, en een pic had gepost waarop hij met zijn voeten in de bakken salade stond.![]()
op staande voet.
Als dat geen....quote:
Moet er niet aan denken ergens.. Ergens zou het wel heel tof zijn om met je beste mattie iets te krijgen. Maar zou het toch niet bepaald willen... vriendschap gaat minder makkelijk stuk dan een relatie etc etcquote:
Ovo...:') Niet weer ditquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij me nu gewoon aan het hosselen?
Mooi, dat heeft ook mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:47 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet.
ik zit liever op een terras met een koude goudgele rakker.
dat jointje kan ervoor, erna, of tijdens.
Roy niet willen hosselenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenMaar we zien wel
hij had schoenen aan, nog veel erger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:48 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
BAHHHHhhhh..
Ik zie het al helemaal voor me: Mevrouw ik moet u iets vertellen. De infectie die u in uw mond heeft is voetschimmel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huppel vind het vast niet erg als we haar hele huis inwijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha nee, want ik weet nog niet of ik je zou willen hosselenMaar we zien wel
nou, ervoor/na dan. take your pick.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mooi, dat heeft ook mijn voorkeurMaakt het 'tijdens' iets lastiger, maar dat geeft niks
Ze wil me al suiker voeren bij binnenkomst.... dat gaat niet zo fraai voor dr wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel vind het vast niet erg als we haar hele huis inwijden
Daar word je hyper van?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Ze wil me al suiker voeren bij binnenkomst.... dat gaat niet zo fraai voor dr worden
Ik zit hier met samengeknepen billen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet normaalMoet zo even weg, denk dat ik vier topics misloop
[..]
Dan kies ik....both!
Smerige blowers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is wederzijds! *passed de joint*
[..]
Ook welkom!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die massage krijgt je wel rustig
Gelijk een stelletje bazenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:59 schreef WasMachinator het volgende:
godver denk je even lekker te kunnen slapen spammen ze weer eens een topic vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |